PDA

View Full Version : Bassen van ongewone materialen.



Wouter J
28 april 2004, 00:43
test

Wouter J
28 april 2004, 00:51
Okee, nu ik weet dat alles het doet laat me mezelf even verklaren.

Dat we bassen van ongwone materialen hebben is natuurlijk niets vreemds. Want na hardboard (Danelectro, Rick Turner, Rublefish) Grafiet (Alembic, westone, Modulus, Status) Plexieglas (BC Rich, Ampeg Dan Armstrong, National), Metaal (James Trussard, John Veleno, Travis Bean) en plastic (Wilkinson, Ovation) zou je zeggen dat we alles zo'n beetje al gezien hebben.

Dat dacht ik dus ook tot ik deze website tegen kwam...

http://www.knotafish.com/kf_gallery.asp

Zover ik weet zijn er niet veel mensen die Benzine tanks, zinken emmers, afval bakken en biervaten gebruiken om een bas uit te maken.

Maar kijk vooral naar de badkuip bas...

Phyrexian
28 april 2004, 09:47
grappig :)
eerlijk gezegd interesseert het me niks of dit nu klinkt of niet,
maar het idee erachter is fantastisch!

frenske
28 april 2004, 10:37
Bah, bah. Er zit een gitaar tussen. :x

BramVersteeg
28 april 2004, 11:38
:lol: Das nog eens origineel. Sta je daar met je band in de HMH op een badkuip te spelen. :razz:

Venomer
28 april 2004, 12:25
:lol: Das nog eens origineel. Sta je daar met je band in de HMH op een badkuip te spelen. :razz:

Met die biervat-bas lijkt het me nog toepasselijker! :-D

BramVersteeg
28 april 2004, 12:43
+1 :-D

emielow
28 april 2004, 14:05
dan moet je um wel eerst leegzuipen, anders wordt het zo zwaar... en de klank zal dan ook beter zijn

buuck
28 april 2004, 14:52
heb ooit een keer een bas gezien die was van een fles rum gemaakt.. zon hele grote 3 liters fles.. zat wel een gewone hals aan.. zat niet echt denderend in elkaar, maar hij was zuiver en klonk als een bass :P zal kijken of ik nog een foto kan inscannen..