PDA

View Full Version : Guitarport



Man
27 april 2004, 21:36
test

sash
27 april 2004, 21:46
En toen... :D

Swan
27 april 2004, 21:46
nee line 6 is kut

IndiepoprockJesse
27 april 2004, 21:47
dat is ook weer zo'n slap argument..

kom eens met een duidelijk beargumenteerd betoog waarom de guitarport een slecht ding is?!

Jesse//

Man
27 april 2004, 21:48
Ik moet even mijn tevredenheid uiten over de guitarport die ik gisteren onvangen heb, ik zeg hardop hell yeah tegen dit product aangezien ik nu in één dag al zoveel verder ben gekomen met mijn gitaarspel, die lessen zijn zo handig en die 8 us per maand moet dan maar ( het is zowieso goedkoper dan een of andere leraar die probeert zijn stijl aan jou op te dringen )

Goed.

Ik hoop dat veel mensen nog kunnen gaan genieten van deze goodie.


Mazzl

sash
27 april 2004, 21:53
Ik heb em welgeteld 2 weken gehad (gestolen bij inbraak in de auto) en was er ZEER tevreden mee. Erg leuk om thuis over je comp mee te kunnen en zeer handig als opneemtool.

IndiepoprockJesse
27 april 2004, 21:58
ja het lijkt mij een zeer leuk dingetje opzich.. maar het hangt een beetje van het geluid af ook natuurlijk.. je kan er toch ook weer allerlei verschillende sounds mee maken enzo?!

maar moet je die lessen volgen of kan je ook gewoon lekker zonder die lesjes spelen?!

Jesse//

sash
27 april 2004, 22:03
ja het lijkt mij een zeer leuk dingetje opzich.. maar het hangt een beetje van het geluid af ook natuurlijk.. je kan er toch ook weer allerlei verschillende sounds mee maken enzo?!

maar moet je die lessen volgen of kan je ook gewoon lekker zonder die lesjes spelen?!

Jesse//

Yes klopt voor beide :) Aangezien m'n pc toch 24/7 aanstaat gebruikte ik em als thuisversterker. Marshall Plexi is toch íets te hard voor thuis ;)

ijff
27 april 2004, 22:19
Ik heb er hier ook eentje... maar sinds ik m'n Pedaltone niet meer bij optredens gebruik.. en hem dus standaard aan m'n PC heb hangen naast de GuitarPort, heb ik de GuitarPort geen enkele keer meer gebruikt...

Oh ja... iemand een GuitarPort kopen???

sash
27 april 2004, 22:49
Nee, maar wat vraag je voor die sg en heb je er ook foto's van?

IndiepoprockJesse
27 april 2004, 23:01
wat wil je er voor hebben?!

SiNiSTRaL
28 april 2004, 09:35
ja het lijkt mij een zeer leuk dingetje opzich.. maar het hangt een beetje van het geluid af ook natuurlijk.. je kan er toch ook weer allerlei verschillende sounds mee maken enzo?!

maar moet je die lessen volgen of kan je ook gewoon lekker zonder die lesjes spelen?!

Jesse//

Yes klopt voor beide :) Aangezien m'n pc toch 24/7 aanstaat gebruikte ik em als thuisversterker. Marshall Plexi is toch íets te hard voor thuis ;)
je hebt m toch helemaal niet thuis gehad? op vakantie gekocht en diezelfde vakantie nog gestolen...

maare lijkt me ook wel een handig dingetje

ijff
5 mei 2004, 13:40
wat wil je er voor hebben?!

EUR 100,-