PDA

View Full Version : Line 6 spider 1 212 50 watt + floorboard



IndiepoprockJesse
29 april 2004, 12:24
test

FNaRK
29 april 2004, 12:30
ja ?

IndiepoprockJesse
29 april 2004, 12:33
Hallo daar,

wat denken jullie dat ik zo ongeveer kan vragen voor een line 6 spider 1 212 50 watt + floorboard, in goede staat.. wel redelijk veel op gespeeld.. maar netjes mee omgegaan..

in verband met de aankoop van een gibson les paul ben ik toch echt toe aan een andere versterker.. :P

Jesse//

kokeleko
29 april 2004, 13:05
Durf es een gokje te wagen ..................., niet zo op safe spelen, bah.

IndiepoprockJesse
29 april 2004, 17:12
hmm ik zat zelf te denken aan zo'n 500, 600 euri dat ik er misschien voor kon vragen.. het heeft namelijk ook heel veel euri gekost :-?

vervelende is dat het digitale dingen zijn dus ja, het werkt op computermanier bijna wel.. :-?

Jesse//

BlackSun
29 april 2004, 17:24
Nou daar mag je tenmisnte de helft al vanaf halen.
Een spider 2 kost NIEUW nu rond de 320 euro...

IndiepoprockJesse
29 april 2004, 18:45
ja, maar dat is zonder floorboard (die ook al heel veel gekost heeft toen :oops: )

maar 300 euro voor een spider en een floorboard vin dik echt weinig :cry:

Jesse//

Kjiratsiekoedel
29 april 2004, 19:43
wat kostte de dingen toen?? (dus spider en FB?)

ik denk dat het geheel max op 450 uitkomt

IndiepoprockJesse
29 april 2004, 20:33
de spider heeft omgerekend in euros 620 euro gekost (nu te koop voor iets van 350, de spider 2 althans)

het floorboard is (ook voor pod te gebruiken btw) 340 euro en dat kost ie nu ook ongeveer..

maar 450 euro is op zich een mooie prijs..

Jesse//

Rock&Roll
30 april 2004, 10:02
Ik ken het probleem. Jij hebt misschien wel veel betaald voor het spul enkele jaren geleden, maar dat verandert niets aan het feit dat een oude Spider nu bijna niets meer waard is. temeer omdat de prijzen van de nieuwe spider opvallend laag gehouden worden. ik vrees dat je je er bij zal moeten neerleggen dat een koper liever iets koopt dat nieuw is en bovendien minder kost dan jouw tweedehandsproduct! zo zou je immers zelf ook zijn... :cool:

IndiepoprockJesse
30 april 2004, 11:46
:cry:

Mark S
30 april 2004, 12:20
Ik ken het probleem. Jij hebt misschien wel veel betaald voor het spul enkele jaren geleden, maar dat verandert niets aan het feit dat een oude Spider nu bijna niets meer waard is. temeer omdat de prijzen van de nieuwe spider opvallend laag gehouden worden. ik vrees dat je je er bij zal moeten neerleggen dat een koper liever iets koopt dat nieuw is en bovendien minder kost dan jouw tweedehandsproduct! zo zou je immers zelf ook zijn... :cool:

dat blijft altijd het geval met een product wat nog volop in ontwikkeling is: wat nu 'state of the art' is over een jaar achterhaald en weinig meer waard, moet je altijd rekening mee houden als je zoiets aanschaft!

IndiepoprockJesse
30 april 2004, 12:35
hmmja, was ook stom van me om hem toen te kopen maarja.. daar kom je dan als naief jong gastje niet achter op dat moment.. maar veel later pas als je er veel meer verstand van krijgt enzo..

Jesse//

Rock&Roll
30 april 2004, 13:19
Het was wellicht voor jou op dat moment niet stom om die spider te kopen, maar nu moet je wel beseffen dat je niet een groot deel van je geld kan terugwinnen als je hem verkoopt.
:cool:

Kjiratsiekoedel
30 april 2004, 14:09
ik heb een flextone 1, 2e hands gekocht voor €350. de flextone 2 bestond toen nog net niet.
Later heb ik er voor €200 een floorboard bij gekocht (kan ook op de flex2/pod1&2).

Ik denk dat ik er ook niet echt veel geld voor kan vangen (niet dat ik hem weg wil hebben). Wat zou hij theoretisch nu opbrengen? En het floorboard?