PDA

View Full Version : Klappen!!



wille525
7 mei 2004, 18:18
Ik zou dit vuile junk helemaal lens trappen. En als ik een 'onschuldige' koper betrapt op het spelen erop kan hij ook z'n tanden oprapen. M'n gitaar is ooit gejat. Heb ik g.v.d. een hele zomervakantie voor moeten werken!!!

AART
8 mei 2004, 16:29
en wat hebben wij nu aan deze post? :-?

wille525
8 mei 2004, 19:58
sorry, de bedoeling was dat ik reageerde op een antwoord van iemand anders die er geen problemen mee had een dure Gibson te kopen van een junk. Was in ieder geval niet de bedoeling om een nieuwe topic te maken....

wille525
8 mei 2004, 19:58
sorry, de bedoeling was dat ik reageerde op een antwoord van iemand anders die er geen problemen mee had een dure Gibson te kopen van een junk. Was in ieder geval niet de bedoeling om een nieuwe topic te maken....

wietse
8 mei 2004, 20:22
en wie zegt dat die gitaar niet echt van die junk is?
ben zelf eens in de gelegenheid geweest een fender jaguar en een mesa voor weinig te kopen van een verslaafde muzikant , 600 gulden geloof ik.
was echt wel van hem zelf , hij was alleen verslaafd geworden en verkocht nu alles wat hij had voor drugs.
helaas had ik toen geen rode cent , anders had ik het wel geweten.
doodzonde hij was een heel begaafde gitarist .
maar begrijp je wel maar de koper verrot slaan is ook weer fout , als de prijs niet super laag is en je niet thuis bent in wat gitaren kosten dan trap je er snel in.
als ik tegen collega's zeg hoe duur een echte merk gitaar is dan begrijpen ze daar niks van ,is toch een plank met magneetjes en snaren?

borrel
28 september 2004, 17:43
Jaha, ik heb ook de hele zomervakantie voor mijn gitaar gewerkt en dan nemen ze er nog twee extra mee ook. Als ik die lui in mijn poten krijg zal ik het zelfde doen wat jij ook zou doen :sneaky:

Anavrin
28 september 2004, 17:47
eerst een hoek op z'n kanis geven met die Gibson, en dan de politie bellen, en snel vertrekken, voor je aangeklaagd wordt door zo'n kutjunk, omdat je 'm een kaakfractuur hebt gegeven... :evil:

Anavrin
28 september 2004, 17:51
maarre, ff iets serieuzer, moderators: is het misschien een idee om een Sticky-FaQ te maken in dit forum-deel, omtrent verzekeren van instrumenten, om in ieder geval de bestolen mensen hier (of de mensen die niet willen dat ze hun zuurverdiende centjes kwijt zijn) een weg te geven om toch een nieuwe gitaar te kunnen halen, simpelweg omdat ze ervoor verzekerd zijn...
Ik denk dan aan:
-Verschillende soorten verzekeringen (thuis of on the road gestolen?)
-prijzen ongeveer...

Ik weet het ook niet, het is maar een voorstel...