PDA

View Full Version : NIEUW!! Charade v.1.1



CHMC
4 mei 2004, 09:30
Hi!

Eindelijk eens een nieuw nummer!!! Charade is aan de beurt! Het is nog maar versie 1.1, dus er moet nog wel aardig wat geknipt worden en zo, maar goed, de omlijning is er...

http://www.amellit.nl/mp3/Catharsis%20-%20Charade%20(v1.1%20Mastered).mp3

Laat me weten wat er van wordt gevonden, is alleen maar handig! Zo kunnen we de productie weer bijschaven op punten die we misschien zelf over het hoofd zien..!

CHMC

SiNiSTRaL
4 mei 2004, 10:13
zit nu op 1:00, maar klinkt lekker hoor....

Kjiratsiekoedel
4 mei 2004, 10:17
klinkt lekker

de zang klinkt denk ik soms wat dun

CHMC
5 mei 2004, 17:56
dankjewel voor de reacties, daar kunnen we wel wat mee denk ik zo!

Predator
5 mei 2004, 19:49
Ik vind het jullie lekkerste nummer up to date!! Echt heel tof, vind het alleen jammer hoe de drums inkomen, het was VEEL mooier geweest als je dat stuk gewoon helemaal leeg liet en dan INEENS dat refrein erin zou knallen... Dus zo: "Dance on theeeeeee - roo-oof..." (stil of misschien iets leuks doen met die 'roof') en dan pas beginnen op de 1e tel van het refrein. Probeer dat eens even snel te knippen in de studio, dat is meer mijn idee van een opbouw dan.

Het eerste refrein is qua zang in de hogere gedeeltes trouwens nog NET een beetje vals, misschien die takes even opnieuw nemen want het zou zonde zijn voor het eindresultaat.

De gitaar is ook nog een beetje DISTINCT in de mix, maar ik neem aan dat jullie die nog verbeteren in de mix net als bij het eerste nummer die jullie hadden gepost.

Ik vind de overgang naar het eind en het eind zelf trouwens heel mooi. Goed nummer!!!

CHMC
5 mei 2004, 23:11
Super! Bedankt voor de reactie; wat betreft de drums; ik zal dat eens even voorstellen en er een testje mee laten doen; je weet maar nooit hoe het uitpakt!

CHMC
7 mei 2004, 19:07
BUMP