PDA

View Full Version : crossovermetal band F.R.E.U.D. zoekt gitarist(e)



co4music
3 mei 2004, 12:18
We zijn een band met als uitvalbasis tilburg en we repeteren in den bosch...de gemiddelde leeftijd is
25..en we staan bekend om onze energieke podiumpresentatie (lees we breken het podium af)
Onze debuut cd heeft goede recensies gekregen in de landelijke pers (oor, fret, livexs, aardschok).
En de hoeveelheid shows die we doen groeit wekelijks..

Wat zoeken wij eingelijk...

Een gitarist die zijn instrument beheerst....het liefst ervaring met low tuned (let wel slechts enkele nummers zijn
low tuned de rest is gwoon drop d..maar die nummers waar we het gebruiken is het onmisbaar)

Je moet kunnen rocken op het podium... uit je dak gaan..
ik bedoel wij spelen luide stuitermuziek..wij laten het publiek graag zien dat we er zin in hebben en dat we achter
de dingen staan die we doen..

Breng je muzikale ideen mee...want meer invloeden is goud...Iedereen heeft zijn muzikale inbreng in de band..toffe
ideen, eigen nummers..wees niet bang om je mening en muziek te delen..

En belangrijk...de wil om iets te bereiken...we zoeken geen hobbyist...we zijn bloedserieus...en we
maken elk optreden een feestje...het kan zijn dat we aan het eind van het jaar naar duitland gaan...
en dan kan het niet zo zijn dat onze nieuwe gitarist geen tijd heeft omdat.....

We gaan voor het hoogst haalbare wat erin zit...en de horizon is nog niet in zicht...

En belangrijk...we hebben lol in wat we doen...

Liefde voor muziek en voor optreden...

.....

Ik weet het klinkt allemaal heel zakelijk zo...maar de lol om een optreden heen en tijdens repeteren en
midagen in de kloostertuin met abdijbier horen erook bij..

....

Heb je nog interesse en zie je jezelf bij ons in de band spelen stuur me dan een mailtje met...

leeftijd, waar je vandaan komt, of je een beetje podium ervaring hebt
(is niet erg als je geen 3000 shows op je naam hebt hoor maar het is wel nuttig als je weet hoe het eraan
toe gaan tijdens shows)..Je spullen (hoeft geen profi spul te zijn maar moet wel overeind blijven op een
groter podium)..


We hopen iets van je te horen freud4all@hotmail.com

Greetz..

K.O.