PDA

View Full Version : rare tijden



lupoloco
5 april 2002, 16:53
de jaren 2000 tot nu zijn echte rotjaren geweest, schuldiner is gestorven, katla ,de zanger van finntrol heeft een tumor aan z'n stembanden, paul baloff (frontman exodus) is ook al gestorven, eddy vanhalen heeft kanker, clive burr (nen drummer van iron maidenà heeft multiple scleroses,... de laatste tijd gaat het echt niet meer goed met metal.
ik wou dit ff kwijt,
mzzls

Kitaarhiero
5 april 2002, 18:35
Tijd voor nieuwe metal helden misschien?

wel kut trouwens... ook die gozer van Megadeath met z'n arm enzo :sad:

lupoloco
5 april 2002, 18:44
ja, kweet man, en ik ben een grote megadeth fan, 't was een schok voor mij...
ik heb gitaar leren spelen met en door megadeth-muziek..

Ditmar
5 april 2002, 20:56
Randy Castillo is twee weken geleden gestorven aan keelkanker.....:sad:

....maar het goeie nieuws: Chuck Billy is genezen (heb ik gehoord)

taylor
5 april 2002, 23:00
hmm dat wist ik dus niet van randy castillo goeie drummer was dat.

of bedoel je drummer van ozzy niet?

Ditmar
6 april 2002, 16:13
Yep, dat was eerst de drummer van Crüe geloof ik, en daarna van Ozzy

rockandsoccer
10 april 2002, 18:02
Tsja ik ken die bands niet dus dat zegt mij niks vergeet echter niet dat er al veel meer grootheden overleden zijn die nooit vergeten mogen worden , who i'll remember :

Classic Rock

Brian Jones - Rolling Stones
John Lennon - Beatles
Jimi Hendrix
Janis Joplin
Jim Morrison - Doors
Duane Allman , Berry Oakley- Allman Brothers Band
Tommy Bolin - Deep Purple e.a.
Marc Bolan - T-Rex
John 'Bonzo' Bonham - Led Zeppelin
Keith Moon - The Who
Phil Lynott - Thin Lizzy
Rory Gallagher
Bon Scott - AC/DC
Ronnie Van Zandt , Cassie/Steve Gaines , Allen Collins - Lynyrd Skynyrd
Stevie Ray Vaughan
Freddie Mercury
Carl Wilson - Beach boys

Helaas is de lijst nog groter , meeste oorzaken : Drank , Drugs , Neerstorten vliegtuig , Motorongelukken enz.

Kitaarhiero
10 april 2002, 19:11
:sad:
je wordt er een beetje verdrietig van als je dat zo leest...

Yorrit
11 april 2002, 16:28
ja maar da's niet in de jaren 2000 gebeurd. en daar ging het toch om...

Ditmar
21 april 2002, 19:26
En nog een trieste toevoeging:

Layne Staley van Alice in Chains is overleden....

Alice in Chains' Layne Staley was found dead in his Seattle home on Friday evening.

The King County Medical Examiner positively identified Staley's body on Saturday (April 20), following an autopsy. Exact time and cause of death are pending, as laboratory results could take several weeks, a spokesperson said. Staley was 34.

Police responded to a call to check on a person's well-being at Staley's address in Seattle's University District at 5:41 p.m. PT on Friday, according to the police report. Upon discovering the body, which is presumed to have been there for several days, officers called investigators from the medical examiner's office, who arrived on the scene at approximately 7:30-8:00 p.m., a spokesperson said. The body couldn't immediately be identified as that of Staley, whose longtime battle with drug dependency was a central component of his band's music — a dark and bombastic sound that continues to influence artists some 15 years after the group first formed.

Andrewski
22 april 2002, 22:07
James Murphy (Obituary, Death, Cancer, Konkhra, Disincarnate) heeft ook al een tumor.
Dat krijg je er zeker van met al die bandnamen...

Dila
23 april 2002, 18:04
Op 2002-04-10 17:02, schreef rockandsoccer:
Tsja ik ken die bands niet dus dat zegt mij niks vergeet echter niet dat er al veel meer grootheden overleden zijn die nooit vergeten mogen worden , who i'll remember :

Classic Rock

Brian Jones - Rolling Stones
John Lennon - Beatles
Jimi Hendrix
Janis Joplin
Jim Morrison - Doors
Duane Allman , Berry Oakley- Allman Brothers Band
Tommy Bolin - Deep Purple e.a.
Marc Bolan - T-Rex
John 'Bonzo' Bonham - Led Zeppelin
Keith Moon - The Who
Phil Lynott - Thin Lizzy
Rory Gallagher
Bon Scott - AC/DC
Ronnie Van Zandt , Cassie/Steve Gaines , Allen Collins - Lynyrd Skynyrd
Stevie Ray Vaughan
Freddie Mercury
Carl Wilson - Beach boys

Helaas is de lijst nog groter , meeste oorzaken : Drank , Drugs , Neerstorten vliegtuig , Motorongelukken enz.


hmm je bent iemand vergeten :grin: guess who...

Andrewski
24 april 2002, 10:02
Burt Cocaine is dead!
Never-mind!
Hij is oud en flauw, maar blijft leuk!!!!

Dila
24 april 2002, 22:17
ik heb een patch op mn tas met KURT IS DEAD, NEVERMIND dat wou ik even kwijt

Ditmar
25 april 2002, 15:29
Jongens, hoe vaak hebben we dit nou al gehad ??

Ic3gl0vE
27 juni 2002, 20:12
alle coole bands sterven af :sad:
hoe moet dat nou als er straks alleen nog maar nu-metal is?
waar blijft dan de echte muziek?

Thomasvv
27 juni 2002, 20:18
Je kan altijd nog naar de oude muziek blijven luisteren :smile: En dr zullen heus wel weer nieuwe, andere bands ontstaan... En dr is nog zat wat goed is.. 't staat misschien niet allemaal in de top-zoveel, maar het is er wel....

Watti
1 juli 2002, 13:42
Vorige week die bassist van The Who..
(tja..het zijn ook maar mensen...en geen afgoden, zoals men gauw geneigd is zo te denken...sad but true...)
Maar dat betekent inderdaad tijd voor de New Generation (die jammer genoeg niet uit toonaangevende gitaristen bestaat maar uit commerciele trekpoppetjes in dienst van de muziekindustrie die minder en minder geeft om muziek zoals het op zichzelf hoort te staan om ervan van te genieten en niet als middel om omzet te vergroten, Brtiney Spears ofzo... (maarja...dat is deze tijd hè...net als die voetballers, maar da's een ander verhaal...hoewel...)

Kitaarhiero
1 juli 2002, 17:05
Op 2002-07-01 12:42, schreef Watti:
Vorige week die bassist van The Who..
(tja..het zijn ook maar mensen...en geen afgoden, zoals men gauw geneigd is zo te denken...sad but true...)
Maar dat betekent inderdaad tijd voor de New Generation (die jammer genoeg niet uit toonaangevende gitaristen bestaat maar uit commerciele trekpoppetjes in dienst van de muziekindustrie die minder en minder geeft om muziek zoals het op zichzelf hoort te staan om ervan van te genieten en niet als middel om omzet te vergroten, Brtiney Spears ofzo... (maarja...dat is deze tijd hè...net als die voetballers, maar da's een ander verhaal...hoewel...)

Ik vind niet echt dat de nieuwe toonaangevende gitaristen marionetten van de industrie zijn... enne... Britney spears is dus geen gitariste hè? :wink:

Watti
2 juli 2002, 10:09
Hm..je hebt wat Britney betreft gelijk (hehheh), alleen kan ik me, vooral wat de jaren '80 en begin '90 aangaat, zo een batterij gitaristen opentrekken die gewoon opvielen (Van Halen, Vai, Satch, Yngwie, George Lynch, Tony MacAlpine, Vito Bratta...)enfin ga zo maar door.
Maar nu...??? Anno 2002? 'K zou het niet weten...ik hoop dat jij ze weet...