PDA

View Full Version : Deprivation_of_Feeling.mp3 * Thinking and theory are not eno



Bosch
27 april 2004, 20:41
Deprivation_of_Feeling.mp3 * Thinking and theory are not enough ... feel *


Hello fine green Animals,

No Shred; Only Melody. Truly. 8-)

Deprivation_of_Feeling.mp3

save as:

http://home.hetnet.nl/~boschracing/Deprivation_of_Feeling.mp3

Adios,

~Bosch~
http://www.inquiria.com/nz/images/nietz7.jpg

BlackSun
28 april 2004, 08:51
Tja...vinner weinig aan..
Weinig samenhangend geheel en geen opbouw. Klinkt gewoon niet lekker om naar te luisteren. Technisch wel knap hoor, daarvoor petje af.










zeikerd bennik eh :razz:

SiNiSTRaL
28 april 2004, 09:44
ben het met bovengenoemde eens...
technisch op een paar slordigheidsdingetjes na heel goed, alleen is het afgrijselijk om naar te luisteren, geen enkele vorm van samenhang/gevoel weetikveel erin

Stratman70
28 april 2004, 10:04
+1

Ik vind het echt niks. Ga dan toch maar weer shredden. :razz:

Bosch
28 april 2004, 18:45
Vaag! :o

Ik vind dit zelf namelijk helemaal te gek!

Het gitaarspel is m.i. lekker vrij en af en toe een lekkere out of key ment to be. Verder vind ik de gitaartone ultiem. Plus het stukje rond 2:15 vind ik gewoon humor.

Wat mij verbaasd is dat wat ik zelf crap noem, wordt geprezen, maar dat wat ik zelf vind heersen niet goed valt ... strange

Mithrandir
28 april 2004, 18:53
Ik vind de eerste minuut hiervan iig wel cool om naar te luisteren, daarna verveelt het wat. Het einde (v.a. 2:10 tot 2:20) lijkt op een stukje uit "gallons of rubbing alcohol flow through the strip", maar of dat een goed teken is :)

Stitch
28 april 2004, 20:02
Wow! Ik vind het ook te gek! Lekker experimenteel als een soort van "Ode aan het Fretboard" En een meest geweldige backingtrack! Kan zo van een Jamiroquai album afgeslopen zijn, funky (de oude jamiroquai welteverstaan Return of the space cowboy ofzo, niet de nieuwe bagger). Dat ene stukje lijkt idd op nirvana maar meer om het gitaargeluid dan om wat je speelt denk ik. Veeeel gave trukjes erin, ja vind et relexed om naar te luisteren. Alleen 1 minpuntje, ik vind de drums op dat 'breakbeat' stukje wat minder, lijkt wel of je andere samples hebt gebruikt ofzo?

Bosch
28 april 2004, 20:21
8-) 8-) 8-)

Thanx, eindelijk iemand die het goed heeft begrepen :wink:

Inderdaad uptempo drums zijn andere samples + deze heb ik ge-audio-strectced omdat ze niet exact bpm waren dus very goed gehoord!!!! Want, door stretchen, krijg je een beetje een tunnelgeluid helaas.


Jamiroquai is gaaf, veel van zijn instrumentale dingen vind ik ook erg goed te verteren.

Grtz,

~Bosch~

SiNiSTRaL
29 april 2004, 08:56
Jamiroquai is gaaf, veel van zijn instrumentale dingen vind ik ook erg goed te verteren.

Grtz,

~Bosch~

sinds wanneer is jamiroquai een 1mansband?

Bosch
29 april 2004, 16:09
Sinds hij voor een Dean ML Noir XT CBK 250 euri durfde te vragen :wink: .

Hempo
29 april 2004, 16:33
niet mijn muziek, technisch erg goed!
Vind het verder beetje saai

Negative K3 fan
29 april 2004, 16:49
ik vind het wel mooi, ik ga helemaal mee met mith in mijn commentaar, eerst gedeelte is leuk, unieke toon, past goed bij je spel, dat tweede stukje lijkt idd erg op dat nirvana dfingetje wat mith noemde.

consturctieve kritiek: ik vond dat je vibrato's wel wat finetuning kunnen gebruiken.

schaap
30 april 2004, 20:12
Man ik had deze gewoon helemaal overgeslagen :o
(dat krijg je met zo'n creatieve overdosis ineens, teveel Bosch topics :wink: )
Ik vind em best geniaal, je stijl lijkt heel erg op die van een vriend van me die echt heel erg goed jazz kan spelen, alleen jij speelt toch wat sneller :-D Moest wel 2x luisteren voordat het nummer echt op me in werkte en ik het nummer ook echt "snapte" als je begrijpt wat ik bedoel :roll: Maar toch wel 1 van je betere werken eigenlijk :cool:

Barret Wallace
2 mei 2004, 00:11
On the mountains of truth you can never climb in vain: either you will reach a point higher up today, or you will be training your powers so that you will be able to climb higher tomorrow.

Bosch a job well done.