PDA

View Full Version : Highest_Type.mp3 - Shakeel and Bosch - FusionShred



Bosch
30 april 2004, 18:39
Hail to all of those who advocate genuine Frogs,

Shakeel and I recorded yet another beef, (medium to well done :wink: ).

Call it wat you want, but (green) FusionShred is wat we came up with.

Highest_Type.mp3

Save as:

http://home.hetnet.nl/~centrifugal_frog/Highest_Type.mp3

It's seriously happy shredding! Hope you find it worthwile to have checked out.

All feedback is welcome as long as it's in GREEN!

Regardz,

Shakeel and Bosch
http://www.trekearth.com/images/photos/1392/pasigfrog0020e02web.jpg

SiNiSTRaL
30 april 2004, 19:00
goed gedaan, best leuk om naar de luisteren (for the 2:25 being ;) )

Bosch
30 april 2004, 19:08
Bedankt! 8-)

schaap
30 april 2004, 19:13
:-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D
Het werd fucking tijd :P
Leuk Shakeel ook weer eens te horen enzo, doet me erg denken aan Summer Bebop, alleen dan nog vrolijker :o
En Shakeel zn sound is ook vooruit gegaan :o
Kortom ik vind het tof, vooral nu het zulk lekker weer is :)

Bosch
30 april 2004, 19:17
Haha Summer Bebop was immers ook een happy zomertune 8)

Hey Schaap check ook even Deprivation_of_Feeling.mp3 :wink:

Grtz

Stratman70
2 mei 2004, 11:37
Ja, deze vind ik dus wel goed te pruimen eigenlijk. Wat ik trouwens erg mooi aan jouw gitaarspel vind, is dat "klikje" als jij een snaar aanslaat.

Ook speel je herhaaldelijk een loopje, die Eddie Van Halen vroeger bij zijn Eruption solo gebruikte. Erg cool!

Het stukje van Shakeel klinkt ook cool, al hoor ik aan het begin even een lichte stottering.

Negative K3 fan
2 mei 2004, 12:38
ik hoor allemaal oude licks van je bosch, erg veel technisch geouwehoer, maar wel leuk. shakeels stuk natuurlijki minder, erg droge toon, steekt erg af tov die van bosch, vooral dat piep-tap stukje klinkt niet erg organisch. spel is goed, alleen wat minder 'creatief' dan adt van bosch, maar dat gaat nog wel komen neem oik aan :)

Predator
2 mei 2004, 15:20
Ik vind deze echt komisch mannen! :D Het thema en de solo's zijn echt leuk, ik vind alleen het geluid van Shakeel heel vreemd, heeft denk ik net iets te weinig presence tegenover het geluid van Bosch wat een beetje jammer is. Wat eerder al werd gezegd is dat je bij Bosch het plectrumpje lekker hoort klikken, met de sound van Shakeel is het onmogelijk dat te horen. Ik vind die taps trouwens wel wat hebben met die gillende noot er achteraan, die ga je mij leren makker!

De bass is ook echt goed, zelf ingespeeld?

Hey wel, leuk dat jullie onderwerpen kunnen posten.. Maar ik wil al tijden lang mijn onderwerp posten voor mijn demo, het wilt niet lukken!!! KUTZOOI!!!

Barret Wallace
2 mei 2004, 16:11
Bosch is de meester van aanslag. Iets wat veel spelers missen.
Ik persoonlijk vind mijn stuk hierop walgelijk, maarja het is leerzaam en leuk! om telkens onder druk (tijd, gifkikkers) te recorden 8-). Maar don't worry er komt deze week nog een nieuwe recording aan. Eentje waarbij ik jullie niet zal teleurstellen.

@predator die lick heb jij binnen 2 secs geleerd :wink: Is een simpel taplickje in a mineur. 8-)

Anders Destium
4 mei 2004, 18:00
Ja, op deze manier durf ik helemaal nooit meer wat te posten :lol:

Technisch helemaal in orde als altijd, en ook de variatie zit er goed in deze keer. Het komt wat natuurlijker over dan bij sommige oudere stukken, ik denk dat dat ook komt doordat er een patroon zo nu en dan terugkomt in plaats van vage bascapriolen :wink:

Keep it up!

slayurrr
4 mei 2004, 18:18
Vette shit dudes.............. ik zou niet weten wat ik er meer over moet typen.

Bosch
12 mei 2004, 19:29
Hey Guys,

Bedankt voor de reacties 8-)

Dit is idd het beste werk van BW en WB tot nog toe als het aan mij ligt.

Maar, we werken nu aan iets dat deze nog weer zou moeten kunnen overtreffen :P .

Greetz,

~Bosch~
http://image.pbase.com/u44/pstewart/upload/28424027.standup.jpg