PDA

View Full Version : JJ guitars



maylingjv
8 mei 2004, 15:49
ik was gisteren op de site aan het kijken van jjguitars,blijkt dat ze 2 nieuw modellen uithebben de electra en de electra v,eventjes wat revieuwtjes gaan lezen en meer moest ik niet weten en ik denk dat ik verliefd ben geworden wat een prachtgitaren voor een echt ongelooflijke prijs,zoals varocker voor mxg gitaren kon ik het niet laten om ook zo een soortgelijk onderwerp te posten: tip voor de mensen die een echt goede gitaar willen zonder die belachelijke prijzen van prs en gibson,dus leve de bouwers die bouwen met een ziel !! :wink:
www.jjguitars.com

EmgMaster
9 mei 2004, 10:46
Mooi spul, en de prijs valt idd wel mee, weet niet wat de kwaliteit is, vergelijkbaar met gibson ofzo?

defecto
9 mei 2004, 10:58
Die zijn mooi! Maar toch nog best wel duur.. 8) Die special blue is nog een van de goedkoopsten.. :(

soup
9 mei 2004, 11:15
Voor de jewel hb betaal je al 1348,50 euro dus ja redelijk duur al

maylingjv
9 mei 2004, 12:56
ja maar is die prijs niet de retail prijs,en kzou ze eerder vergelijken met prs dan met gibson,de kwaliteit van gibson ligt stukken lager als de deze en iedereen weet wel wat een prs of gibson kost dezer dagen,kmoet toegeven ik ben redelijk naief op dat gebied,maar de revieuws van guitarist waren enorm lovend,en op harmony central zeiden revieuwers dat prs er moeilijk aan kan tippen zeker kwa prijs kwaliteit,de soundclips die ik gehoord heb waren uitstekend,dit zijn gewoon boutique gitaren voor een appel en een ei ben ik zeker van.

soup
9 mei 2004, 19:06
die prijs heb ik uit het boekje guitar , dat engelse gitaar tijdschrift en dan kon je die winnen en dan stond er ter waarde van 899pond dus ik denk dan wel omgerekend een goeie 1400euro

Antal
9 mei 2004, 21:00
En ik maar denken dat JJ een buizenfabriekant is :razz:

Maar goed, als ik op de link klik krijg ik dus
You do not have permission to access the requested file on this server. te zien :???:

defecto
9 mei 2004, 21:54
Ik nu ook na het skippen van de intro... :(

maylingjv
10 mei 2004, 14:44
ok,ja 1400 euro haal je niet zomaar uit je portemonnee,maar dat geld voor alle gitaren maar voor hun kwaliteit zijn ze toch erg goedkoop,en ja kut ik krijg de site ook niet meer te zien.

Static-M
10 mei 2004, 15:24
maar voor hun kwaliteit zijn ze toch erg goedkoop,

Voor €1400 verwacht ik anders een behoorlijke bak kwaliteit!

maylingjv
10 mei 2004, 16:58
als jij 1400 hebt om een nieuwe gitaar mee aan te schaffen,wat zou jij dan kopen ? zou jij gaan voor een fender of gibson? ik allesinds niet hoor.

maylingjv
10 mei 2004, 17:18
en p.s goedkoop,af en toe een weekendjobke hebt en je gaat in de grote vakantie werken en je spaart wat door dan kom je er wel hoor voor echt heel goed materiaal te kopen,ik zeg niet dat goed materiaal duur moet zijn,helemaal niet,ik zeg alleen dat die prijs kwaliteit van deze volgens mij stukken beter is tegenover de grote massa producten en je echt wel krijgt waarvoor je betaald.dus volgens jullie een gibson 2500euro betalen is wel ok,maar een gitaar van 1200 a 1500 of wie weet zelf 1000 of minder dat beter klinkt of even goe maar met een andere merknaam,da zou dan een duur gitaar zijn,snap ik echt ni