PDA

View Full Version : Hulp gezocht voor leeftijd vinden Ibanez RG170



rwolsink
2 mei 2004, 19:14
nummer: C8073275 << meer laat forum niet toe :???:

Hallo,

Ik wil mijn gitaar verkopen maar ik ben vergeten hoe oud die is :o ik had hem van iemand overgekocht afgelopen jaar die hem niet zoveel had gebruikt en hij had wel gezegt hoe oud die was maar ben het met me domme hoofd vergeten.

Ik wil hem namelijk verkopen en wil dan de leeftijd kunnen zeggen als men er naar vraagt:
een Ibanez RG 170
nummer: C8073275

weet iemand waar je kan kijken hoe oud hij is?

Mvg,
Robert

Anders Destium
2 mei 2004, 21:02
Hij is uit 1998 volgens mij :)

Hier kun je het zelf uitvinden!

http://www.ibanezrules.com/catalogs/reference/dating.htm

Je gaat er alleen denk ik niet al te veel voor vangen (omdat ze nieuw ook al erg goedkoop zijn)

rwolsink
2 mei 2004, 21:58
Nou dat zal je vies tegenvallen ;) in combi met mijn Vox Pathfinder 15 die ook al weinig is gebruikt kan ik hem kwijt voor zo'n 295 euro :) maar doe denk ik voor 280 weg..

Anders Destium
2 mei 2004, 22:47
Da's geluk hebben natuurlijk :wink:

Ben je op zoek naar wat anders of stop je in zijn geheel met gitaren?

rwolsink
3 mei 2004, 10:39
ik schaam me dood maar ik stop volledig met elektrische gitaar.. ik houd mijn akoestische wel om daar op te leren.. ik had blijkbaar te weinig ambitie :( en ikvind het doodzonde om hem dan mischien 2/3 jaar te laten staan en dan pas er op door te gaan.. dan verkoop ikhem liever zodat hij gebruikt word en dan koop ik later wel andere (heb ik ook meer geld dus kan ik gelijk een les paultje halen ofzow :))

ik had namelijk periode dat ik wel graag wilde leren en ook elektrisch wilde voor de punk maar toen had ik de elektrische, tijdje op gespeeld en toen weggezet.. echt doodzonde, alleen me broer speelde erop als hij hier kwam (die zelf een Gibson Les Paul heeft, wreed ding :))

Bigfoot414
3 mei 2004, 10:58
Jammer dat je ermee stopt. Het is echt een leuke hobby als je er een beetje tijd in stopt. Maar als je geen tijd/zin/ambitie of whatever hebt, heeft het weinig zin om jezelf te dwingen om elke een tijdje te oefenen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven :-D