PDA

View Full Version : sorry dat ik het moet zeggen...



lupoloco
4 april 2002, 23:43
During the first week of January, 2002, while Megadeth was on hiatus, in Texas, I suffered an injury which caused severe nerve damage to my left arm and hand. It was diagnosed as Radial Neuropathy - specifically, a "compressed radial nerve." My doctors tell me it will take about a year to make as complete a recovery as I can, and even then, we don't know how complete that is going to be. I am working hard with a great team of doctors and physical therapists daily, and God willing, someday I hope to play guitar again.

In the meantime, while I work on rebuilding my arm, I will take this opportunity to reappraise my career and my future. For the time being I have decided to exit Megadeth, and explore other areas of the music business where I might make a contribution without being able to play my instrument.

I have had a terrific time singing and playing for you while I was in Megadeth. I am truly grateful for all of the numerous Gold, Platinum, and Multi-Platinum Records I have been awarded, as well as the many International Record Awards. And I can never thank you, our fans past and present, enough for your loyalty and affection over the years.

My immediate goals now are to do what I can to make something good come out of this terrible situation. First and foremost, I want to use this opportunity to devote more time, energy and attention to my wife Pam and my two children, Justis and Electra. Pam has done a wonderful job carrying the load while I was a long-distance husband and father in the studio or criss-crossing the world on tour, but in terms of being a Gold or Platinum parent, I have a long way to go, and I'm eager to get started.

In closing I would like to depart with the beautiful French words I wrote on the record 'Youthanasia': "A tout le monde, a tous mes amis, Je vous aime, Je dois partir." (To all the world, to all my friends. I love you, I have to leave)


sorry mensen... ik voelde me niet goed toen ik dit las...

lupoloco
5 april 2002, 00:19
dit waren de woorden van dave mustaine

Sandman
5 april 2002, 00:33
*...shockin'.....*

Ditmar
5 april 2002, 01:59
Yep, Megadeth is dood :sad:

Kitaarhiero
5 april 2002, 10:59
Megadood :sad:

lupoloco
5 april 2002, 12:19
en waarschijnlijk gaat dave jr. (eleffson, de bassist van deth) naar metallica...

Ditmar
5 april 2002, 14:26
Serieus ??? Dat zou echt extreem wazig zijn.....

lupoloco
5 april 2002, 15:04
da staat op enkele forums, van metallica enzo, ben echt niet zeker of dit wel waar is.

Sandman
5 april 2002, 18:55
Hebben ze ieder geval er weer een bassplayer bij.

lupoloco
5 april 2002, 19:34
wist je dat metallica een liedje heeft opgenomen met jarule( een rapper!). ik ben serieus he, het stond zelfs in de Aardschok van vorige maand, liedje was met de basbegeleiding van bob rock (geen familie vn chris rock) bob is de producer van metallica ( en volgens mij de oorzaak van de softe metallica)

Sandman
5 april 2002, 20:42
Dat geloof ik niet. Bob Rock produceerde ook al The Black Album. En die is niet bepaald soft. Dat van Jarule had ik ook al op Amerikaanse fora gelezen. Weet niet wat ik daar van moet vinden. Heb het nummer althans nog niet gehoord.

lupoloco
6 april 2002, 16:37
the black album bevat nog materiaal van voordat ze bob rock hadden leren kennen , zoals blackened enzo, maar ik vind deze album niet echt geweldig (slechts enkele goede liedjes)

Sandman
6 april 2002, 21:45
Op 2002-04-06 15:37, schreef lupoloco:
the black album bevat nog materiaal van voordat ze bob rock hadden leren kennen , zoals blackened enzo, maar ik vind deze album niet echt geweldig (slechts enkele goede liedjes)


Blackened staat NIET op the Black Album maar op ...And Justice for All.

lupoloco
6 april 2002, 23:30
nu weet je hoe goed ik metallica vind :smile:

MetalliCat
6 mei 2002, 18:55
Op 2002-04-05 11:19, schreef lupoloco:
en waarschijnlijk gaat dave jr. (eleffson, de bassist van deth) naar metallica...


Bedoel je dat ze een 2e bassist zouden krijgen ?? Ik heb ook gehoord dat hun bassist van nu (Jason Newsted) er een klein poosje uit is geweest, misschien was het in die periode, zou ook kunnen.

Atown Pacifist
11 mei 2002, 12:34
Bedoel je dat ze een 2e bassist zouden krijgen ?? Ik heb ook gehoord dat hun bassist van nu (Jason Newsted) er een klein poosje uit is geweest, misschien was het in die periode, zou ook kunnen.


Jason Newsted maakt al geruime tijd geen deel meer uit van Metallica, omdat enkele bandleden het niet konden waarderen dat hij met nevenprojecten (waaronder Echobrain) bezig was.
En nu zijn er dus de geruchten dat Dave Ellefson gaat bassen bij Metallica.
Ik ben benieuwd.

MetalliCat
21 mei 2002, 16:43
K ben ook beniwued, zou het wel heel jammer vinden als Jason eruit gaat.

Ibanez
21 mei 2002, 19:21
Jason is eruit, en ellefson komt ook niet naar metallica. Jason is eruit omdat hij vroeg aan james of ze een jaar rust konden krijgen, en dat hij dan met echobrain kon spelen en opnemen. Als dat niet kon ging hij eruit. Maar james vond het niet goed en jason ging eruit. En er waren geruchten over ellefson die erin ging, maar op de officiele metallica-site staat dat het niet zo is. Wel jammer dat jason weg is. Hoewel ik wel heb gehoord dat hij verschillende dingen met metallica heeft opgenomen voor het album nadat hij eruit ging.

MetalliCat
24 mei 2002, 21:31
Hmm, raar dat ie met dat Echobrain bezig ging, als ik moest kiezen wist ik het wel, ik bleef bij Metallica, mwja, vin het wel jammer dat ie eruit is

sash
25 juni 2002, 01:12
check http://www.encycmet.com daar staat het hele (ware!) verhaal op.

Ic3gl0vE
27 juni 2002, 20:10
jason ging in 2001 weg omdat metallica zijn ideeën niet wilde gebruiken toch?

lupoloco
30 juni 2002, 21:28
dudez, ik kom juist terug van de megadeth site, en daar staat op dat dave mustaine al zijn spullen gaat verkopen via veilingsites....

lupoloco
3 juli 2002, 12:09
moehahaha, ik heb juist het slechtste liedje ooit gehoord!!! raad es welke!
van kazaa: metallica- we did it again.

Ic3gl0vE
25 juli 2002, 16:43
ik hoorde laatst ook dat Dave Mustaine de bassist van metallica ging worden... noway!

Matje
30 juli 2002, 17:15
Op 2002-05-06 17:55, schreef MetalliCat:


Op 2002-04-05 11:19, schreef lupoloco:
en waarschijnlijk gaat dave jr. (eleffson, de bassist van deth) naar metallica...


Bedoel je dat ze een 2e bassist zouden krijgen ?? Ik heb ook gehoord dat hun bassist van nu (Jason Newsted) er een klein poosje uit is geweest, misschien was het in die periode, zou ook kunnen.


die Jason is er toch mee opgehouden bij Metallica?

Ibanez
30 juli 2002, 18:06
Jason is eruit, en ellefson komt ook niet naar metallica. Jason is eruit omdat hij vroeg aan james of ze een jaar rust konden krijgen, en dat hij dan met echobrain kon spelen en opnemen. Als dat niet kon ging hij eruit. Maar james vond het niet goed en jason ging eruit. En er waren geruchten over ellefson die erin ging, maar op de officiele metallica-site staat dat het niet zo is. Wel jammer dat jason weg is. Hoewel ik wel heb gehoord dat hij verschillende dingen met metallica heeft opgenomen voor het album nadat hij eruit ging.

Pegasus
31 juli 2002, 00:01
Jason kon het allemaal niet meer aan. Tja, dat krijg je als je homo bent.

Ibanez
31 juli 2002, 11:15
??????

MetalliCat
31 juli 2002, 23:01
?

Ibanez
1 augustus 2002, 11:26
sukkel...

lupoloco
1 augustus 2002, 14:37
lol

wanna1
3 augustus 2002, 18:37
UNFUCKIN'BELIEVEABLE
dit is de eerste keer dat ik dit lees en te weten kom fuck fuck fuck fuck !!
dat kan toch niet.
Megadeth heeft maar een functie, muziek maken
gitaar spelen hoeft hij niet want dat kan hij toch niet, mar zingen wel, niemand zingt zoals hij. fuck fuck
Megadeth is Dave Mustaine
Marty Friedman
David Ellefson
Nick Menza en die andere drummer

Daarna zijn ze dood gegaan.................
hmmmmmmmmmmm

lupoloco
6 augustus 2002, 23:03
<gitaar spelen hoeft hij niet want dat kan hij toch niet>

volgens mij is het net het omgekeerde...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lupoloco op 2002-08-07 13:53 ]</font>

SiNiSTRaL
9 augustus 2002, 16:49
ff over jason newsted nog, ze namen er geen jaar tussenuit, maar hij had ook nog eens erge ruzie met james hetfield, die toen aan de alcohol zat en een heel vertekend beeld van de werkelijkheid had, in de aardschok van januari 2002 of ergens eind 2001 staat een heel interview met jason....