PDA

View Full Version : FoxRox ZIM???



LordRiffenstein
30 april 2004, 14:59
Heeft iemand hier de Zim gehoord/getest/gekocht????

Krijgt super-recenties, de opzet met de voicing lijkt me ZEER handig en de verwisselbare kaarten is een subliem idee!

Lucky
30 april 2004, 18:18
neu...maar het lijkt me dat je op HC genoeg erover moet kunnen vinden.
vd Haar heeft geen foxrox meer, hè?

hmmmmm overseas delivery?

LordRiffenstein
30 april 2004, 18:24
neu...maar het lijkt me dat je op HC genoeg erover moet kunnen vinden.
vd Haar heeft geen foxrox meer, hè?

hmmmmm overseas delivery?

Heb HC natuurlijk al doorzocht maar ik dacht dat er al wel een bijdehandse Nederlander een ZIM gekocht heeft :razz:

Mitch
30 april 2004, 19:00
Welnee, Belgen lopen vóór. :wink:
Fox heeft wel mooie pedalen hoor, goede ideeën en goede uitvoering ook !

PeArLjAm
30 april 2004, 23:57
YEAH Fox Roxxxx dudes

sash
1 mei 2004, 00:46
Ik blijf m'n twijfels over de ZIM houden. Kheb em nooit in het echt gehoord, dus ik ga af op de soundfiles.

In tegenstelling tot de TZF en Coconut soundfiles was ik totaal niet onder de indruk van de ZIM files. Op een paar kleine stukjes na klonk alles erg ongedefinieerd en korrelig.

Uit ervaring weet ik wel dat de soundfiles van Fox een realistisch beeld geven van het geluid van zo'n pedaal. De TZF en Coconut heb ik beiden irl gehoord en beiden klonken hetzelfde als de soundfiles. Als dit ook het geval is met de ZIM heb ik er geen hoge verwachtingen van.

Ik heb sowieso altijd een raar gevoel over die knoppen waarmee je voicings kan selecteren. Die 'veelzijdigheid' (9 van de 10 settings zijn vaak onbruikbaar) nekt zo'n pedaal vaak, in tegenstelling tot bv. Everman en die Diablo overdrive (die trouwens helemaal te gek klinkt!), daar wordt gewerkt met trimpots ipv te selecteren weerstanden.

Zelfde met Teese. RMC2 met de sweepswitch mist op de een of andere manier iets. RMC1 en RMC3 daarentegen zijn helemaal te gek.

LordRiffenstein
1 mei 2004, 09:19
Sash,

ik zal het je binnenkort weten te zeggen want ik heb er eentje gekocht. Ik denk dat het korrelige komt door de manier van opnemen van die 2 clips, het nieuwe clipje op de homepage (Zim meets CC2) klinkt helemaal niet korrelig. Ik heb een ZIM besteld met een Clean-smile-card voor het boost kanaal en een Big9 voorhet overdrive kanaal. Clipjes komen er zeker aan!

Hempo
25 mei 2004, 14:57
Iemand op de hoogte van de prijzen ?

LordRiffenstein
25 mei 2004, 15:11
Iemand op de hoogte van de prijzen ?

259 dollar rechtstreeks van FoxRox maar aangezien de eerste 100 verkocht zijn, zullen ze binnenkort bij verschillende winkels verkrijgbaar zijn.