PDA

View Full Version : wat is dit voor een marshall (cabinet) ??



FNaRK
28 april 2004, 12:44
yo luitjes,
ik heb ooit eens in een opwelling onderstaande speakerkast gekocht, waarschijnlijk is het een combo geweest waar het versterkergedeelte uit is gehaald om alleen de speakers te kunnen gebruiken.
Hij is momenteel uitgerust met 1 Celestion en 1 McKenzie speaker.
Wat is dit orgineel geweest ?
en de hamvraag: wat zou ik hiervoor kunnen vragen ? Uiterlijk is niet geheel ongebruikt :wink:

voor de belangstellende: het is dus te koop.....wellicht zijn de speakers interessant voor iemand

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/marshall3.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/marshall2.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/marshall1.jpg

FNaRK
28 april 2004, 12:48
http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/marshall1.jpg

Nielsje
28 april 2004, 13:04
Dat is volgens mij een JMP 50 geweest, in combo vorm, die hadden de knoppen aan de bovenzijde zitten.

Zijn goeie versterkers naar mijn mening, alleen wel erg lomp en zwaar.

is er nog een achterplaat bij? (ik bedoel op de 2 originele stukken hout die er nog op horen) of is ie zo open?

Die handvaten zijn nieuw voor me, ik ken ze alleen met eentje in het midden, en niet met een links en een rechts..

met de versterker ernog bij in, zou het best handig zijn.. maar zonder...

geen idee wat ie moet opleveren, duidelijk is 1 speaker niet origineel..

wat wil je er zelf voor hebben?? (zoek nog altijd een speaker kast erbij :P)

amon
28 april 2004, 13:21
[spammode=on]
ik wil dat dingetje misschien wel kopen. eerst even afwachten wat de prijs wordt...
[/spammode=off]

inderdaad vreemd, die handvatten, voor zover ik weet zit er op alle combo's met paneel aan de bovenkant het handvat bovenop in het middem, maar ik kan dr ook best naast zitten.

amon
28 april 2004, 13:23
[spammode=on]
ik wil dat dingetje misschien wel kopen. eerst even afwachten wat de prijs wordt...
[/spammode=off]

inderdaad vreemd, die handvatten, voor zover ik weet zit er op alle combo's met paneel aan de bovenkant het handvat bovenop in het middem, maar ik kan dr ook best naast zitten.

FNaRK
28 april 2004, 13:54
Dat is volgens mij een JMP 50 geweest, in combo vorm, die hadden de knoppen aan de bovenzijde zitten.

Zijn goeie versterkers naar mijn mening, alleen wel erg lomp en zwaar.

is er nog een achterplaat bij? (ik bedoel op de 2 originele stukken hout die er nog op horen) of is ie zo open?

wat wil je er zelf voor hebben?? (zoek nog altijd een speaker kast erbij :P)

uiteraard zit er nog een achterkant bij, maar voor de foto is het wel handig als 'ie eraf is :D

en wat wil ik ervoor hebben: ik vraag niet voor niets wat zoiets waard is :evil:

andy
28 april 2004, 14:10
Die Celestion is nieuw een kleine 120 euro in de winkel. (zag ik hem toevallig laatst voor staan) Die Mc Kenzie is iig een stukje goedkoper.
Reken voor alles de helft en dan nog een leuk bedragje voor de kast.
150-200 euro dus. :wink:
Komt ook wel aardig overheen met bv een 2e hands JCM 900 buikkast, die zijn 2e hands doorgaans 400 pleuro.

FNaRK
28 april 2004, 14:22
gheheheh
wij hebben met de band vorige week een buik- en topkast kunnen kopen voor 500 euro ! (Marshall 4x12 1960A kasten dus)
Lijkt me geen verkeerde deal, en wij spelen nu dus ook full-stack 8-)


maar goed:
SPAM SPAM
BOVENSTAANDE 2X12 TE KOOP VOOR 150 EURO
:D

Nielsje
28 april 2004, 14:48
150 euro?

voor een oude celestion, een mckenzie die minder waard is, een on originele kast?

ik ben wel geintresseerd, ben er nog een nodig.. ehm..


you've got PM :)

birt
28 april 2004, 15:45
had ik maar geld :P

andy
28 april 2004, 16:47
gheheheh
wij hebben met de band vorige week een buik- en topkast kunnen kopen voor 500 euro ! (Marshall 4x12 1960A kasten dus)
Lijkt me geen verkeerde deal, en wij spelen nu dus ook full-stack 8-)


Ghehehe, mooi man, dat is idd een koopje. Gefeliciteerd. Bij een volgende dubbel gig kunnen we dan een aardig "muurtje" optrekken. :razz:

FNaRK
28 april 2004, 16:58
gheheheh
wij hebben met de band vorige week een buik- en topkast kunnen kopen voor 500 euro ! (Marshall 4x12 1960A kasten dus)
Lijkt me geen verkeerde deal, en wij spelen nu dus ook full-stack 8-)


Ghehehe, mooi man, dat is idd een koopje. Gefeliciteerd. Bij een volgende dubbel gig kunnen we dan een aardig "muurtje" optrekken. :razz:

:-D
lijkt me erg vet, kwantiteit genoeg (nou de kwaliteit nog)

andy
28 april 2004, 20:18
:-D Ervaring is: Sterke kanten benadrukken, Zwakke kanten: niet laten zien. :-D Praten we niet meer over kwaliteit. :wink:

BartL
29 april 2004, 01:22
had ik maar geld :P
+1 :-D

Ik denk idd dat €150,- een HEEL netjes bedrag is...

sash
29 april 2004, 02:13
Me wil ook wel kopen. Zoek nog leuke 2x12.

FNaRK
29 april 2004, 10:01
Me wil ook wel kopen. Zoek nog leuke 2x12.

kwestie van een keer in NoordSound uitproberen 8-)

FNaRK
29 april 2004, 10:09
hij gaat trouwens vanavond op Marktplaats, dus serieus gegadigden moeten enige haast gaan maken :D

http://rtf.phonelosers.org/shite/spam.jpg