PDA

View Full Version : Koopje!!



wille525
4 mei 2004, 11:30
Ik heb zonnet een 2e hands strat aan geschaf voor echt een prikkie. Gekocht op markplaats en 'k snap nie dat niemand anders erop bood:

Een cremekleurige Vox Humama handgemaakte (!) body speciaal
een uitgevreest voor Floyd Rose Tremelo (is incl.) en 3 EMG-SA actieve pickups met batterij (ook incl) met een Fender strat hals (met orgineel Fender logo) + koffer. Deze gitaar is dus volledig zelf samengesteld door de orginele gebruiker.

Dit alles koste me incl verzendkosten (onder rembours) maar € 265,-
Alleen de elementen kosten momenteel al € 390,- excl. montage.
Kan dus niet wachten tot ik 'm heb.

waix
4 mei 2004, 11:33
zijn het alleen de onderdelen of is ie al in elkaar gezet??

gefeliciteerd met je aankoop :cool:

wille525
4 mei 2004, 12:09
Nee, deze gitaar zit compleet in elkaar. Is nog onlangs afgesteld.

Kjiratsiekoedel
4 mei 2004, 12:22
netjes, custom made gitaren brengen volgens mioj altijd minder op dan dat ze waard zouden moeten zijn. maar dit is wel erg een koopje

bert k
4 mei 2004, 13:22
Gefeliciteerd! Ik heb zelf ook een Vox Humana gitaar en het is topspul. Als hij een beetje netjes gemonteerd is heb je een wereldplank.

fred dons
4 mei 2004, 14:15
ik was in eerste instantie ook wel geinterresseerd in die gitaar maar omdat er een "goedkope"licensed floyd op zat van het merk head crasher :o , de lak er niet al te mooi uitzag, de jack ingang op de achterkant was bijgefreest terwijl het originele gat nog op de zijkant zat
de nek zeker geen originele fender is maar een licensed neck met een repro logo, bleven voor mij uiteindelijk alleen de emg's over en daar was ik nu net niet in geinteresseerd :D

maar op zich een leuk gitaartje (serieus :) )

wille525
4 mei 2004, 14:41
Fred, heb jij de gitaar dan gezien? Hij wordt namelijk nog naar me opgestuurd en heb 'm nog niet onder ogen gehad.

fred dons
4 mei 2004, 15:17
ik had foto's opgevraagd en ook netjes gekregen (ik heb ze helaas niet meer)
en daar kon je beter alle details op zien

ik denk nog steeds dat het een leuke gitaar alleen was hij voor mij niet meer zo interressant (ik heb al een stuk of 30 strats 8)

amon
4 mei 2004, 16:41
ik heb hem ook gezien, ook extra foto's gehad (ook al weggegooid ivm opslagruimte van hotmail). inderdaad die originele jackingang aan de zijkant niet goed weggewerkt. de lak vond ik nog wel meevallen. maar een floyd op een strat vind ik er niet uit zien en ik had toch geen geld... :)

dus dat zijn de 3 redenen dat ik hem niet heb...