PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar!!



Ibanez
4 mei 2004, 13:38
Kheb mezelf eindelijk zo ver gekregen m'n nieuwe gitaar ff weg te zetten en op internet te gaan :) Met dank aan het GAS virus ben ik de trotse bezitter van een Ibanez RG2820. Kben gister langs Anders Destium z'n kamer in Delft geweest, z'n gitaren even bespeeld maar vooral de RG2820 die ik ging kopen. Maar wat een ongelooflijk mooie gitaar is dat! En het geluid is ook errug goed. Nogal een overgang van een RG270DX naar een RG2820 :) In het echt is ie nog veel mooier dan op de foto's maar ik ga nu weer ff spelen :p

Wat foto's:

http://www.freewebs.com/anders_d/rg2820tuin.JPG
http://www.freewebs.com/anders_d/RG2820t4.JPG

jaywalker
4 mei 2004, 13:50
ik vroeg me al af wanneer die hem zal verkopen.

BartL
4 mei 2004, 13:53
Nice...mooie tuin ook trouwens :-D

slayurrr
4 mei 2004, 14:24
Coole gitaar

Anders Destium
4 mei 2004, 15:41
Veel plezier ervan Merijn, bij jou is hij in goede handen :)

>Bart Dat is de tuin van mijn ouders :razz:

schaap
4 mei 2004, 15:54
En je verkoopt nu automatisch je oude ? :o

Barret Wallace
4 mei 2004, 16:08
awesome dude, congrats. :)

Mithrandir
4 mei 2004, 16:11
Mooie gitaar Ibanez, veel plezier ermee!

amon
4 mei 2004, 16:43
mooooooi!

is dat die ene die op marktplaats stond met een piepklein fotootje?

Anders Destium
4 mei 2004, 17:09
Ik heb hem niet op marktplaats aangeboden, ik heb een tijdje terug in een topic gezegd dat ik die van mij richting vakantie waarschijnlijk zou verkopen voor E800 en toen waren er al gelijk reacties (waaronder een van Ibanez). Ik had absoluut geen haast met verkopen op dat moment, maar omdat ik twee weken terug van The Mule zijn PRS heb overgekocht sta ik nu E2000 in het krijt bij mijn moeder :oops: De reden dat ze me het geld wilde lenen was dat ik zei dat ik bezig was 2 gitaren te verkopen (wat ook zo is). Ik denk dat over een week mijn JPM ook een andere eigenaar heeft :)

amon
4 mei 2004, 17:13
oh
pas geleden was er namelijk ook 1 op marktplaats met echt zo'n klein kutfotootje waar je niets aan had en die was duurder ook trouwens.

maar zeker mooie gitaar

Ibanez
4 mei 2004, 18:28
Thnx voor de reacties allemaal. Iemand b.t.w. nog interesse in een Ibanez RG270DX?? ;)

Ibanez
4 mei 2004, 18:58
oh
pas geleden was er namelijk ook 1 op marktplaats met echt zo'n klein kutfotootje waar je niets aan had en die was duurder ook trouwens.

maar zeker mooie gitaar http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/23853.htm?zoek=ibanez&oudei=30 ?



p.s. Erik, het geld is overgemaakt :)

Ronald
5 mei 2004, 12:32
waar heb je da beeld van die zwaan ergens gekocht ? die zou ook wel leuk in mijn achtertuintje staan

Blijepanda
5 mei 2004, 12:38
waar heb je da beeld van die zwaan ergens gekocht ? die zou ook wel leuk in mijn achtertuintje staan

Is dat geen reiger? Mooie gitaar trouwens, veel plezier ermee :)

Ronald
5 mei 2004, 12:42
oja de gitaar is trouwens inderdaad erg stijlvol :)


nu je het zegt het ken ook best een reiger zijn ja :roll:

Ibanez
6 mei 2004, 16:40
@anders: De brug staat nu alweer bijna goed nadat ik de schroeven verder de body in heb geschroefd. Het duurde wat langer voordat hij helemaal terug kwam maar hij zit nu opzich weer goed. Ik zie je dan vanavond wel.

Anders Destium
6 mei 2004, 17:10
Het duurt bij een floyd altijd even voordat veranderingen helemaal zijn doorgevoerd :wink: Ik zal er vanavond nog even goed naar kijken! Ik heb trouwens alle goodies die bij de gitaar hoorden gevonden, dus ook het complete inbussetje en controledingen uit de fabriek (hij is vorig jaar in 1 keer naar mij doorgestuurd, zelfs nog in de fabrieksverpakking :)

Ik zie je vanavond dan nog wel!


> Aan alle mensen die geïnteresseerd zijn in de nepreiger: hij werkt voor geen meter tegen échte reigers :evil: Ze zijn bijvoorbeeld te koop bij de Intratuin geloof ik :razz:

We hebben trouwens ook een opgezette hond staan bij de vijver :D

http://www.freewebs.com/anders_d/cu22andKrishna.JPG

theo!
6 mei 2004, 18:32
woaaaaaaaah...kwijlkwijlkwijlkwijl.

kben jaloers:)



ooit, in een tijd hier ver vandaan, als ik eenmaal bekend ben met mijn sublieme gitaarspel, verdien ik genoeg geld om ook zo enen gitaar te halen :-D

Fiets
7 mei 2004, 01:03
Geile ibi, de tuin ook. Als ik die japanse esdoorn zo zie moet daar nog een grote vijver met koi's bij.
http://www.zelkova-tuinen.nl/Welkom/Tuinstijlen/Vijver___Rots_tuinen/japans1.jpg

Veel plezier met geile sweeps en legato, Wiebren

Anders Destium
7 mei 2004, 10:46
Alle mooie vissen werden consequent uit de vijver gegeten (vandaar ook nepreiger die niets hielp), we hebben nu alleen nog windes en goudvissen :(

gerrekat
7 mei 2004, 11:06
een net over de vijver doet wonderen, maar echt esthetisch verantwoord is dat niet.....

Anders Destium
7 mei 2004, 11:43
Wij hebben een hek liggen (vroeger een net). Dat kan je als het goed is ook zien op de foto waar ook de hond op staat :) . Het valt niet overdreven op (je went er aan). Er zijn de afgelopen jaren al een paar kinderen de vijver ingelazerd, en dan is het veiliger om een hek te hebben dan een net :wink: