PDA

View Full Version : Opknappen Gibson Explorer Gothic



helleke
7 mei 2004, 22:12
Ben van plan om deze gitaar te laten opknappen omdat tie een aantal beschadigingen heeft.Niet alleen een paar deukjes, maar ook omdat de lak op verschillende plekken gaat barsten.(schijnt nogal een euvel te zijn bij deze gitaren) :-?
Wat zal ik doen? De deukjes laten repareren en dezelfde "satin" finish erover zodat hij er weer orgineel uitziet, of hem een geheel andere "look" te geven? In het laatste geval kun je natuurlijk altijd aan de inlay op de hals zien dat het een Gothic is.
k zit zelf te denken aan het laatste, maar jullie hebben ongetwijfeld andere meningen.
Laat eens horen. 8-)

wietse
7 mei 2004, 22:13
mooi zo laten , een relic gothic is weer eens wat anders.

helleke
7 mei 2004, 22:18
Oke, een paar beschadigingen vink niet erg.Dat hebben mn andere gitaren ook maar dit is niet relic meer.Juist vanwege die "satin" finish zie je alle beschadigingen nog veel beter.

THW
7 mei 2004, 22:31
als ik jou was zou ik er iets leuks meedoen zo bijzonder zijn die gothic gitaren nou ook weer niet om ze zo te laten
Kijk naar een paar signature series voor insperatie en leef je uit

helleke
8 mei 2004, 18:11
Ze zijn misschien niet heel erg bijzonder maar die satin-zwarte finish zie je nergens anders(dacht ik :) ) Daarom twijfel ik ook een beetje.
Heeft iemand misschien een link naar wat Explorer voorbeelden?

THW
8 mei 2004, 18:19
http://www.encycmet.com/equipment/jayhiseq.shtml
james hetfields geardie heb een paar cutom exploders

ieme
10 mei 2004, 21:02
zo'n metalen traanplaat erop schroeven is wel vet! en anders een stuk spiegel???

ieme
10 mei 2004, 21:02
je kan em natuurlijk ook roze re-finishen!

THW
10 mei 2004, 21:54
dan kan je beter de black satin erop laten :roll:
maar idd een zo'n traanplaat of een stuk spiegel staat altijd wel goed

helleke
11 mei 2004, 11:02
Bedankt voor de tips jongens,maar ik wou het toch een beetje orgineler houden dan een tranenplaat of spiegel :wink: Dat hebben we al vaker gezien toch?Ben er nog over aan het denken maar nog niks concreets bedacht,maar we komen er wel 8-)

Sicky61
12 mei 2004, 01:15
Bedankt voor de tips jongens,maar ik wou het toch een beetje orgineler houden dan een tranenplaat of spiegel :wink: Dat hebben we al vaker gezien toch?Ben er nog over aan het denken maar nog niks concreets bedacht,maar we komen er wel 8-)
Kaal schuren en in de olie zetten lijkt me mooi....en een hap eruit zagen is ook wel vet 8-)
En zo heb ik nog wel 99 ideen.
www.NoiZGate.nl

schaap
12 mei 2004, 01:25
Neon erin :cool:
Dat wil ik ook ooit nog als mn financiele status wat beter is :-(