PDA

View Full Version : Stuntprijzen American Guitar Store



Negative K3 fan
5 mei 2004, 13:15
Ik zat vandaag weer eens op hun geweldige iedere dag geupdate site te kijken, las ik dit:

De Hele maand MEI "HOT SALES". Vrijdag 21 en zaterdag 22 mei gaan we stunten! Haal je slaapzak maar vast uit het vet!

jammer dat ik nauwelijks geld heb, maar ik ga er deze week eens kijken.

amon
5 mei 2004, 13:16
waar is dat?

Negative K3 fan
5 mei 2004, 13:17
enschede

Jeroenvanhulsteijn
5 mei 2004, 15:20
stunten, zoals: Nu of nooit!! Klon Centauer voor 100 euro :D dan ga ik zeker kijken.

ennu die altijd geupdate site...das zeker cynisch bedoelt

Negative K3 fan
5 mei 2004, 17:24
zeer cynisch ja :) laatste update voor deze was van juni vorig jaar

Jeroenvanhulsteijn
5 mei 2004, 17:34
maar ze hebben wel mooie spullen. dat dan weer wel. eerst dacht ik dat dat fulldrive spul enzo alleen bij jukebox en vd haar lag. maar bij american guitarstore hebben ze ook een leuke verzameling. kep nooit ergens anders klon's zien liggen.

Negative K3 fan
5 mei 2004, 17:38
jep, ze hebben leuke shit in huis, ook mooie gitaren, ze proberen zo goed mogelijke service te geven al zijn er wel wat negatieve dingen bijvoorbeeld het helemaal verkeerd uitvijlen van mn topkam bij een afstelbeurt wanneer ik er nog expliciet om heb gevraagd daar goed naar te kijken en de absurde prijzen.

gerrekat
5 mei 2004, 17:39
Ik heb daar in een grijs verleden eens geinformeerd om ze een DEAN Time Capsule USA voor me hadden, konden ze wel aankomen....€ 3250 LOL!


Maar hij was wel een van de weinigen die aangaf er aan te kunnen komen!

Soulflyhigh
5 mei 2004, 18:09
Weet iemand misschien wat ze er aan ESP (ltd's) en Jackson hebben hangen? Ik zou er graag ff gaan kijken maar Enschede blijft een eindje weg dus als iemand het misschien weet is mijn dank groot :)

Fuhgawz
5 mei 2004, 18:30
Cool 8-) (http://www.americanguitarstore.com/tags.asp)

Negative K3 fan
5 mei 2004, 18:44
kijk eens naar die datum, juli 2003...

Negative K3 fan
5 mei 2004, 18:44
Weet iemand misschien wat ze er aan ESP (ltd's) en Jackson hebben hangen? Ik zou er graag ff gaan kijken maar Enschede blijft een eindje weg dus als iemand het misschien weet is mijn dank groot :)

als je dan toch naar het oosten rijdt, kun je beter mneteen doorrijden naar musik produktiv als je dat soort dingen zoekt.

Soulflyhigh
6 mei 2004, 03:01
Mmm ja wel de moeite waard maar in Eschede kan je nog met de OV komen en Duistland gaat niet echt lukken denk ik :-D

Jeroenvanhulsteijn
6 mei 2004, 10:00
dan reis tot enschede met ov en dan betaal je daarna nog een paar euri om in Ibbenbüren te komen :)

Soulflyhigh
6 mei 2004, 17:07
Ah goede tip thanks
:) ik ga daar binnekort ff een ESP ltd ec-1000 en een Jackson RR 5 uitproberen denk ik 8-)

ssj3goku
7 mei 2004, 19:32
Vet ik woon in Hengelo, dus das 20 minuten fietsen... ik denk dat ik ook maar ga kijken. Moet een scheurplank hebben :D

sash
7 mei 2004, 21:01
stunten, zoals: Nu of nooit!! Klon Centauer voor 100 euro :D dan ga ik zeker kijken.



Waarschijnlijk verkoop je em dan weer, omdat ie niet klinkt met je v-amp

Daniël_san
7 mei 2004, 23:57
iemand een website van ze misschien??? I NEED GEAR!!!! :-D :razz: :oops:

sash
8 mei 2004, 00:08
www.americanguitarstore.nl

Staat verder erg weinig op.

ssj3goku
8 mei 2004, 13:08
Hehe ben vandaag nog langs geweest. ESP Ltd MH-100 voor €339,- Moah, ik denk dat dat mijn nieuwe scheurplank gaat worden :)

Jeroenvanhulsteijn
8 mei 2004, 15:50
Waarschijnlijk verkoop je em dan weer, omdat ie niet klinkt met je v-amp

ow maar de fuzzdrive klonk fantastisch met mn v-amp. of eigenlijk...de vamp klonk fantastisch met de fuzzdrive :D . en tja...das natuurlijk makkelijke handel als je voor 100 euro een klon kunt kopen.

Theije
8 mei 2004, 23:06
Hmm als ik die prijzen zie daaro verwacht ik niet veel van een stuntverkoop.
Ik ben ook een keer helemaal vanuit groningen naar zaandam gereist om dat daar een muziekzaak een stuntverkoop beloofde met kortingen tot 80% daar aangekomen merkte ik dat je blij mocht zijn als je her en der een tientje korting kreeg :S

Daniël_san
8 mei 2004, 23:08
welke winkel dan?? Ik woon er he :lol:

Theije
9 mei 2004, 00:16
Uhm ja k ben de naam ff kwijt, hij ging weg volgens mij, waveworld ofzo kan dat? iig bij het station links af en dan op zo'n industrieterrein achtig iets. maar goed het kwam erop neer dak iets van 3 frikkin uur in de trein had gezeten voor Jan met de korte achternaam :)

BartL
9 mei 2004, 00:57
...om dat daar een muziekzaak een stuntverkoop beloofde met kortingen tot 80% daar aangekomen merkte ik dat je blij mocht zijn als je her en der een tientje korting kreeg :S
80% korting op de plectra :-D :-D

Theije
9 mei 2004, 06:00
Ja idd zo iets was het wel :)