PDA

View Full Version : Lessen?



Liam Gallagher
7 april 2002, 18:56
Ha mensen,

Ik speel nu een jaartje gitaar op een spaanse (van mijn zusje, ze heeft les) Ik speel voornamelijk akkoorden (heb barre onder de knie), leuke riffjes, rock 'n' roll en wat eenvoudige solootjes. Ik heb een YAMAHA APX 5a besteld, die over 2 weken binnenkomt. Ik zit bijna 2 jaar op piano les en ik vroeg me af of ik ook gitaarlessen moet nemen. Voor de toonladders, noten lezen en andere theorie hoef ik het niet te doen, maar moet ik Gitaarles nemen?

Kitaarhiero
7 april 2002, 19:16
gezien het feit dat je op pianoles zit betekend dat gitaarles slechts een luxe is.
misschien handig voor speelhouding, en misschien leer je dingen ietsjes sneller...

dirkw83
7 april 2002, 23:26
of langzamer. Kan me niet voorstellen dat een leraar mij in een jaar kan leren wat ik mij in een jaar geleerd heb (waar bespeur ik hier de arrogantie :smile: )

Ditmar
8 april 2002, 14:42
Als je onder de naam Liam Gallagher gaat zou ik eerst zangles nemen......

Liam Gallagher
10 april 2002, 17:00
Zo!!!

Fucking wanker!

:wink: Zoals de grote Liam zou zeggen. Wacht maar jongens ze komen terug met een groots album in Juli, enkele nummers circuleren al over het net!!

p.s Liam zingt beter dan ooit

Ditmar
10 april 2002, 21:33
Zou best kunnen, maar op What's the story morning glory en be here now (en wat ik gehoord heb van standing on the shoulders of giant) klinkt ie toch wel grandioos kut. Ik vond dat ie op Definetly maybe wel lekker klonk, maar daarna ging het snel bergafwaarts hoor. Maar ja, er zijn ook mensen die meenden dat Kurt Cobain kon zingen, en dat vinnik ook onzin.

Kitaarhiero
10 april 2002, 21:53
wat is nou mooi zingen?
Ik vind dat Gallagher en Cobain best wel cool kunnen zingen... móói is anders... maar voor mooi moet je bij eh... poeh... Twarres zijn?

Liam Gallagher
11 april 2002, 18:18
Mooi is subjectief. Hetgene wat je mooi vind is gebaseerd op jou mening en/of gevoel. Ik vind Liam's stem mooi.

Je kan ook zeggen goed zingen, in de zin van zuiver en 5 octaven gemakkelijk kunnen halen. Dan moet je bij operazangers zijn of Whitney Fucking Houston.

Liam Gallagher
11 april 2002, 18:19
Hey Ditmar,

Wat vind jij trouwens mooi zingen, of anders welke zangers spreken jou aan?