PDA

View Full Version : Warmoth kenners



Theije
27 april 2004, 00:39
Test

Theije
27 april 2004, 00:39
Zijn er hier mensen die dingen hebben besteld bij warmoth.com? ik ben zowiezo erg benieuwd naar jullie ervaringen en meningen, maar wat ik me eigenlijk af vroeg is of iemand weet of het mogelijk is om een set neck of neck-thru constructie bij ze te bestellen? als je namelijk hun 'handige' bestelformulieren bekijkt vind je alleen losse formulieren voor body en neck.
Alvast bedankt.

Roel
27 april 2004, 00:57
Warmoth maakt geen setneck gitaren maar alleen bolt-on gitaren en bodies. Kwaliteit is top maar als je gewoon een standaard Tele- of Stratbody zoekt kun je net zo goed een Rockinger kopen.

Theije
27 april 2004, 01:13
Ik zoek geen standaard tele of strat maar het is wel heel jammer dat ze dat niet doen.
Ik wou eigenlijk eerst voor een shamray gaan maar die zijn zo gruwelijk omhoog gegaan in prijs de laatste 1,5 jaar dat je bijna voor het zelfde geld hier in NL eentje kan laten bouwen.
Dus zelf beetje knutselen vink ook niet erg, maar dan wel iig set neck en het liefst neck-thru.

gjlp
27 april 2004, 11:04
Volgens mij maakt warmoth ook spullen op verzoek. Kijk hun site maar eens goed na.

ieme
27 april 2004, 19:11
vraag fred dons, hij heeft meerdere Warmoth gitaren

maylingjv
27 april 2004, 20:42
ja,rockinger is stukken goedkoper dan zo'n warmoth hoor,ik vind zo'n 5 minute kit bv heel interressant en de revieuws erover zijn heel lovend.

telecastermaster
28 april 2004, 13:07
ja,rockinger is stukken goedkoper dan zo'n warmoth hoor,ik vind zo'n 5 minute kit bv heel interressant en de revieuws erover zijn heel lovend.


second that. En ik kan het weten; ik heb er een :wink:

Theije
28 april 2004, 22:56
Maar Rockinger heeft alleen suffe standaard modelletjes, is niet wat ik zoek.

maylingjv
29 april 2004, 19:55
telecastermaster,met wat zou jij deze dan vergelijken ? van zodra men bas verkocht is zou kgraag een rockinger tele kit bestellen(dus als jullie iemand weten die een goei bas wil :wink: kopen ) zo eentje met van zandt pick ups lijkt me interressant,spijtig dat ze geen lindy fralin hebben :-?

telecastermaster
2 mei 2004, 14:33
Die Van Zandt pu's zitten er niet standaard op, maar gewone Rockinger elementen. Maar die Van Zandts bevallen errug goed. Die Rockinger is de beste gitaar die ik ooit gekocht heb. Wegens het hoge showelement (en de emotionele waarde) blijft echter mijn Japanse pink paisley telecaster mijn number one. Maar die Rockinger is beter dan die MIJ Fender.

De laatste review op harmony central over die rockinger kit is idd van mij :razz:

cheers

Theije
4 mei 2004, 15:40
Crap, k heb net een mailtje terug van Warmoth en ze doen idd alleen bolt-on :S vrij suf voor zo'n groot bedrijf moek zeggen.
Maar goed dan moek maar us na gaan denken of k dat wil.

Static-M
4 mei 2004, 16:33
Ze zijn juist zo groot geworden omdat t eigenlijk doe t zelf dingen zijn... Waarom wil je dan per sé set neck hebben?

fred dons
4 mei 2004, 17:05
je kunt als je wilt hun nekken ook verlijmen (hoewel het daar dus niet voor bedoeld is), dit werk het best op hun VW en lp modellen omdat die het grootste lijm oppervlak bieden, (een prs heeft een kleiner oppervlak en dat blijft ook goed zitten)
tis alleen misschien niet iets dat je voor je eerste bouwprojectje wil uitproberen :D
overigens zijn hun neckpockets zo strak afgewerkt dat je echt geen sustainverlies hebt tov een setneck

waix
4 mei 2004, 17:07
wat kosten die bodies en necks nou inclusief verzendkosten en belasting?? :???: