PDA

View Full Version : Stetina



thorin
5 mei 2004, 18:26
test

thorin
5 mei 2004, 18:26
hey hey,

heb hier het forum wat zitten doorcruisen als beginnend elektrisch gitarist, en ben nogal veel de naam 'Stetina' tegengekomen als het ging om leerboeken.
Ben nu eens op proxis gaan zien (online bestel maatschappij, zeer goed trouwens (www.proxis.be)) en zag daar dat die dufus wel meer dan 1 boek had, dus de keuze werd er weer een pak moeilijker op :).

welk boek van hem raden jullie me aan , (speel al wel zeer lang akkoestisch, dus moet geen akkoorden of zo meer leren. eerder het snel plectrum spelen, en elektrische gitaartechnieken en zo interesseren me)

bedankt !

thorin

Robs
6 mei 2004, 17:43
Speed mechanics for lead guitar: must have met veel goede oefeningen. Wel ff een paar weekjes vrijnemen om te oefenen :)

thorin
6 mei 2004, 18:05
daar gaan m'n examens :)

bedankt !

Robs
7 mei 2004, 01:17
You're welcome...

Overigens: ik heb hem zelf net drie weekjes (mede omdat iedereen op het forum er altijd enthousiast over is) en was de eerste paar dagen fanatiek begonnen. Helaas heb ik het boek de afgelopen twee weken niet meer open gehad en heb ik geen oefening meer gedaan. Met dit soort dingen is het echt een motivatie kwestie, en mijne is kennelijk beroerd. Succes met je examens :P

defecto
7 mei 2004, 03:08
Handig! Je kan hem op bol.com bestellen.. ga ik dus maar eens doen. Weet iemand hoeveel boeken hij in totaal heeft gemaakt/schreven? Op bol.com kan je er vier krijgen...

thorin
7 mei 2004, 13:20
op www.stetina.com kan je ze allemaal.
op www.proxis.be verkopen ze er ook een heel deel van (en vanaf 12.50 euro worden er geen verzendingskosten aangerekend, hoera !)

@Robs: thx :)

thorin

thorin
7 mei 2004, 13:20
op www.stetina.com kan je heel z'n boekenlijst bezien.
op www.proxis.be verkopen ze er ook een heel deel van (en vanaf 12.50 euro worden er geen verzendingskosten aangerekend, hoera !)

@Robs: thx :)

thorin