PDA

View Full Version : yerasov - tube monster



amon
6 mei 2004, 01:15
tegenwoordig doet ie het, dus dit zou overbodig zijn, toch maar even doen...


test

amon
6 mei 2004, 01:16
goed, ik had een tijdje terug een adv geplaatst op marktplaats, zoekend naar een gt-5. mailt vanavond mij iemand die geen gt-5 te koop heeft, maar wel iets anders leuks:

yerasov - tube monster

meer info/sounds:
http://www.roostermusic.nl/yerasov/index.htm


een buizen effect met een 12AX7 buis en twee distortion kanalen, uit rusland. als ik het zou kopen zou ik één van de weinige zijn in europa met zoeen in het bezit, zo schreef hij.
maargoed, ik vind het erg vet klinken, maar ik heb er gewoon geen geld voor. ik heb hem teruggemaild, gezegd dat ie het hier eens moest proberen op gitaarmarkt of op het forum eens wat info moet posten.

heeft tot nog toe iemand hier wel ervaring mee, of is het echt voor iedereen nog onbekend?

Mitch
6 mei 2004, 01:28
Nadat je die 'test' geplaatst hebt kun je ook gewoon dat bericht bewerken. Hoef je niet meteen je post count op te schroeven.

Ik heb de site van die rooster music wel eens gezien en ik kan niet zeggen dat het me interesseert.

ijff
6 mei 2004, 08:36
Mmm.. die 15W buizenversterker ziet er ook wel interessant uit. Ik ben op zoek naar iets voor thuis, en deze is maar net iets duurder dan de Cube 30 waar ik aan zat te denken..

Nocki
6 mei 2004, 09:34
Ik had een ad op marktplaats dat ik fx zoek. en deze persoon heeft mij gelijk een persoonlijke mail gestuurd met dezelfde inhoud.

ik heb even gekeken en het klonk leuk. mar goed ik heb al een versterker met een leuke overdrive...

ik denk dat deze persoon flink bezig is zijnn bedrijf te promoten...

Nocki

Dirk_Hendrik
6 mei 2004, 10:01
Hmm,

Stap 1. Dat ding is lelijk!!! :o