PDA

View Full Version : bestellen bij musictoyz.com ervaringen?



sander666
27 april 2004, 10:09
test

sander666
27 april 2004, 10:09
Hey,

Ik zit er aan te denken om die van zandt rock pick-ups te kopen bij musictoyz, maar ik weet niet hoe dat precies in zijn werk gaat.
dat bestellen,

iemand goede of slechte ervaringen hiermee?

en ik beschik dus niet over een credit card, ik moet het dus overmaken.
hoe moet ik dit doen aangezien er in dollars betaald moet worden,

en hoe werkt het moet ik online de bestelling doen en dan meteen het geld overmaken, of krijg ik eerst een soort van factuur?

BVD

Les Paul
27 april 2004, 10:25
Ik zou nooit zo maar geld overmaken. Als je het overmaakt is er geen enkele manier waarop je je geld terug kan krijgen als er iets mis gaat. Met credit card kan dit wel.

sander666
27 april 2004, 18:07
Ik ben daar ook niet zo'n fan van om het geld zo over te maken.
maar ik weet eerlijk gezegd geen ander alternatief, want ik heb zoals ik zei al geen creditcard, en om die een te gaan kopen voor alleen die pick-ups is ook weer zoiets.

en als ik die pu's hier in nederland moet kopen ben ik 240,- euro kwijt + nog eens de kosten om naar de andere kant van nederland te crossen.

en hoezo heb je met een creditcard iets om op terug te vallen

Mitch
27 april 2004, 20:11
Een credit card is geen gek idee als je vaker iets on-line wil bestellen hoor. Zelfs ik heb er één (en ik heb nog nooit een smsje verstuurd.....dus...). Je kunt er alles mee doen internationaal. Als je 'm linkt aan PayPal kun je er ook veel zaken op eBay mee betalen. Erg voordelig en interessant kan ik je vertellen. Wees alleen wel zo snugger aankopen via je cc meteen 'aan te zuiveren' vanaf je gewone rekening, anders betaal je ongemerkt steeds meer rente. Doe je dat, dan heb je een relatief goedkope en zeer gemakkelijke manier om internationaal zken te doen.

Met musictoyz heb ik (en niet ik alleen) wisselende ervaringen. Soms snelle service, soms hoor je helemaal niks, krijg je geen antwoord op emails. Wat blijkt: er is wel eens iets niet op voorraad en Ted is niet altijd even snel met dat te vertellen. Ik heb uitgevonden hoe je hem het beste bereikt: gewoon bellen, krijg je 'm meteen aan de lijn, kun je alles regelen.

Overigens kun je volgens mij niet bij hem bestellen door over te maken. Dat kan wel in Duitsland bij ToneToyz, maar die hebben weer geen Van Zandts....
Sash heeft Van Zandts gekocht, stuur hem anders even een privé bericht.

sander666
29 april 2004, 13:23
Ik heb nou aan een kameraad van mij gevragen of hij ze niet wou bestellen, en hij wou dat wel doen, en hij beschikt wel over een creditcard.
dus dat komt dan wel goed.
ik zal hem eerst bellen of mailen of hij ze op voorraad heeft en dan bestel ik ze.

Bedankt

Groete

sash
29 april 2004, 16:25
Mailen heeft geen zin bij musictoyz, slechte klantenservice.

Gewoon ff bellen, heb je gelijk antwoord.

sander666
29 april 2004, 20:38
Hey,

Ik had dus even een mailtje gestuurd en het bellen als alternatief gehouden.
en tot mijn grote verbazing had ik binnen een halve dag al weer een mailtje terug.

met het bericht dat ze in vooraad waren.

nou alleen nog even het geld over maken naar die kameraad van mij en dan heb ik ze als het goed is volgende week binnen.

ik ben benieuwd

Groete

sander666
2 mei 2004, 13:31
Je kunt er trouwens ook via Paypal betalen!
daar kom je pas achter als je af gaat rekenen

Mitch
2 mei 2004, 23:29
Ik had dus even een mailtje gestuurd en het bellen als alternatief gehouden.
en tot mijn grote verbazing had ik binnen een halve dag al weer een mailtje terug.


Je kunt je nickname beter veranderen in iets goddelijks i.p.v. die 666, want dit is echt een Wonder.