PDA

View Full Version : Mean Machine (heavy metal) de Buze,Steenwijk zat 5 juni 2004



Mean Machine
1 mei 2004, 15:24
Mean Machine speelt op zaterdag 5 juni in de Buze in Steenwijk.
Hieronder volgt info van de zaal zelf:


---------------------------------------------






Za 5 June
HARDROCK 'N ROLL NIGHT

Aanvang 21:00 / Entree € 5,00


Een avond ouderwets beuken met de volgende bands:

Om half 10 trapt Portall af: een uiterst strakke metalband in de stijl van Machine Head en Sepultura. Zij wonnen in 2003 het Oldrock festival in Oldemarkt, waarmee ze een optreden wonnen in De Buze. Vanavond hoor je waarom de jury voor deze band heeft gekozen!


Nadat Portall het publiek vast lekker heeft opgewarmd, trakteren de mannen van Overdrunk je op een stevige pot met alcohol doordrenkte rock ‘n’ roll. Vorig jaar in de voorronden van de Metalbattle, vanavond in de Buze!


Als slagroom op de taart vanavond Mean Machine. Zij spelen heavy rock ‘n’ roll in de stijl van de oude Motörhead. De band bestaat intussen al zo’n twaalf jaar, en heeft in die tijd de nodige bezettingswisselingen meegemaakt. Met hun vorig jaar verschenen cd ‘Clean up the streets’ zijn ze echter sterker terug dan ooit. De Aardschok gaf de cd een dikke 7, vanavond kun je zelf je oordeel vellen!

Mean Machine
1 mei 2004, 15:26
Voor degenen die het niet weten. Steenwijk ligt in de kop van Overijssel. :razz:

Graaf_tel
7 mei 2004, 14:38
OK. Ik zal er zijn!! :lol: :wink:

andy
7 mei 2004, 14:43
Grappenmaker, rij je nog mee of kom je op eigen gelegenheid naar Steenwijk........ :razz:

Mean Machine
4 juni 2004, 18:05
Bump, Is morgen. :wink:

Graaf_tel
5 juni 2004, 10:09
Kerel, het is vandaag al!!
Shit, we mogen wel opschieten.

hoofd
5 juni 2004, 11:03
ik verwacht nu echt dat het volgende bericht wordt:
"KUT, het was gisteren!"
:D

andy
5 juni 2004, 11:41
Als dat zo zou zijn, zou ik mijn gezicht hier de eerste maanden niet meer vertonen. :razz:

FNaRK
5 juni 2004, 16:20
nou
jullie dan ook maar succes

en probeer eens wat zachter te spelen :evil:

FNaRK
5 juni 2004, 16:22
en dan verwijs ik U even naar uw eigen uitspraak:


Yep, zachter spelen en dan de boel goed afstellen. En als het te zacht is, dan heel gecontroleerd het volume verder opschroeven.
En mocht dat niet werken, dan moet het cab maar op een verhoging.

andy
5 juni 2004, 16:28
:evil: Shit, ik haat het als nb mijn eigen uitspraken tegen me gebruikt worden. :evil:




:-D