PDA

View Full Version : Ibanez Jet King 2 : wie kent hem ?



zz2020
6 mei 2004, 20:53
Op de meeste forums vind ik enkel oude troep over de Jet King I, maar nu is er dus ook een Jet King II, die er volgens mij toch nog beter uitziet. Mahonie body en Super58 hums, om maar iets te zeggen. Split coils zijn het grootste aantrekkingspunt vind ik. Ik ga hem binnenkort uitproberen in de shop en wou al eens horen of iemand er ervaring mee heeft. Het is natuurlijk geen supergitaar voor dat geld (nog geen 300€) dus ja, het is een cheapo, maar is ie zijn geld waard ?
Kom niet af met Harmony Central, daar kennen ze alleen de JTK I...

http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/pict/JTK2BS-1R-01.jpg

Fire away !
:roll:

Static-M
7 mei 2004, 15:25
Ik kan je alleen vertellen dat ik em er wel zeeer vet uit vind zien!

bert k
7 mei 2004, 15:30
Ja, mooi design, maar moet hier niet een Bigsby trem op?

THW
7 mei 2004, 15:50
mooi ding hoor

Fuhgawz
7 mei 2004, 20:15
Inderdaad, net als de eerste Jet King weer een mooi model. Ik vind dat Ibanez met de Jet King serie toch een hele leuke serie is begonnen. Hopelijk wordt het nog verder doorgezet.

zz2020
14 mei 2004, 00:02
bump

harrievandenberg
14 mei 2004, 11:57
vet ding hoor, maar wat ik dan weer niet snap aan Ibanez is dat ze er dan zo'n goedkopen versie van maken. Waarom geen gitaar met de beste elementen en houtsoorten zodat ie kan concureren met de Fender Tornado, Jaguar en de Mustang, ofwel: de surfgitaren.
Maar hij ziet er zeker vet uit! Goed gedaan Ibanez

PeteRS
14 mei 2004, 12:38
vet ding hoor, maar wat ik dan weer niet snap aan Ibanez is dat ze er dan zo'n goedkopen versie van maken. Waarom geen gitaar met de beste elementen en houtsoorten zodat ie kan concureren met de Fender Tornado, Jaguar en de Mustang, ofwel: de surfgitaren.
Maar hij ziet er zeker vet uit! Goed gedaan Ibanez

Waarschijnlijk omdat als je genoeg geld hebt gewoon een Jaguar koopt. :)

zz2020
14 mei 2004, 14:20
Jagstang valt best wel mee qua prijs, vind hem gewoon niet zo mooi en is me iets te veel een Cobain-merchandise artikel. Gewone Fender Jaguar heb ik niet eens gevonden op bv zzsounds.com of music-town.de. Wel een Toronadero of zoiets, made in USA, en ook maar een goeie 800€.
Ik ben eigenlijk gewoon bij de Jet King uitgekomen omdat ik eerst andere elementen wou zetten in mijn Epi, en toen bleek dat ik voor dat budget net zo goed een tweede axe kon kopen, wou ik dat wel wagen. Ben er in ieder geval niet veel geld mee kwijt :)
En nu maar hopen dat Serlui eindelijk levert vandaag ! Zit er @*//!§# al drie weken op te wachten. (sorry, GAS zit ff hoog)

Dirk_Hendrik
14 mei 2004, 16:06
Ga je gas dan maar temmen. :wink: Het kan vandaag zijn maar het kan even goed zijn deat je nog een maand mag wachten. Qua gitaren ben ik een groot Ibbie fan (sorry, maar deze in dit topic vind ik echt spuuglelijk) maar als het gaat om service mag de hoshino group (waar ibanez onderdeel van uit maakt) vandaag nog failliet gaan.