PDA

View Full Version : Circle Muscle - sac (hardcore)



Stitch
9 mei 2004, 15:10
Afgezonderd van de slechte opnamekwaliteit (bandjesrecorder in de oefenruimte) wat vinden jullie ervan?

gear:
gitarist 1: ibanez 550 --> pod --> peavey 2*12
gitarist 2: epiphone les paul --> zoom nogwat --> yamaha 2*12

Alle commentaar/verbeteringen zijn welkom!

Thanks fur listnin'!

http://www.student.utwente.nl/~circle-muscle/mp3/sac.mp3

nirvana
9 mei 2004, 16:39
het lijkt alsof er ergens in jullie repitiekot een trol verstopt zit die mee zit te brullen op jullie liedjes. Nee, serieus nu... Lekkere angry muziek, met goeje harde drum (die wel niet klinkt door de slechte opname). Geinige solo ook!Nog veel plezier!

Stitch
10 mei 2004, 13:56
zo slecht?

nirvana
11 mei 2004, 12:57
dat zeg ik toch niet, ik vind het lekkere muziek maar rotslecht opgenomen. Maar dat zeg je zelf al. Het is ook niet eazy te keuren met deze kwaliteit...

BlackSun
11 mei 2004, 13:32
Idd...de opnamekwaliteit is zo slecht dat er weinig van te maken valt...volgens mij is eht wel goed gespeeld maarja, weinig bruikbaars van te maken.

Stitch
11 mei 2004, 15:02
dat zeg ik toch niet, ik vind het lekkere muziek maar rotslecht opgenomen. Maar dat zeg je zelf al. Het is ook niet eazy te keuren met deze kwaliteit...


hehe....nee ik bedoelde meer omdat niemand de moeite nam om te reageren. Tnks voor de reply's :)

ewoud
3 juni 2004, 21:55
jow, koel man, student op de ut..oefen je ook op de campus dan?? of in de art projects?? dat is een goede oefen ruimte verhuur iets daar redelijk in de buurt. ik zal eens naar de muziek luisteren! tot zo

ewoud
3 juni 2004, 22:03
jow, het is wel stoer jah!! in emmen zit ook zown soort band, ik weet nie hoe het met hun site is...de zanger die woont in het zelfde dorp als mij(tot ik op kamers ging)

ow ik lees net dat hij nu de drummer is geworden....nou hier is het adreswww.wasted-day.tk