PDA

View Full Version : Rocktron Chameleon



Barret Wallace
6 mei 2004, 13:03
Wie heeft er 1 of wie heeft er 1 gehad en wat zijn de ervaringen ermee?
en kan ik met een kabeltje van de chameleon naar de line in ( zon kleine jack) van men geluidskaart direct opnemen?

bij voorbaat dank,

Barret

Maiden Michiel
6 mei 2004, 15:25
Kan je dat Bosch neit beter vragen?

Barret Wallace
6 mei 2004, 15:50
Kan je dat Bosch neit beter vragen?
Bosch is er razend enthousiast over, maar ik wil ook ff de mening van anderen :)

Maiden Michiel
6 mei 2004, 19:26
ok dan!

Nocki
6 mei 2004, 21:42
Hoi.

ik heb ooit de chameleon 2000 gehad. was een fijne amp. kwam niet super door de mix heen en et high gain gebeuren was ook niet high gain. maar voor alles er tussen in was het leuk. de fx waren ook heel leuk en ik heb er veel plezier van gehad. zou m zo wee rgebruiken als het zou moeten.

NOcki

alhambra
7 mei 2004, 10:10
Ik ben het met Nocki eens de gain is niet echt je dat, wel erg digi. Maar de overige effecten zijn erg goed. Klacht is vaak dat het erg omslachtig is om hem in te stellen dit vind ik eigenlijk nog wel mee vallen, heb al meerdere van deze fx bakken gehad en het blijft sowieso kut instellen.
Ik heb wel lang moeten zoeken naar de juiste instelling om het geluid van de H&K access te behouden (de chameleon hangt in de loop van de access) maar nu heb ik het behoorlijk goed voor elkaar. Veel spellen met de eq's was de oplossing. Overigens heeft de chameleon de bekende Rush optie van rocktron en die werkt er goed weinig tot geen ruis en feedback/oversturing enz, als je dat wil natuurlijk :D.

Ik moet er nu alleen nog een eindversterker bij hebben en 2 boxen en ik ben echt klaar (hmmm voor hoe lang ?? :roll: )

Overigens lijkt het erop dat er wel 3 of meer versies van de chameleon zijn ik heb al gezien de 2000 de online en die ik heb gewoon chameleon weet de verschillen niet.

Barret Wallace
7 mei 2004, 10:25
Hey thanks voor de reacties 8-)

@Alhambra welke kleur is jouw chameleon? ( goh chameleon nu snap ik waarom elk model telkens een andere kleur heeft :roll: :P )

alhambra
7 mei 2004, 10:45
Hey thanks voor de reacties 8-)

@Alhambra welke kleur is jouw chameleon? ( goh chameleon nu snap ik waarom elk model telkens een andere kleur heeft :roll: :P )

Okee de kleur van de chameleon mag je nog weten maar verder ga ik niet. Hij zwart met groene tekst dacht ik zo uit mijn hoofd. Dus niet de zwart grijze. Volgens mij 1 van de oudere modellen.

Barret Wallace
8 mei 2004, 21:07
Ik heb em 8-)

voor sound sample check

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=31674