PDA

View Full Version : LP Standard Ebony is binnen!



Josdevos
29 april 2004, 23:55
Heb een goeie deal kunnen maken op een 2003 Gibbie LP Standard met 60s neck. :lol:



Me=content! Nu er moest zowiezo een andere gitaar weg, wilde eerst m'n 61' RI aan m'n maat en medegitarist in 1 van m'n bands te verkopen maar heb daar precies toch fameuze emotionele moeilijkheden mee... :-? Dus staat is m'n LTD Deluxe te koop... de forummers mogen eerst... €800 met SKB.

http://users.pandora.be/josdevos/CTM/lp.jpg

Blijepanda
30 april 2004, 00:26
Gefeliciteerd, ziet er netjes uit :)

Josdevos
30 april 2004, 00:27
Heb ze nog niet, is onderweg...

MarshallSG
30 april 2004, 05:27
Gefeliciteerd nooit je je SG weg doen natuurlijk.

THW
30 april 2004, 08:42
Gefeliciteerd nooit je je SG weg doen natuurlijk.
Zeker nooit weg doen
En dat is one mean looking les paul, het gelukkig niet zo'n "burst" finish
Gefeliciteert :lp:

gerrekat
30 april 2004, 09:53
Als je nu effe eerder was geweest had ik die LTD misschien wel gekocht...nu is er al een ESP Viper standard onderweg....


Ps gefeliciteerd met de LP ziet er goed uit!

Luca P
30 april 2004, 10:43
Gefeliciteerd!
Schijt je niet in je broek?
Straks heb je hem in je handen en bevalt hij niet!
Wat kostte hij trouwens?

IndiepoprockJesse
30 april 2004, 11:36
He gefeliciteerd :D

ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen..

je hebt er toch wel eerst op gespeeld lijkt?! :o

anders koop je zo'n gitaar toch niet?! :???:

Jesse//

Josdevos
30 april 2004, 11:41
Tis een spiksplinternieuwe... old stock uit 2003 :lol:
En ik ken de nieuwe LP standards (2002 series), en die met 60s neck hebben met altijd bevallen, bovendien heeft m'n SG ook een slim taper neck...
Het is natuurlijk een risico maar als alles goed gaat heb ik hem vrij goedkoop.

birt
30 april 2004, 12:22
ik heb m'n guild op ebay duitsland gekocht, mss wat naief maar af en toe moet je risico nemen en mensen vertrouwen die je niet kent :)

hadv
3 mei 2004, 22:51
wat moet je hebben voor die 61 :razz: :razz:

Josdevos
3 mei 2004, 22:53
Wat geef je? :razz:

Josdevos
3 mei 2004, 22:55
Nee, ff serieus, m'n LTD is verkocht dus kan als ik gespaard blijf van tax zeker m'n 61 houden.

prs
3 mei 2004, 23:40
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Als je af en toe een buitenkans hebt, of een hele goede deal kunt maken, vind ik best dat je een risico moet durven nemen. Zelfs iets kopen wat je niet bespeeld hebt zou ik in een uitzonderlijk geval wagen.
Ik weet dat de meningen hierover erg verschillen, maar dit is mijn mening (niet dat die zo belangrijk is).

Josdevos
3 mei 2004, 23:43
Dit is de 2de gitaar die ik onbespeeld koop.
Met m'n Schecter is dit me goed bevallen.
Als alles goed gaat heb ik een gloednieuwe 2003 Lp Standard voor €1450.

Punt
3 mei 2004, 23:59
Mooie deal, gefeliciteerd :)

Josdevos
4 mei 2004, 00:02
Hoop het heb hem nog niet. Maar het is gewoon de ideale LP voor mij. Ben superfan van de Slim taper neck op m'n SG en deze heeft ook de 60ies neck...

Komt er taks bij kom ik op €1850. Voor zoveel kan je hem misschien nog net in Europa zoeken als je lang zoekt, maar ik denk niet dat die er bij komt. Wordt als cadeau opgestuurd, met een verjaardagskaartje er bij... :lol:

prs
4 mei 2004, 00:25
Ow ja, veel plezier ermee! dat zou ik bijna vergeten.
Laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt.
Heb je hem in Amerika gekocht?
Welk bedrijf vervoerd de gitaar?

Josdevos
4 mei 2004, 11:45
Ja, gaat met US Postal Services.

prs
4 mei 2004, 12:56
Ok, succes!

Phyrexian
4 mei 2004, 17:05
Sweet guitar!

gerrekat
5 mei 2004, 20:54
USPS is prima net zo snal als UPS en FEDEX en een stuk voordeliger....


Alleen als je en grote gitara hebt nemen ze hem niet ene gitara met case zit precies op het randje van het togestane grootte....een LP gata makkelijk trouwens!

Maat ik heb wel preoblemen gehad met een ML, de dealer waar ik hem kocht moest de kartonnenfabrieksdoos die eromheenzat kleiner maken...

maar een LP case is niet groot...moet makkelijk goed gaan! komt waarschijnlijk wel het land binnen via GLS dan kwijg je zo'n vervelend briefje waarin je de waarde moet declareren voordat ze hem komen bezorgen...

Negative K3 fan
5 mei 2004, 22:27
wow gerrekat, ik weet dat mensen veel klagen over mijn getyp, maar jij hebt dus echt wel wat gedronken :P beermetal, goede zaak :thumbsup:

Josdevos
5 mei 2004, 23:02
De vorige keer heb ik hem ook via USPS laten opsturen en ook als gift, en toen hebben ze hem gewoon geleverd. Niks extra van gehoord. Neem aan dat het nu ook wel zal lukken.

Josdevos
25 mei 2004, 12:31
Na bang afwachten is hij gisteren eindelijk gearriveerd en hij is vet. Echt brand new met een mooie zwarte koffer!

Moet zeggen hij klinkt en speelt heel goed.

Heeft me in totaal €1600 gekost. Kwam nog €100 taks en invoerrechten bij. Mooie deal vinnek...

M'n volgende wordt een ESP Eclipse... heb beetje spijt van m'n LTD Deluxe ga me niet dezelfde gaan kopen dus als je trug een wil dat doe je dat beter hé! :lol: Stringspacing was toch aan de kleine kant op de LTD lijkt me duidelijk breder op de ESPs.

Phyrexian
25 mei 2004, 12:53
Na bang afwachten is hij gisteren eindelijk gearriveerd en hij is vet. Echt brand new met een mooie zwarte koffer!

Moet zeggen hij klinkt en speelt heel goed.

Heeft me in totaal €1600 gekost. Kwam nog €100 taks en invoerrechten bij. Mooie deal vinnek...

M'n volgende wordt een ESP Eclipse... heb beetje spijt van m'n LTD Deluxe ga me niet dezelfde gaan kopen dus als je trug een wil dat doe je dat beter hé! :lol: Stringspacing was toch aan de kleine kant op de LTD lijkt me duidelijk breder op de ESPs.

Sweet! ...even je berichten aantal checken: 666 :zz:

Josdevos
25 mei 2004, 13:03
Meeetaaaaaaaaaaaaaaal!!!! :lp:

Josdevos
28 mei 2004, 18:09
Toch nog even dit topic compleet maken met een fotowtje van de axe in kwestie...

http://users.pandora.be/josdevos/CTM/lp.jpg

NeeraDJ
28 mei 2004, 18:59
Na bang afwachten is hij gisteren eindelijk gearriveerd en hij is vet. Echt brand new met een mooie zwarte koffer!

Moet zeggen hij klinkt en speelt heel goed.

Heeft me in totaal €1600 gekost. Kwam nog €100 taks en invoerrechten bij. Mooie deal vinnek...

M'n volgende wordt een ESP Eclipse... heb beetje spijt van m'n LTD Deluxe ga me niet dezelfde gaan kopen dus als je trug een wil dat doe je dat beter hé! :lol: Stringspacing was toch aan de kleine kant op de LTD lijkt me duidelijk breder op de ESPs.

Moest je hiervoor echt geen extra kosten betalen dan? Hoezo nu wel denk je? Ik wil ook een axe laten verzenden uit Amerika, maar met die belastingen kan het aardig hoog oplopen.

Josdevos
28 mei 2004, 19:13
Ze hadden er niet langs de buitenkant 'as gift' en 'happy birthday' opgezet dus heb taksen moeten betalen. Gelukkig hadden ze de waarde van de gitaar maar op $400 gezet en werd de taks enkel berekend over de $400+shipping.

gerrekat
28 mei 2004, 19:49
As gift en dat soort shit werkt echt niet zit ooki een maximale waarde aan wat je als presetje mag versturen....je kan ze beter een lage waarde laten declareren zoals Jos gedaan heeft.

Probleem is dta je een risico loopt daar je niet hoger kan verzekerenh dan de gedeclareerde waarde!

P****Fred
28 mei 2004, 20:29
Ze hadden er niet langs de buitenkant 'as gift' en 'happy birthday' opgezet dus heb taksen moeten betalen. Gelukkig hadden ze de waarde van de gitaar maar op $400 gezet en werd de taks enkel berekend over de $400+shipping.


zat hij bij jou dan niet in zo'n mooie doos waar zo in groot en vet GIBSON GUITARS opstaat, zodat die gasten van ups ZEKER weten wat erin zit en dat ze'm ZEKER kunnen pikken, en zodat ze eigenlijk konden weten dat de inhoud zeker meer dan 400 $ was??

Josdevos
28 mei 2004, 22:21
Ja en toch... stommelingen... :lol:
Heb gewoon erg veel geluk gehad. Was wel opgestuurd door een particulier. Stomme verkoper, had nog gevraagd om hem verder in te pakken zodat de Gibson niet zichtbaar was...

Mitch
29 mei 2004, 00:16
Geweldig ! Gefeliciteerd man ! Super gitaar, super prijs !
Je lijkt wel een zuinige Hollander :wink:

P****Fred
29 mei 2004, 09:42
Geweldig ! Gefeliciteerd man ! Super gitaar, super prijs !



+1!

proficiat!

Josdevos
4 juni 2004, 18:11
Slagplaatje der maar es afgehaald, blijkt erg mooi te zijn...

http://users.pandora.be/josdevos/LP/gibbie%20001.jpg

http://users.pandora.be/josdevos/LP/gibbie%20002.jpg

Negative K3 fan
4 juni 2004, 18:56
beetje kaal eigelijk

Phyrexian
4 juni 2004, 19:06
beetje kaal eigelijk

Ik vind em minstens even mooi zonder slagplaat... maar als je ESP er is, zorgt die slagplaat wel voor een mooi onderscheid tussen die twee les pauul modellen. Nice guitars!

Anders Destium
4 juni 2004, 21:24
Ik vind les pauls stukken mooier zonder slagplaat, krassen horen bij het leven :lol:

Baco
4 juni 2004, 22:43
Ik vind les pauls stukken mooier zonder slagplaat, krassen horen bij het leven :lol:
Vind ik ook. Zo'n Ebony zonder slagplaat zie ik ook nog wel zitten. Spijtig dat die slagplaat er altijd op zit als je 'em koopt, je hebt dan zowiezo die gaatjes :-( 'k Weet het, het is maar klein, maar ik vind dat jammer

Mitch
4 juni 2004, 22:52
Wat nou kaal ? Die coniferen zien er strak uit man !

P****Fred
5 juni 2004, 09:04
vind em echt super zo!!

Megadeth
5 juni 2004, 11:54
Jep, zonder slagplaat is mooier vind ik!

Sliver
5 juni 2004, 18:10
beide is mooi, maar zo zonder slagplaat lijkt haast mooier bij deze kleur.

BLOK182
6 juni 2004, 11:27
Erg mooi ding! Gisteren had ik bij de lokale gitaartoko nog een praktisch nieuwe LP Standard plus '01 vast, man wat een plank. In zo'n gave tabaccoburst ofzo, super rockaxe haha. Begin nu wel ergens een beetje te twijgelen aan de diezel-plannen.....LP'tje is ook nooit weg.... :oops: :razz:

soup
6 juni 2004, 11:36
ik vind hem erg mooi , zeker zonder slagplaat

robzilla
6 juni 2004, 12:46
Heb jij het schroefje van je slagplaat gewoon teruggedraaid? Heb je hem eerst afgekort of niet?

Josdevos
6 juni 2004, 13:38
Gewoon terug ingedraaid zover ik kon...

robzilla
6 juni 2004, 16:38
steekt die niet uit nu dan?

Josdevos
6 juni 2004, 17:17
Een heel klein beetje, is geen probleem...

robzilla
6 juni 2004, 17:36
Een heel klein beetje, is geen probleem...

En die schroef aan de zijkant? Ook gewoon zover als die kon?

Josdevos
6 juni 2004, 17:39
Inderdaad, maar stoort me niet. Had natuurlijk wel leuker geweest moet hij zonder de gaatjes gekomen zijn, maar tis okee zo...