PDA

View Full Version : bangelijk



Bonjour
7 mei 2004, 20:47
halo

daarnet stond mijn rmc3le voor de deur, men eerste effect pedaaltje:) ziet er zalig uit, spijtig genoeg moet ik nog tot augustus wachten tot ik het mag gebruiken, heb geleend omdat het le is en in augustus waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar:) ps: er zit zo een klein stokje bij, weet iemand wat het is? en ook spijtig dat er geen boekje bijzit:( alleja, nu nog wachten tot augustus, straks maybe fotos, heb er ff mogen nemen:) ps: dat kan toch niet kwaat dat ik per ongeluk even heb op die pedaal gedrukt:) sorry voor de noob vraagjes maar tis men eerste pedaaltje

byez iedereen

sash
7 mei 2004, 20:51
Uhhhhh..... :???:

Bonjour
7 mei 2004, 21:06
wat is er? doe ik iets dat niet mag?

Hempo
7 mei 2004, 21:08
ja want haarie en ik zaten toen bij ook wel gedachten

Bonjour
7 mei 2004, 21:10
ok laat al maar, ben hier precies niet welkom

Hempo
7 mei 2004, 21:26
ik kan werken deze week en kan me dan men gitaar kopen ( wacht er al 5.5 maand op )
en ik ga dus een gitaar kopen en dacht aan een squier deluxe stratocaster, iemand ervaring daarmee? kan ik d ...

Fuhgawz
7 mei 2004, 21:26
Het is niet dat je niet welkom bent, maar omdat het stuk dat je hebt getypt niet bepaald leesbaar is. Probeer bijvoorbeeld eens gebruik te maken van hoofdletters en interpunctie, dan zul je vast wat bruikbaardere reacties krijgen.

Mithrandir
7 mei 2004, 21:48
Is die RMC3 LE nou wel of niet van jou? En waarom mag je er nou precies niet op spelen?

Verder is de bedoeling van pedalen dat je op de knopjes drukt, je moet er zelfs met je voet op gaan staan en dat wip/wapje heen en weer bewegen. En van dat stokje heb ik geen idee.

kleine opmerking: het is fijn als er goeie topic titels worden gebruikt.

Baco
7 mei 2004, 21:48
Jawadde, dat is inderdaad een bangelijk pedaaltje als eerste pedaaltje :o Ik ben met heel wat minder gestart :wink: Eerste wah? Hoe kom je bij deze keuze. Toch niet enkel de goudkleur, hoop ik :razz:
Veel plezier er mee, zou ik zeggen. Wat dat stokje betreft, even Lord Riff vragen, die heeft ook een RMC-3 LE als ik mij niet vergis...

Antal
7 mei 2004, 22:03
Vreemde keus voor een 1e pedaaltje. :-? Maar goed, je hebt dus op die schakelaar gedrukt. Ik denk dat je pedaal nu niet meer werkt. Je moet ook van de self-destruct knop afblijven....... :roll:



























Iemand nog iets zinnigs te melden? :(

Mithrandir
7 mei 2004, 22:03
Ja die RMC3 LE is wel megavet als eerste wah, cool.

Mitch
7 mei 2004, 22:07
RMC3LE als eerste pedaal ? Uh-huh.

Logisch eigenlijk. Net als de rest van het verhaal en in augustus zit er een stokje in mijn broek en mag ik hem niet gebruiken want hij is geleend ne hij is ook net als die ene natuurlijk ook nog.

Bonjour
7 mei 2004, 22:11
die pedaal heb ik ja

het geld heb ik geleend van ouders zodat ik deze pedaal kon kopen, aangezien deze pedaal een limeted edition is zouden ze deze waarschijnlijk niet meer verkopen tegen de tijd dat ik het geld heb ervoor. Dat was de reden dat ik mocht lenen, in augustus heb ik genoeg geld om het af te betalen, en wat is er nu verkeerd aan deze wah als 1ste? ik koop liever direct iets deftig in de plaats van eerste 100 euro te geven aan beginner en later dan goede.

ik speel nog ni lang maar wou perse een wah wah, dunno waarom, het sprak me gewoon ontzettend aan, misschien zullen jullie nu allemaal boos zijn op mij omdat ik als beginner wah koop maar tja, ik kon het niet laten en daarom heb ik wat info aan 2 klasgenoten gevraagd die al jaren gitaar spelen en aan neef en aan zoon van vriendin van moeder die gitaar speelt en die vonden het een goede wah

byez ( ik hoop dat ik nu duidelijker getyped heb, het spijt mij voor alles, khad hier beter niet gepost maarja)

Antal
7 mei 2004, 22:15
Misschien kunnen je ouders beter investeren in een cursus Nederlands :-?

Mithrandir
7 mei 2004, 22:20
Give the guy a break, damn......

Gefeliciteerd met zulke toffe ouders en zo'n gaaf eerste pedaal. Steekt wel een beetje af tegen de rest van je setje of niet?

Mitch
8 mei 2004, 00:30
Ach so.......ich verstehe. Je hebt geld geleend en niet het pedaal. Nu wordt het duidelijk.
Meteen het beste kopen wat er te krijgen is is wel heel 'verstandig', maar het is zo jammer als je weinig tot geen vergelijkingsmateriaal hebt. Ik bedoel: je hebt nu de Ferrari onder de wahs maar weet nog niet hoe een Hyundai rijdt.
Begrijp me goed, ik misgun je niets, maar de kick als je een pedaal hoort die mooier klinkt dan de vorige is erg lekker ! :)
De pest is ook dat je daarna nooit meer iets anders hoeft te kopen, want er is niks mooiers :(

Nou ja, mocht je 'm willen verkopen: ik hoor het graag :D

Nocki
8 mei 2004, 09:39
leuk voor je. en welkom op het forum. houd maar goed in de gaten dat de volgende dingen hier "not done" zijn...

Geen hoofdletters en lees tekens gebruiken.
Kurt cobain goed vinden.
alles wat je bespreekt kopen en direct erna verkopen (tenzij je dat elke maand 2 keer doet. dan vind iedereen je super. (sash))
en ik geloof dat er een bepaalde club is op het forum waar je engl goed moet vinden.

dat zijn de regels. verder moet je ook niet 3 keer hetzelfde posten in 3 vershillende groepen want we hebben mensen die dat napluizen...

je ziet het het is net een klein dorpje zoals staphorst. iedereen weet alles van elkaar. en de sociale controlle is overweldigend.

nogmaals welkom bij de club.

leuke wah!

NOcki

BramVersteeg
8 mei 2004, 12:44
ikeehebbennetgekochtmooiebognerenmaarweerverkochti kkesquireoefenamphebbengekochtomdatkurtcobaindaaro verspelendoetikhebheldvindenhijmijngrotevoorbeeldi kkeookenglverkopenomdatkurtnietoverdoetspeleniemen dnogietstekoopzodatikkankopenenna2wekenverkopen???

Harry
8 mei 2004, 14:39
jaaa, het is al een stuk duidelijker nu. Dat eerste stuk kom ik geen touw aan vastknopen. Maar gefeliciteerd met je wah.

Hempo
8 mei 2004, 14:53
ja bedankt :)

jaywalker
8 mei 2004, 19:20
halo

daarnet stond mijn rmc3le voor de deur, men eerste effect pedaaltje:) ziet er zalig uit, spijtig genoeg moet ik nog tot augustus wachten tot ik het mag gebruiken, heb geleend omdat het le is en in augustus waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar:) ps: er zit zo een klein stokje bij, weet iemand wat het is? en ook spijtig dat er geen boekje bijzit:( alleja, nu nog wachten tot augustus, straks maybe fotos, heb er ff mogen nemen:) ps: dat kan toch niet kwaat dat ik per ongeluk even heb op die pedaal gedrukt:) sorry voor de noob vraagjes maar tis men eerste pedaaltje

byez iedereen

En ik maar denken dat ik de aller kutste topics maak, maar dit slaat alles.

Kerel toffe wah....ik moet het nog steeds met dat kotsding doen (crybaby).

@Nocki Kurt Cobain is toch toff.......Hahahahaha. Tis inderdaad een loser.

Bonjour
8 mei 2004, 22:09
ow ik wil me even verontschuldigen voor dubbel post, weet niet hoe dat komt maar zag het ineens, sorry daarvoor

Swan
8 mei 2004, 22:48
Misschien kunnen je ouders beter investeren in een cursus Nederlands :-?

+1

IndiepoprockJesse
9 mei 2004, 12:45
halo

daarnet stond mijn rmc3le voor de deur, men eerste effect pedaaltje:) ziet er zalig uit, spijtig genoeg moet ik nog tot augustus wachten tot ik het mag gebruiken, heb geleend omdat het le is en in augustus waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar:) ps: er zit zo een klein stokje bij, weet iemand wat het is? en ook spijtig dat er geen boekje bijzit:( alleja, nu nog wachten tot augustus, straks maybe fotos, heb er ff mogen nemen:) ps: dat kan toch niet kwaat dat ik per ongeluk even heb op die pedaal gedrukt:) sorry voor de noob vraagjes maar tis men eerste pedaaltje

byez iedereen

En ik maar denken dat ik de aller kutste topics maak, maar dit slaat alles.

Kerel toffe wah....ik moet het nog steeds met dat kotsding doen (crybaby).

@Nocki Kurt Cobain is toch toff.......Hahahahaha. Tis inderdaad een loser.

hij was een loser..

Kjiratsiekoedel
9 mei 2004, 13:17
maargoed, nu nog dat stokje....

beschrijf het eens en zoek een gaatje in de wah waar het stokje op past (jaja, foute zin, ik weet het...)

vraag anders aan de inmporteur/winkel/etc...

Bonjour
9 mei 2004, 13:59
volgens sash is het dit :In denk dat dat stokje is voor de trimpots, om ze binnenin af te stellen zeg maar.

dat zei hij in die andere thread die wat lager staat en ik weet ook niet hoe hij er gekomen is, ik heb namelijk geen 2 threads gemaakt

The Thumb
9 mei 2004, 18:42
leuk voor je. en welkom op het forum. houd maar goed in de gaten dat de volgende dingen hier "not done" zijn...

Geen hoofdletters en lees tekens gebruiken.
Kurt cobain goed vinden.
alles wat je bespreekt kopen en direct erna verkopen (tenzij je dat elke maand 2 keer doet. dan vind iedereen je super. (sash))
en ik geloof dat er een bepaalde club is op het forum waar je engl goed moet vinden.

dat zijn de regels. verder moet je ook niet 3 keer hetzelfde posten in 3 vershillende groepen want we hebben mensen die dat napluizen...

je ziet het het is net een klein dorpje zoals staphorst. iedereen weet alles van elkaar. en de sociale controlle is overweldigend.

nogmaals welkom bij de club.

leuke wah!

NOcki

dit is zonder twijfel de post van het jaar :-D

Robbert
9 mei 2004, 20:47
.. ik heb namelijk geen 2 threads gemaakt

Je zal wel twee keer op OK geklikt hebben: dan verstuurd hij de pagina ook twee keer. Foutje, kan gebeuren ;)

BramVersteeg
10 mei 2004, 21:02
leuk voor je. en welkom op het forum. houd maar goed in de gaten dat de volgende dingen hier "not done" zijn...

Geen hoofdletters en lees tekens gebruiken.
Kurt cobain goed vinden.
alles wat je bespreekt kopen en direct erna verkopen (tenzij je dat elke maand 2 keer doet. dan vind iedereen je super. (sash))
en ik geloof dat er een bepaalde club is op het forum waar je engl goed moet vinden.

dat zijn de regels. verder moet je ook niet 3 keer hetzelfde posten in 3 vershillende groepen want we hebben mensen die dat napluizen...

je ziet het het is net een klein dorpje zoals staphorst. iedereen weet alles van elkaar. en de sociale controlle is overweldigend.

nogmaals welkom bij de club.

leuke wah!

NOcki

dit is zonder twijfel de post van het jaar :-D

Zijn dit officiele regels dan??? Dacht het toch niet. :evil:

gershwin5150
11 mei 2004, 00:06
WTF en nu mag je hem pas in augustus gebruiken van je ouders? :???:

Dirk_Hendrik
11 mei 2004, 09:34
Sommige ouders verzinnen dat soort constructies. Ik had vroeger toen ik nog een klein Dirk_Hendrikje war ook vriendjes met dat soort ouders. Tot de dag van vandaag echt nooit iets van begrepen....

Bonjour
21 mei 2004, 20:34
ja, ze willen me de pedaal maar geven als ik het afbetaalt heb, ik had ze gevraagd of ik het geld mocht lenen omdat het LE is, de pedaal is trouwens al uitverkocht stond op teese zijn site. anyway kheb geluk, de baas van een serre in de buurt vroeg of ik niet wou komen werken vandaag en morgen en ik ga dit weekend dus 100 euro verdienen normaal :) dus hij zou weleens sneller bij mij kunnen staan :D trouwens, ik wou nog iets vragen, ik herinner dat er bij die pedaal een boekje met een garantiebon zat, mar ik snapte het niet zo goed, moest ik die nu naar teese sturen of moest ik hem sturen als ik die pedaal liet maken?

alvast bedankt