PDA

View Full Version : Ibanez rg-7620 of Esp M-Serie



Zhou
7 april 2002, 17:56
Ik zit erover te denken om een nieuwe gitaar te kopen, komt ie:

Kspeel Hardcore/Metal met zware stemming --> Drop-C. Een gitaar moet voor mij vet klinken en niet onduidelijk worden als ie laag komt te staan. Ik heb laatst over de Ibanez Rg-7620 gespeeld, en die extra snaar beviel me wel meteen, het geluid was ook wel ok. Alleen vraag ik me af of het misschien verstandiger is om voor een gitaar te kiezen uit de ESP M-Serie. Wat zijn de Plus en Minpunten tussen deze twee?

Kheb het trouwens over de Esp M-202, M-252

Alvast enorm bedankt,
stephan

Ibanez
7 april 2002, 19:34
Ik zou zelf voor de ibanez kiezen, is toch het vetst, met dimarzio humbuckers en lekkere hals en goeie kwaliteit. Ik had laatst nog een review gelezen over die esp, maar die was niet echt positief, hij had wat minpuntjes, en ik vind het uiterlijk van de ibanez toch het coewlst. Dus ik zou kiezen voor de ibanez.

Zhou
7 april 2002, 21:38
ok, thanks dude

What about die Emg elementen?

sash
7 april 2002, 22:08
Als je wat meer geld hebt, kan je beter de M-1000 nemen. Zitten aktieve EMG's in, echte floyd rose, bound fingerboard van abalone, mooiere abalone inlays en wanneer je erop speelt heb je het gevoel dat je op een echte gitaar speelt en niet op een stuk spaanplaat met magneten en kabeltjes erin.

Zhou
7 april 2002, 22:10
wheheheh, lol

sash
7 april 2002, 22:20
Nee ik meen het serieus. Die ESP mag dan uit een test wat negatieve punten hebben, maar als je ze gaat vergelijken zal de ESP winnen.

Zhou
7 april 2002, 22:29
Ja ok, maar hoe zit het met z'n geluid wat ik wil hebben.

En als ik egt wil kiezen tussen die andere esp's en die ibanez, welke?

sash
7 april 2002, 23:21
Ik zou voor de ESP gaan. Bijna iedereen heeft al een Ibanez. Met zo'n ESP haal je toch een stukje exclusiviteit in huis. Kijk ff op http://www.wils.nl en mail ze ff voor de juiste NL prijs.