PDA

View Full Version : Johnny Ramone



gerrekat
5 mei 2004, 16:08
:-D :-D :-D , rost al die fukking virtuozen eruit!

andy
5 mei 2004, 23:28
"We are the Ramones, one two three four......" :razz:
Ik heb ze zeker 5. 6 keer gezien. Jammer dat de halve band onder de groene zoden ligt....... :-(

Bigfoot414
5 mei 2004, 23:34
Wie is er dan nog meer dood behalve Joey Ramone?

Harry
6 mei 2004, 08:13
Deedee toch?

gerrekat
6 mei 2004, 08:57
ja DeeDee is er niet meer en Joey ook niet meer....


Alleen Marky en Johnny zijn er nog...jammer ik heb ze allene in ik geloof 96 gezien in de paradiso op de farewell tour...heb ze altijd geweldig gevonden!

is een mooi tegenwicht tegen de geeikte namen als John petrucci, Steve Vai, Satch, Satriani, malmsteen..

Ik ben een beetje tegendraad ik weet het, maar geef mij Johnny ramone maar, met zijn 3 accoorden is ie veel vetter!


Sheena is a punk rocker......

Fuhgawz
6 mei 2004, 16:13
En altijd over zijn witte Mosrite spelen he! Ik heb hem geloof ik nooit met een andere gitaar gezien.
One two three four... :D

treblemaster
6 mei 2004, 17:01
Ook 1 van mijn grote voorbeelden; lekker simpel en doeltreffend! En lekker snelle donwstrokes :D .
En idd een mooie witte Mosrite met gefixeerde brug en een dimarzio FS-1 element ;)

Ik heb laatst nog de biografie van Dee dee gelezen (poison heart)...wordt je niet echt vrolijk van. Nummers als "now I wanna sniff some glue" (die voor ons misschien grappig klinken) waren voor hun gewoon de harde realiteit.

andy
7 mei 2004, 00:20
En van de act kon je op aan. Podium op met leren jasjes aan. :-D Jasjes uit na 4 songs. Werd er ff wat gezegd en dan hoorde je alleen nog maar one, two, three, four tussen de nummers door. 8-)

GABBA GABBA HEY

gerrekat
7 mei 2004, 08:10
JAJAJA, geweldige band inderdaad.....lelijke gitaar toch LOL!


In mijn eerste band speelden we alleen maar RAMONES nummers HAHAHHAHA!

andy
7 mei 2004, 15:14
http://home.drenik.net/ramone/clanovi/Johnny/hu.JPG


Dat is um dus.

Fuhgawz
8 mei 2004, 00:33
Ik weet ZEKER dat Vai, Satch, Yngwie e.d. zijn shit niet na kunnen doen. Ik zou Yngwie wel eens Blitzkrieg Bop willen zien spelen. :razz: Dat lukt hem nooit!

gerrekat
8 mei 2004, 12:24
Zie je hem al staan met zijn opgeblazen kop HAHHAHAHA, volgens mij kan hij inderdaad niet eens zo lomp spelen!

Neals
9 mei 2004, 22:24
Johnny Ramone rockt als de motherfucker...

Toch cool dat ze met hun 3/4 akkoorden een heel repetoire bouwen.

IndiepoprockJesse
9 mei 2004, 23:58
Jonges!! In welke vakje beginnen we!?!

:lol:

geweldige gitarist :D

Jesse//

birt
10 mei 2004, 10:24
dit is nu eens een gitarist naar m'n hart, niks schredden.. raggen! :D

Blijepanda
10 mei 2004, 12:32
dit is nu eens een gitarist naar m'n hart, niks schredden.. raggen! :D

zeker weten, de Ramones zijn echt geweldig :)

Bigfoot414
10 mei 2004, 13:43
+1! Zo zie je maar weer hoe simpel rockmuziek kan zijn.

hoofd
10 mei 2004, 18:27
Niet onderschatten hoor! 'tis nog knap lastig om zo laag te spelen :D.

treblemaster
10 mei 2004, 18:49
Nog maar wat foto's dan :P :

http://seattlemusicweb.com/ramones-nc79.gif

sunday violence
12 juni 2004, 12:41
vergis je niet hoor, johnny ramone is echt een goeie gitarist! ik ga over 2 weken naar new york dan zal ik zeker cbgb's niet overslaan!

Antal
15 juni 2004, 18:20
Ik weet ZEKER dat Vai, Satch, Yngwie e.d. zijn shit niet na kunnen doen. Ik zou Yngwie wel eens Blitzkrieg Bop willen zien spelen. :razz: Dat lukt hem nooit!

+1! Dat lukt ze niet. De Ramones zijn tenminste echt Rock n Roll. Kunnen die notenneukers niet tegen op!

Sliver
15 juni 2004, 19:33
ndw; kent iemand hier zijn versie van 'it's a wonderful world'? Die is best behoorlijk uh anders. :-D

treblemaster
16 juni 2004, 09:19
Je bedoelt die van Joey Ramone (solo) ? Die ken ik iig wel. Is ook het nummer wat aan het einde van "bowling voor Columbine" (Micheal Moore) wordt gedraaid (ik was iig aangenaam verrast op in de bioscoop de stem van Joey te horen ;))

treblemaster
16 juni 2004, 15:44
Ik lees trouwens net dat Johnny Ramone al 4 jaar vecht tegen prostaat kanker en de strijd nu aan het verliezen lijkt te zijn (uitzaaiingen) :(
(stond in de Rolling Stone)

Sliver
16 juni 2004, 19:57
Wat een naaistreek. :(

Fuhgawz
16 juni 2004, 20:17
Daar gaat er weer een... Vorig jaar was het DeeDee, het jaar daarvoor Joey, nu gaat het alweer slecht met Johnny :cry:

Bigfoot414
17 juni 2004, 10:12
Lekker dan, zo blijftr er ook niks meer over.

FNaRK
17 juni 2004, 10:31
De 55-jarige gitarist en mede-oprichter van de legendarische punkband Ramones lijdt aan prostaatkanker. Die diagnose werd vier jaar geleden al gesteld, maar de artsen die hem behandelen hebben niet kunnen voorkomen dat de kanker uitzaaide over zijn hele lichaam. De Ramones oogstten in de jaren zeventig en tachtig grote successen met hits als ‘Rock’n’Roll High School’ en ‘Blitzkrieg Bop’. Zanger Joey Ramone overleed in 2001, bassist Dee Dee Ramone legde in 2002 het loodje.

Bron: vrtnieuws.net

soup
17 juni 2004, 14:34
hier nog wat



JOHNNY RAMONE heeft prostaatkanker

Bij Johnny Ramone, gitarist bij – jawel – de Ramones, is prostaatkanker ontdekt. Momenteel vecht hij in een ziekenhuis in Los Angeles tegen de ziekte, maar volgens drummer Marky Ramone wordt het een zeer moeilijk gevecht. Hij zegt er ook bij dat John niet rookte, geen sloten alcohol dronk en op zijn gezondheid lette, en dat kanker dus echt iedereen kan treffen. In 2001 stierf zanger Joey Ramone al aan de gevolgen van kanker, en een jaar later legde ook bassist Dee Dee Ramone er het loodje bij neer, na een overdosis.

AART
24 juni 2004, 17:57
KUT :(

is jammer, deedee heeft trouwens ooit in nederlnad een soloalbum opgenomen en daar heeft ie wat nagelaten, nu gebruikt door nederlandse punkers:


http://www.xs4all.nl/~rgdeboer/hr/large/sxsw5.jpg

andy
24 juni 2004, 22:13
Maar ff een toepsselijke link dan......... :-(

http://www.stephenking.ru/music/ramones/Ramones%20-%20Pet%20Sematary.mp3

De Ramones weren idt grote favorieten van me. Ik heb ze zeker 5, 6 keer gezien, waaronder het roemruchte onweer concert in Sneek.
Jammer dat ze allemaal zo snel moeten gaan.

Fuhgawz
16 september 2004, 16:30
:cry: *snik snik* :cry:

Johnny Ramone (55) overleden 16-09-'04


Johnny Ramone, de gitarist en mede-oprichter van de legendarische punkband The Ramones, is in zijn woonplaats Los Angeles overleden aan de gevolgen van kanker. Ramone, geboren als John Cummings, is 55 jaar geworden.

The Ramones waren populair in de jaren '70 en '80, vooral in Amerika. In Nederland hadden ze één hit met "Rock and roll high school". Er is nog maar één van de vier originele leden van The Ramones die leeft, dat is Tommy Ramone.

In 2001 overleed Joey Ramone, de zanger van de band. De bassist, Dee Dee Ramone, bezweek twee jaar geleden aan een overdosis.

Afgelopen zondag werd nog de dertigste verjaardag van The Ramones gevierd.

Johnny Ramone is overleden in het bijzijn van familie en vrienden, onder wie Lisa Marie Presley.

dejohan
27 september 2004, 19:33
In mijn eerste band speelden we alleen maar RAMONES nummers HAHAHHAHA!

ELKE een beetje coole eerste puberband speelt Ramones.

treblemaster
5 oktober 2004, 15:24
http://www.edromanguitars.com/guitar/mosrite/images/jrr01.jpg