PDA

View Full Version : Wat brengt dit op?



Kjiratsiekoedel
5 mei 2004, 19:12
Ik wil hem niet verkopen, maar ik ben gewoon benieuwd hoe de waarde is gedaald.

Ik heb een:
1. Line 6 flextone (1e versie). Kostte 2e hands in de winkel toen €350.
2. Line 6 floorboard (de grote met volume en wah pedaal). Kostte 2e hands €200. Deze werkt ook op de flextone 2, pod 1&2 en volgens mij ook op de spider 1&2.

Beide in uitstekende staat.

Wat zouden deze dingen nu ongeveer opbrengen??

amon
5 mei 2004, 19:35
normaal toch gewoon -50% winkelwaarde en dan, ligt eraan of je het snel weg wilt hebben, nog wat eraf of erbij...

Jeroenvanhulsteijn
5 mei 2004, 21:00
volgens mij brent dat nog steeds hetzelfde op. tenminste...als je zegt dat je ze nieuw hebt gekocht...maar dat heb je dus niet. maar ik denk dat je voor de set nog best 499 euro kunt krijgen.

Kjiratsiekoedel
5 mei 2004, 23:42
dat valt me dan nog wel mee. ik had gedacht dat de ontwaarding veel erger zou zijn nu er ook de flex 2, 3, vetta, etc bij is gekomen.

BartL
6 mei 2004, 00:03
DIe ontwaarding zie je verschrikkelijk bij die multi-effect bakken zoals de GT-serie van boss :o

amon
6 mei 2004, 00:22
wacht, ik lees net mn bericht weer en zie dat 1 woord fout is... mijn bericht moet eigenlijk zijn:


normaal toch gewoon -50% nieuwwaarde en dan, ligt eraan of je het snel weg wilt hebben, nog wat eraf of erbij...

en omdat je alles 2dehands hebt gekocht, denk ik ook wel dat je het voor diezelfde prijs kunt verkopen, laten we zeggen 500