PDA

View Full Version : Voor hoeveel moet ik m'n Yamaha Pacifica verkopen?



anoniem
29 augustus 2001, 15:13
Hoi,

Ik heb vroeger gitaar gespeeld maar doe dit nu niet meer en ben het ook niet van plan nog te gaan doen. Er ligt nu alleen een elektrische gitaar onder m'n bed weg te rotten, beetje zonde. Het is een Yamaha Pacifica, hout met wit. In perfecte staat, ziet er nog als nieuw uit, ook bijna nooit gebruikt (ik was niet zo fanatiek). Ik wil dat ding dus te koop aanbieden, samen met de (simpele, maar goede) versterker, wat extra snaren, snoertjes, hoes en andere rotzooi. Ik heb alleen geen idee hoeveel ik ervoor moet vragen... Ik ben namelijk ook weer vergeten voor hoeveel ik 'em heb gekocht, hij was in ieder geval wel nieuw. Wat zouden jullie ervoor vragen?? Het liefst wil ik 'em zelf verkopen, of anders aan een winkel.

Alvast bedankt!

groetjes, Roshni

Rectifier
29 augustus 2001, 15:20
Mmmm,moeilijk.Ik denk dat je zo'n 700,- tot 800,- kunt vragen.Afhankelijk van je versterker.Als je een foto hebt, zet hem dan op http://www.marktplaats.nl is gratis en makkelijk. Misschien kun je de gitaar en versterker apart verkopen. Als je het als setje wil verkopen krijg je toch steeds vragen of je het ook apart verkoopt.

Casey
29 augustus 2001, 15:23
Ligt er aan welke Pacifica het is.
Je hebt ze al nieuw voor onder de 500 piek.

anoniem
29 augustus 2001, 16:52
Bedankt voor het reageren! :smile:
Ik heb echt geen idee welke Pacifica ik heb, het staat er niet op. Hoe kan ik dat zien dan? Ik weet nog wel dat 'ie een stuk duurder was dan f500,-.

Roshni

B_FORCE
29 augustus 2001, 17:25
als het er een is met seymour ducan elementen wi ik hem wel kopen

yamaha-pacifica312II-+-+-
2 september 2001, 15:08
dat staat er wel op !
achter op het einde van de hals zit een stickertje (bij mij tenminste).
ik heb een 312 II en die koste 835,-
dus.....

en als het niet op de gitaar self staat dan staat wel op de factuur.

MASTERHOMIE
2 september 2001, 23:33
Mooi kut want het staat er bij mij ook niet op. en welke factuur? :smile:
---------------------------------------------

oh c'mon mom. im nerveus and my socks are too lose

MASTERHOMIE
5 september 2001, 23:01
ja het staat er wel op bij mij!!!!

dus dank je wel voor de tip