PDA

View Full Version : DC-3 kopen, redelijke prijs



TuuP
5 mei 2004, 00:02
Van een goede vriend van mij kan ik een DC-3 van Boss kopen (dat roze pedaaltje). Maar wat is nu een goede prijs?! Ik weet dat ze vrij prijzig zijn als je ze via ebay/marktplaatds moet kopen en wil ga mijn vriend niet bezeiken natuurlijk. Hijzelf heeft er nul komma nul verstand van, want hij speelt geen gitaar maar synthesizer.

Speeddemon
5 mei 2004, 00:18
Robbert, vul eens aan...

volgens mij is 75 een zeer redelijke prijs, mits in goede staat. Is ie echt in nieuwstaat, met doosje en boekje erbij (zeer belangrijk voor ons verzamelaars :) ), denk dan aan 100-110.

Toch, Robbert?

TuuP
5 mei 2004, 00:21
mint condition met boekje, zonder doos.

Quink
5 mei 2004, 01:20
Laatst ging er op eBay eentje (mint, doosje, handleiding) voor ruim 130 euro weg. Op marktplaats stond er een voor 45!! euro, incl doosje,(vanochtend nog), maar deze advertentie kan ik niet meer vinden. Ze doen normaal volgens mij tussen de 65-85 euro op marktplaats.

Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.

Speeddemon
5 mei 2004, 01:29
Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.
misschien is t pedaal zo beroerd dat niemand m aanzet en na aankoop opbergt. :???: :razz: :wink:

Quink
5 mei 2004, 01:38
Wat mij wel opvalt is dat ze vaak in behoorlijk goede conditie zijn. Ik heb er weinig gezien die echt afgetrapt waren.
misschien is t pedaal zo beroerd dat niemand m aanzet en na aankoop opbergt. :???: :razz: :wink:

Of mensen kopen er een in het kader van "zeldzaam en duur, dus interessant". Vervolgens geen idee wat ze er mee moeten, dus hup, de kast in. Ik vind het zelf een erg leuk pedaal, maar het is niet bepaald een klassieke warme chorus of zo.

Robbert
5 mei 2004, 10:25
Ik ben het met Speeddemon eens. 75 is netjes, maar wanneer hij boxed is, zou ik er niet meer dan 100 voor betalen.

Het is typisch een Boss pedaal dat veel in Europa is verkocht, kun je zien omdat ze hier wekelijks op Marktplaats staan, en vrij weinig op EBay.

Quink
5 mei 2004, 10:56
Het is typisch een Boss pedaal dat veel in Europa is verkocht, kun je zien omdat ze hier wekelijks op Marktplaats staan, en vrij weinig op EBay.

Op eBay.com zie je ze inderdaad weinig, maar op eBay.de komen ze wel regelmatig langs.

BartL
5 mei 2004, 11:04
...Europa dus :roll:



:-D

Quink
5 mei 2004, 11:16
...Europa dus :roll:

Klopt, maar je ziet ze dus niet per definitie weinig "op eBay". Hangt er maar vanaf over welke eBay je het hebt.

Jeroenvanhulsteijn
5 mei 2004, 13:31
ik heb de mijne voor 55 euro gekocht. maar dat was inderdaad wel aan de goedkope kant. omdat het bijna sinterklaas was kreeg ik hem goedkoop mee. ik heb hem later ook weer voor die prijs verkocht. maar gemiddeld ligt de prijs inderdaad tussen 65-85 euro.