PDA

View Full Version : Bassist omgeving meppel zoekt band



jeroenw
6 mei 2004, 23:29
Hoi

Ik speel 2 jaar gitaar (electrisch) en 1 jaar bas.
Ik heb in een punk/emo band gespeeld en heb enige podiumervaring.
Ben zeer gemotiveerd, en ben in bezit van een busje.

Stijl: Eigenlijk alles wel (van punk tot postrock tot zware metalen)

puppet
5 augustus 2005, 12:27
Hoe oud ben je en wat voor muziek vind je egt te gek?

INTOTHEWILDERNESS
12 december 2007, 18:00
8) hee halloha,
zoek je nog steeds een band.... hoe oud ben je eigenlijk en inderdaad wat voor stijl wil je spelen... wij zoeken nog een bassist in Leeuwarden voor een rockband met eigen nummers btw.
gr. laat maar ff weten.

Brent Ray Vaughan
12 december 2007, 18:05
Als hij nu nog geen band heeft, is hij ofwel heel slecht ofwel heeft hij een rotkarkater.

JazzBass
10 april 2008, 15:01
Sorry voor de bump, maar ik zoek voor een band nog steeds een bassist. Ik val daar nu in als bassist, maar ivm met school kan ik hier niet bij blijven, helaas. Wij oefenen nu in Havelterberg, maar binnen een jaar in Meppel.
PM maar als je nog interesse mocht hebben.

Blind Owl
10 april 2008, 15:32
Sorry voor de bump, maar ik zoek voor een band nog steeds een bassist. Ik val daar nu in als bassist, maar ivm met school kan ik hier niet bij blijven, helaas. Wij oefenen nu in Havelterberg, maar binnen een jaar in Meppel.
PM maar als je nog interesse mocht hebben.
Denk dat ie hier niet meer checkt na 4 jaar :sssh:

JazzBass
10 april 2008, 17:56
Weet ik, maar je hebt van die bekeerde ongelovigen he.. En misschien als iemand anders het ziet die interesse heeft, kan diegene altijd reageren ;)

Blind Owl
10 april 2008, 19:20
Mja, proberen kan geen kwaad idd. Maar binnekort wordt dit topic toch wel gesloten :satisfie:

Nielsje
11 april 2008, 13:12
Waarom zou het gesloten worden?

OT:

Leuk! bandjes uit Meppel. Hoe heet jullie band? Heb jarenlang in Meppel e.o. gewoond en gespeeld, jeugdsentiment :)

JazzBass
23 april 2008, 19:32
De band waar ik inval heeft nog geen naam, het moet eerst goed gaan lopen. Ik zit zelf in Q. Als je op Koninginnedag nog in Meppel komt ( denk dat je wel wat beters te doen hebt, maar toch:P) moet je maar ff langslopen. Wij spelen de hele middag op de Wheem.

Nielsje
24 april 2008, 01:59
Leuke plek om te spelen!

Ik speel met K-dag in Delft. Gewoon met m'n band en akoestische gitaren rondtrekken en herrie maken. Daar heb ik echt zin in: onaangekondigd muzikaal doen :)