PDA

View Full Version : line 6 head en cab prijzen, wtf???



amon
27 april 2004, 22:16
als je dit leest scroll naar beneden... blablabla

amon
27 april 2004, 22:20
kut, vergeten de tekst te kopieren, naja, komt ie nog een keer:

ik liep een paar dagen geleden door de muziekwinkel te dwalen en zag ineens een line6 halfstack. aan de head hing een prijskaartje van 350 ofzo en aan het cabinet (4x12") iets van 300 euro... lijkt mij niet duur voor een 1e hands line 6 modeling amp, het was dan wel geen buizen, maargoed, dan nog...
ik ga vrijdag eens goed kijken en uitproberen denk ik en mijn eigen oordeel vellen over het geluid/settings/etc

misschien iemand hier die nu al iets kan vertellen, is beetje moeilijk zo, zonder type, maar misschien iets over de prijs, die mij toch erg laag lijkt...?

BS
28 april 2004, 00:49
ik denk dat het een flextoneII head is.
Die prijs kan ik wel inkomen tis niet veel maar kijk maar wat de flextoneIII serie nieuw kost das ook niet al te hoog. iets van 600 euro voor een combo geloof ik. en op het ogenblik is de 147 head nogal in trek dus misschien raken ze er niet vanaf voor meer geld omdat er zoveel nieuwere types zijn.
De prijs van de cab lijkt me wel redelijk.

Maar probeer maar als je het wat vindt heb je voor mooi prijsje een leuke halfstack.

edit : ik ga er van uit dat het inruil is , is het nieuw dan is het wel erg goedkoop.

amon
28 april 2004, 13:05
het is nieuw! :) :wink:

amon
28 april 2004, 13:05
het is nieuw! :) :wink:

BLOK182
28 april 2004, 18:18
Zal wel een Spider II halfstackje zijn geweest.