PDA

View Full Version : marshall vs roland



abbys
28 april 2004, 18:24
simpele vraag: marshall mg30dfx of roland cube30?

birt
28 april 2004, 18:29
iedereen hier zal cube 30 zeggen

Antal
28 april 2004, 19:01
iedereen hier zal cube 30 zeggen

Die vraag is hier al 100 keer gesteld en elke keer hetzelfde antwoord. Dat had je trouwens met de zoekfunctie ook wel gevonden.

semt-x
28 april 2004, 19:41
Zelf heb ik deze vraag ook wel een aantal gesteld, iedereen zei toen Cube30, ben ik toch voor de Marshall MG-30dfx gegaan.

Raar, als iedereen zegt dat je voor de Cube30 moet gaan, maar heb ze beide geprobeerd en "verschilde" niet zoveel van elkaar.
Uiteraard zit er wel verschil tussen deze 2, de Cube30 maakt bijv. gebruik van COSM, en Marshall heeft een aantal "digitale FX"-jes erin zitten. Allebei vond ik ze wel leuk om mee te spelen, maar ben uiteindelijk toch voor de Marshall MG-30dfx gegaan. Misschien alleen al omdat er Marshall opstaat, staat vind ik altijd nog leuker dan een "beetje blik" bakkie van Roland. Marshall is gewoon een naam, en voor deze versterker vind ik m goed, maar het kan altijd beter.....

Om een lang verhaal kort te maken, ga zelf kijken wat je mooi vind, mijn oren zijn jouw oren niet. Maar persoonlijk vond ik ze allebei zeker niet slecht.

andy
28 april 2004, 20:22
Helemaal met de laatste zin eens. Zelf beoordelen. Maar ik moest ook een keuze maken tussen een zooi amps waaronder de Marshall, maar ik ging toch voor de Roland Cube 30 en geen seconde spijt van gehad.

Bigfoot414
29 april 2004, 09:29
Het maakt toch geen zak uit welk merk er op je amps staat? Bij mij staat er Kitty Hawk, bijna niemand kent het nog. Maar het geuid dat eruit komt :o

Nicci
29 april 2004, 18:36
Het maakt toch geen zak uit welk merk er op je amps staat? Bij mij staat er Kitty Hawk, bijna niemand kent het nog. Maar het geuid dat eruit komt . . .

is ronduit beroerd?

sorry, kon het niet laten.