PDA

View Full Version : Dude it's Wicked



jaywalker
6 mei 2004, 21:20
Hier ff kort verslagje van het aanschaffen van de tubezipper:

Ben dus vandaag( donderdag) naar Musik-produktiv ter duitsland geweest.
Eerst was er een klein beetje communicatie probleem (ze dachten dat de zipper er niet was) Maar hij bleek er toch wel te zijn.

Dus die gast (de effectenman van MP) zet dat ding op een vox ac-30. (over een doffe amp gesproken) En wij samen proberen om er een beetje geluid uit te krijgen. Ik wist dat het in het begin lastig zou worden......het is dus ook er lastig. Maar opgegeven moment kregen we een heel erg hoge frequentie met muff achtige fuzz er overheen. Hij had als ehx fan had hem nog nooit getast "dude that pedal is wicked". OP gegeven moment kwam ik er achter dat ik nederlands was, dus toen konden we ff wat makkelijker overleggen.

Echt waar je kan er zo erg vage geluiden uit halen. Het is een envelop filter en distortion. De distortion kan je envelop helemaal verkloten , maar ook veel toller maken. ALs je clean envelop hebt en je gooit er flink wat lead van je amp er overheen wordt ie echt "wicked"

Na nog een kwartier ofzo over ehx met die gast te hebben gepraat heb ik nog een tremelo hendel, 2 pluggen, 1 slinky, en tortexjes gekregen. Ik vraag zo wat kost me dat?: "Mijn hoofd"

Kortom het was weer een erg tol bezoekje aan MP ter deutschland.