PDA

View Full Version : bc rich ergens tk in A´Dam of omstreek



THW
5 mei 2004, 16:03
ey
Weet iemand waar je Bc Rich´s kan kopen in de buurt van Amsterdam of Amsterdam zelf :roll:

alvast bedankt

gerrekat
5 mei 2004, 16:07
wat voor BC RICH, USA??? die kun jevolgens mij nergens in NL kopen ze hebben hier geen distributie...


De Koreanen hebben ze bij veel winkels...volgens mij heeft Dijkman ze, althans een jaar geleden nog wel....

Barret Wallace
5 mei 2004, 16:28
Rock Palace in Den Haag heeft Bc Rich USA's.

Swan
5 mei 2004, 16:32
Dijkman
www.dijkmanmuziek.nl

MoserCustomShopDotCom
5 mei 2004, 16:53
Je kunt de import gitaren bij zo'n beetje iedere muziekwinkel bestellen waarschijnlijk.


Dit staat er bij de dealerlijst op de BCR site:

NIEUWEGEIN HOLLAND CENTRE INSTRUMENTS
DRENTHEHAVEN 20
NIEUWEGEIN, NL 3433
NETHERLANDS

phone: +31 (0) 30 606 1461
fax: +31 (0) 30 606 2712
email : will@staffhorst.nl
web : http://www.hollandcentre.com

gerrekat
5 mei 2004, 17:14
Rock Palace USA's? nou vorige week niets gezien...nog nooit eigenlijk in 5 jaar tijd.

THW
5 mei 2004, 17:31
is 439 euro duur voor een warlock uit de body art series?

gerrekat
5 mei 2004, 17:32
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA voor dat geld heb je bijna een DEAN 79 series....en die blazen die body arts zo weg!

Ik zou die dingen eerder inschalen in de 250 EURO klasse



http://members.aol.com/cmarr89838/mlf79tbz.jpg



8-) 8-) 8-) 8-)

THW
5 mei 2004, 17:40
ik dacht al dat het te duur was, weet iemand waar ik ze bij een nog andere winkel dan dijkman (daar was ie voor 429E) kan krijgen?
In A'dam of in de buurt

Barret Wallace
5 mei 2004, 17:57
wat voor BC RICH, USA??? die kun jevolgens mij nergens in NL kopen ze hebben hier geen distributie...


De Koreanen hebben ze bij veel winkels...volgens mij heeft Dijkman ze, althans een jaar geleden nog wel....

is ook alweer een jaartje geleden.. er hing een hele mooie mockingbird usa trans black 8-)

gerrekat
5 mei 2004, 18:15
hmmmm...da's wel vet, heb er nooit een gezien daar.

cas121
5 mei 2004, 18:56
als je dan toch in amsterdam zit en je weet al wat je wil gaan kopen kan je het beste even vragen of ze hem niet bij dirk witte in de vijzelstraat kunnen bestellen, scheelt minstens 10% tov dijkman

Swan
5 mei 2004, 19:45
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA voor dat geld heb je bijna een DEAN 79 series....en die blazen die body arts zo weg!

Ik zou die dingen eerder inschalen in de 250 EURO klasse






8-) 8-) 8-) 8-)


JA NU WETEN WE HET WEL

gerrekat
5 mei 2004, 19:47
fijn voor jou!!!!

Swan
5 mei 2004, 20:00
JA FIJN HEH

gerrekat
5 mei 2004, 20:12
ja ga het snel aan je moeder vertellen!

Swan
5 mei 2004, 20:14
MAMAAAAA DIE VIEZE OUDE MAN GEILT OP LELIJKE GITAREN MET GROTE HEADSTOCKSSSSSS EN VALT ONS ER IN ELK TOPIC MEE LASTIGGG

gerrekat
5 mei 2004, 20:17
dat vind jij....jij bent kraakt deze mooie gitaren ook elk topic af....moet je zelf weten.

iemand die in een BC RICH is geinteresserd houd blijkbaar wel van non traditionele vormen, dus denk ik dat het zeker op zijn plaats is..


En wat je er verder van vind zal me aan mijn reet roesten daar ik een schurfthekel heb aan die suffe standarad gitaartjes waar de meeste mensen op spelen...

Ik hou van aparte dingen die bovendien van supereieure kwaliteit zijn mag ik?

Trouwens ik val jou nergens mee lastig als het je niet aanstaat lees je er maar omheen! en je overdrijft chromelijk met elk topic zoveel post ik hier niet eens meer!


dus ga iemand anders vervelen!
[/img]

Swan
5 mei 2004, 20:22
t is gewoon irritant...je bent net zo'n opdringerige verkoper...
ik ga hier toch ook niet 5 foto's posten van Jackson Kelly's of Warriors oid?
die gast vraagt WAAR en HOE DUUR die dingen zijn...niet dat iedereen n paar fotos post van gitaren die vergelijkbaar zijn in prijs en model...ik ben het gewoon zat om elke dag wel zo'n fotopost van die lelijke bijzettafeltjes tegen te komen

gerrekat
5 mei 2004, 20:33
Dan ga je jezelf maar op zitten vreten...dat is iets wat je zelf moet beslissen en niet bij mij moet leggen...


als je zo over die gitaren praat erger je me alleen maar en dat doet nooit goed en kweekt zeker geen begrip voor jouw argument....

Misschien ben ik alle Ibanez/fender en Gibson posts ook wel zat...er wordt bijna nooit over iets anders gepraat...

Mara da's mijn probleem ik ga toch ook net als een of andere stakker posten hoe zat ik dat wel niet ben....
het enige wat je zo doet is een onnodige flamewar beginnen...ik zal dara niet aan beginnen maar ik lata me niet voor rotte vis uitmaken!

Swan
5 mei 2004, 20:38
http://www.michelvanrijn.com/artnews/images/18-06-2003/head-in-ass.jpg

gerrekat
5 mei 2004, 20:40
Goed bezig vriend, ik zou dat nooit voor elkaar krijgen!

Misschien hebben we XXXX dan toch gevonden!

THW
5 mei 2004, 21:01
@ gerrekat: je herhaalt wel erg veel dat je van deans (oeps sorry DEAN) houdt en dat wordt soms wel een beetje iritant

@Swam: gerrekat maakte alleen een vergelijking en prijst daarmee een DEAN ML (die ik trouwens erug lelijk vind) aan want dat is idd geen traditionele vorm want daarvan houdt ik niet zo erg van (alleen de SG dan) dus mag hij dat best zeggen

gerrekat
5 mei 2004, 21:05
SG's zijn cool Daarom heb ik ook een ESP Viper gekocht....over een week is ie hopelijk hier :-D :-D :-D

Ik hou van veel merken, geloof het of niet....

THW
5 mei 2004, 21:08
SG's zijn cool Daarom heb ik ook een ESP Viper gekocht....over een week is ie hopelijk hier :-D :-D :-D

Ik hou van veel merken, geloof het of niet....
die wou ik eerst kopen maar toen ging ik eerst en SG proberen en toen had ik die gekocht :-D

Swan
5 mei 2004, 21:20
Goed bezig vriend, ik zou dat nooit voor elkaar krijgen!

Misschien hebben we XXXX dan toch gevonden!


ja ik zat er al op te wachten....goh iemand post n raar plaatje...het is XXXX :o

THW
5 mei 2004, 21:44
kan niet xxxx zijn die is al van het forum af

prs
5 mei 2004, 21:50
Kom op jongens. We hebben dezelfde passie. Laten we in ieder geval elkaars mening respecteren.
De een vindt een bepaalde gitaar mooi de ander vindt hem afschuwelijk, maar laat iedereen in zijn waarde.
En wat betreft gerrekat, als hij het altijd heeft over een bepaalde gitaar, dan betekend dat dat hij er helemaal weg van is, en dit graag aan andere duidelijk wil maken. Laat iedereen zijn of haar passie met elkaar delen op dit forum, en laat iedereen in hun waarde. Dat is vooral goed voor de sfeer hier.
(Ow ja, ik hou overigens helemaal niet van flying V's, Dean's en dergelijke)

Swan
5 mei 2004, 21:50
duh

THW
5 mei 2004, 21:51
ik heb nog ff de mockingbird bekeken en dat is ook eigenlijk we een mooie vorm!(vond het altijd een lelijk model)
dus nu zit ik te twijfelen:
http://www.bcrich.com/2003/bodyart/JUNE.jpg
De Warlock Flesh Ring
Of
http://www.bcrich.com/2003/bodyart/MAY.jpg
De Mockingbird spiro light


moeilijk moeilijk moeilijk

gerrekat
5 mei 2004, 21:57
Het ging mij er meer om dat een body art van BC Rich IMO behoorlijk minder waar voor je geld is dan een 79, als ie inderdada boven de € 400 kost.

ze zijn bolt on en van kreupelhout gemaakt, en dan meer dan € 400 dat vind ik behoorlijk wat...

Zou den eerder naar een neckthru NJ series gaan kijken maar die zijn volgens mij veel duurder dan een 79 (ik kan me vergissen)...

Ik vind de BC RIch modellen overigens ook supervet....tenminste de Warlock, Bich en Mockingbird, zoals jullie misschien weten heb ik een neckthru USA mock gehad....


Ik hou van extravagante gitaren....

gerrekat
5 mei 2004, 22:04
Goed bezig vriend, ik zou dat nooit voor elkaar krijgen!

Misschien hebben we XXXX dan toch gevonden!


ja ik zat er al op te wachten....goh iemand post n raar plaatje...het is XXXX :o

Je wordt persoonlijk daar gaat het om...ik post echt geen plaatje om jou te pesten....sterker weet ik veel dat jij je er zo over opwindt!.....nog heb ik je volgens mij wat aangedaan en ineens krijg ik (uit mijn optiek uit het niets) zo'n lullige opmerking.

Ik wil dan geen falme war beginnen, ik wil over gave gitaren praten....dat is alles...denk je dat ik een plaatje of een post doe om iemand te ergeren? dacht het niet, ik heb niets tegen je sterker ik ken je niet eens!

Swan
5 mei 2004, 22:14
oh nu weet je niet dat ik me er aan erger en eerst zat ik op elke dean te kankeren :roll:
trouwens welke opmerking was er zo persoonlijk? t was iig niet zo bedoelt

en ik weet ook best wel dat je die die pics niet post om mensen te ergeren maar ik wou gewoon duidelijk maken dat je dean voorliefde nogal irritante vormen aanneemt

THW
5 mei 2004, 22:15
http://www.speelonk.nl/index.html
daar staat die warlock voor 349 euro volgens mij nog te duur :-?
ik ga anders wel voor een normale Warlock en plak er een sticker op :razz:

THW
5 mei 2004, 22:21
http://www.wwbw.com/BC-Rich-Flesh-Ring-Warlock-i135139.music
nog beter :-D

Swan
5 mei 2004, 22:27
speelonk is echt n kutzaak trouwens.

Barret Wallace
5 mei 2004, 22:30
speelonk is echt n kutzaak trouwens.

+777

ben???
5 mei 2004, 23:53
haha speelonk daar stapte ik gisteren voor de grap even naar binnen toe ik een bordje zag staan met een lp er op. hebben ze binnen alleen maar bc rich en wat andere zooi... was er na 2 minuten weer weg :)

Swan
5 mei 2004, 23:54
wees blij dat je wegkwam

ben???
5 mei 2004, 23:57
:lol:

MoserCustomShopDotCom
5 mei 2004, 23:57
Mmm.. De meeste gitaren zijn hier in nederland toch al te duur. BC Rich en ESP in ieder geval wel!

http://www.music123.com/BC-Rich-Flesh-Ring-Warlock-i135139.music

Ik hoor vaak dat de bodyart gitaren rond de 250/300$ liggen.

Ik heb begrepen dat de meeste prijzen die op sites staan retail prijzen zijn, waar tot iets van 40% vanaf moet kunnen. Helaas lukt dat hier in nederland niet... zal wel te maken hebben met alle belastingen enzo :evil:

Oh.. Gerrekat... mooie DEAN!


@ Gerrekat & Swan: :harmony:

ben???
6 mei 2004, 00:12
die dean is idd erg mooi

Barret Wallace
6 mei 2004, 00:47
Ja, maar die Bc Rich is vele malen mooier. 8-)

Swan
6 mei 2004, 00:48
neem die met die pic van die asssss er op

ben???
6 mei 2004, 01:14
neem een flame top of een eerie dess swirl finish

gerrekat
6 mei 2004, 06:47
De speelonk dat is toch in dat achterstraatje in Rotterdam HAHHAHA, ik heb er wel eens naar binnen gekeken, leek heel wat met dat bordje met die LP maar ze hadden geen reet....inderdaad alleen wat BC RICH....