PDA

View Full Version : Mijn verzameling on-line



Les Paul
27 april 2004, 12:41
Te zien op:
http://community.webshots.com/user/robbert155

Maroetoo
27 april 2004, 12:51
Donders geile Les Pauls :o

BartL
27 april 2004, 13:00
:o +1

jw009
27 april 2004, 13:26
die Washburn & Silvertone Paul Stanley zien er goed uit!!

BramVersteeg
27 april 2004, 14:18
:o Jij hebt daar een prachtige verzameling van prachtige gitaren!
allemamachies! PrachtigPrachtig!
Allemaal echte gibsons??
En op welke speel je nou het meest? :lol:

Les Paul
27 april 2004, 15:08
:o Jij hebt daar een prachtige verzameling van prachtige gitaren!
allemamachies! PrachtigPrachtig!
Allemaal echte gibsons??
En op welke speel je nou het meest? :lol:

Het zijn inderdaad alle 4 echte Gibsons.

De zwarte (40th Anniversary) heb ik al 12 jaar en heeft het meeste speel uren achter de rug.
Het is de bedoeling dat de Plaintop het meeste uren gaat maken in de komende jaren. Ik wil deze een echt relic uiterlijk geven (op natuurlijke wijze :D ) Deze kan ook werkelijk alles aan. Van echt 70's geluid tot heel modern.

De Strat is lekker als echt Blues gitaartje. Het is een US Limited 90. Inmiddels dus 14 jaar oud. Klinkt zalig met de Blues JR amp.
Ook de Silvertone gebruik ik best vaak. Deze stem ik meestal een halve noot lager. Deze gitaar is beter dan je zou vermoeden. Heeft een lekkere sound en speelt goed. Ik vind hem beter dan de Epi's waar ik op gespeeld heb.

BLOK182
27 april 2004, 15:35
Dope shit dude!!

Carpe Diem
27 april 2004, 15:44
shit he, die gary moore plank is echt supergeil!!!!!

THW
27 april 2004, 16:00
vet mooie gitaren

ps: KISS fan?

wietse
27 april 2004, 18:30
moiie plankjes , effe wat duurder dan mijn spul maar je zal ook wel wat beter spelen dan ik :D

Blijepanda
27 april 2004, 18:38
Zozo, dat ziet er netjes uit :)

Les Paul
27 april 2004, 19:18
vet mooie gitaren

ps: KISS fan?

Detroit Rock City was het eerste nummer wat ik echt geweldig vond. Ik was 13 jaar toen ik het hoorde bij Alfred Lagarde. Daarna is mijn muzikale smaak constant verder ontwikkeld. Lang niet meer naar Kiss geluisterd, maar sinds ik ze in 97 in Utrecht heb gezien, is de oude liefde weer terug. Nog steeds krijg ik dat zelfde gevoel bij Detroit Rock City.
Het zijn niet de meest ingewikkelde songs of solo's, maar het blijft heerlijk om naar te luisteren. Daarbij denk ik dat Kiss een leuk thema is voor mijn gitaarverzameling ;) Ben nog op zoek naar een betaalbare Axe en/of Punisher en een Ibanez Paul Stanley.

Les Paul
27 april 2004, 19:27
moiie plankjes , effe wat duurder dan mijn spul maar je zal ook wel wat beter spelen dan ik :D

Dure gitaar is niet hetzelfde als goed spelen :wink: Ik denk niet dat ik een erg goede gitarist ben, maar ik hoor wel het verschil tussen een Customshop Les Paul en een instapmodel Epiphone.... Ook als niet virtuose gitarist kan je enorm genieten van dit soort gitaren.
Eigenlijk wil ik net zo'n grote verzameling als jij, maar ik heb er de plaats niet voor.... :-D

soup
27 april 2004, 19:51
hmmmm mooi zeker die Ace Frehley!!!!!!!!!!

wietse
27 april 2004, 20:00
moiie plankjes , effe wat duurder dan mijn spul maar je zal ook wel wat beter spelen dan ik :D

Dure gitaar is niet hetzelfde als goed spelen :wink: Ik denk niet dat ik een erg goede gitarist ben, maar ik hoor wel het verschil tussen een Customshop Les Paul en een instapmodel Epiphone.... Ook als niet virtuose gitarist kan je enorm genieten van dit soort gitaren.
Eigenlijk wil ik net zo'n grote verzameling als jij, maar ik heb er de plaats niet voor.... :-D
ongetwijfeld kan je er van genieten , maar ik vind het voor mij zonde geld zo'n dure gitaar , zeker omdat ik amper kan spelen.
ik verzamel ze voornamelijk.
en ik heb eigenlijk ook geen ruimte voor m'n gitaren , heb het geluk dat ik alleen woon denk niet dat veel vrouwen dit zouden willen , muren vol gitaren.

Spirit of Strings
3 mei 2004, 23:59
denk niet dat veel vrouwen dit zouden willen , muren vol gitaren.

Jawel, Wietse, ze bestaan! Je wordt af en toe voor gek versleten, maar ach .....

BramVersteeg
4 mei 2004, 00:42
Ze moeten er maar van houden :razz: