PDA

View Full Version : Jullie mening?



Black_Roses
6 mei 2004, 16:34
Hallo allemaal

Ik was bezig met informatie zoeken over gitaren op internet en kwam toevallig deze site tegen.
Ik heb eens een paar dagen het forum gelezen (heel anoniem) en kwam een heleboel te weten, bedankt daarvoor!

Nu mijn verhaal:
Ik ben een meisje en heb al een hele tijd geleden besloten dat ik elektrische gitaar wil gaan spelen.
Laatst ben ik met m'n moeder naar de open dag van de muziekschool hier geweest.. en ben al een hele boel teweten gekomen.

Daar zeiden ze allemaal dat ik gewoon elektrisch kon beginnen (ik heb dus nog nooit gitaar les gehad) en dat ik dan de basis dingen kon leren.. omdat ik al zeker weet dat ik elektrisch wil.

Nu is het probleem: Wat voor gitaar?

Nu zag ik net de site: www.feedback.nl en zag van die "Gitaar packs"
van Ibanez, V-Tone, Squier

"Deze set is te gek om mee te starten! Een schitterende Ibanez gitaar en bijbehorende 10 watt versterker. Een snoer en draagriem, een gigbag en een tuner. De accessoires zitten keurig verpakt in een luxe tas. Zo heb je alles bij de hand op weg naar je eerste gitaarles.

Van: € 379,-
Voor: € 219,-"

Dat klonk wel heel aantrekkelijk voor mij (ook de prijzen en je hebt meteen alles..) en wil graag jullie meningen hierover weten.
Hebben jullie ervaring met zo'n pack?
Ik zag al wel dat jullie Ibanez en Squier aanbevelen voor starters?

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is, sorry dat het een beetje lang verhaal is geworden :-D

Ik wacht op jullie reacties.. en alvast bedankt!!