PDA

View Full Version : Framus Jan Akkerman



Dirtypool
8 mei 2004, 02:21
Hee, wie heeft er al eens over een Framus Jan Akkerman gespeeld?
Er staat er een bij Kees D en ik weet dat er reissues uit zijn, ben erg benieuwd en bijna bereid mn kindertjes op rantsoen te zetten 8)
Richard

gerrekat
8 mei 2004, 07:58
Ik ben tijden op zoek gewest nar zo'n ding voor een Amerikaanse vriend van mij!

Die is helemaal lijp van die dingen, ze zijn inderdaad erg duur, check ebay Duitsland eens daar staat er geregeld een op.

sash
8 mei 2004, 12:32
Hee, wie heeft er al eens over een Framus Jan Akkerman gespeeld?
Er staat er een bij Kees D en ik weet dat er reissues uit zijn, ben erg benieuwd en bijna bereid mn kindertjes op rantsoen te zetten 8)
Richard

Te gekke gitaar! Ik heb op een Framus Akkerman gespeeld die ooit van Akkerman geweest was. Bizar ding. Kheb em niet versterkt bespeeld, dus kan je weinig vertellen over de sound.

En je kids op rantsoen zetten? Die mooie dochter van je? ;)

birt
8 mei 2004, 12:48
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2384&item=3721332814&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2384&item=3721716290&rd=1

Dirtypool
8 mei 2004, 12:50
:cool: nou, ze is bijna 15, dus het wordt tijd dat een vriendje met een rijke papa op de proppen komt :-D ...en we stellen de huwelijkse voorwaarden en bruidsschat ook weer in :-D

Dirtypool
8 mei 2004, 12:56
Ik vind m zo mooi, he.
Ik hou m in het zwart in de gaten.
Maar niemand weet dus hoe de kwaliteit van de reissue is?

IndiepoprockJesse
8 mei 2004, 12:58
zeker mooie gitaren.. echt wel!!

die jan is een zeikerd, maar smaak heeft ie wel :P

Jesse//

Dirtypool
8 mei 2004, 13:05
Jazeker, hij kon tijdens een optreden in de Noot, vorig jaar, bijna zijn ogen niet van de tieten van mijn vrouw afhouden :razz:
Ik wist overigens niet dat de Robberts en waarschijnlijk ook zijn huidige Heins, precies dezelfde shape hebben.
Alleen kost de laatste 4500€.
Is waarschijnlijk wel terug te voeren naar kwaliteit en houtsoorten en krijg je er een lidmaatschap van het Wereld Natuurfonds bij (grapje), 1200€ vind ik in de huidige barre tijden al een aanslag op het humeur van mijn vrouw :-)

Negative K3 fan
8 mei 2004, 13:26
ik vind hem niet echt mooi, met die scherpe punt en dat f-gat enzo, ook kwa functionaliteit (draaiswitc h bovenaan). Maar die kerel weet wel wat ie wil en heeft een unieke gitaar en kan leuk spelen, ik had eigelijk nooit gehoord dat hij zon ding had...

sash
8 mei 2004, 13:47
:cool: nou, ze is bijna 15, dus het wordt tijd dat een vriendje met een rijke papa op de proppen komt :-D ...en we stellen de huwelijkse voorwaarden en bruidsschat ook weer in :-D

Hmm.... over 4 jaartjes mag ze me wel es bellen. Eigenlijk ben jij wel de perfecte schoonpa. De juiste hoed, juiste pickups :D

Maar laten we hier maar niet te diep op ingaan hahaha :D