PDA

View Full Version : Marshall jcm2000 401 dsl



IndiepoprockJesse
26 april 2004, 23:50
test

IndiepoprockJesse
26 april 2004, 23:51
Ik heb er op gespeeld met me nieuwe les paul en ik heb heel wat versterkers geprobeerd met me les paul (mesa, neit echt mijn geluid en wat andere marshalls (valvestate enzo)) en ik vond het geluid erg aantrekkelijk en erg mooi..

nu is mijn vraag, wat vinden jullie ervan?! hebben jullie er ervaring mee?!

ik heb nu zelf een line 6 spider (50 watt) en daar wil ik niet meer op spelen met me les paul en deze marshall is 40 watt.. maar met buizen dus dat betekend toch meer kracht?! denken jullie dat ik daar live ook mee uit de voeten kan (lukte me met me line6 ook best aardig)!?

ik snap dat dit voor de hand liggende vragen zijn.. maar ik wil het gewoon ff zeker weten en jullie mening erover horen!!

Jesse//

BartL
27 april 2004, 00:51
Ik speel al bijna een jaar op een Marshall dsl 201 (20 WATT!). Ik zou willen dat ik er 2 had. Eentje om rock-ish in te stellen met goed clean. De andere zou ik dan als een metal-monster instellen. Geweldig veelzijdig ding.

Die 40-watter gaat hard zat. Die dsl 401 heeft trouwens nog een extra kanaal...lijkt me ook erg handig (beter!).

Het enige nadeel aan dit beestje, is (als je van een nadeel kan spreken) dat hij maar 1 speaker heeft. 2 x 12" was nog beter geweest.

Voor hoeveel kan je hem krijgen?

IndiepoprockJesse
27 april 2004, 08:51
voor 500 met een zoot pedaaltjes erbij (plus kabeltjes en adapters) en voor 450 zonder pedalen..

in die richting..

scheelt toch ook weer met de nieuwprijs van 800 euro..

Jesse//

-robbert-
27 april 2004, 12:17
geld over kerel? :wink:

BartL
27 april 2004, 16:35
Welke pedaaltjes kan je erbij krijgen? (Is een goede prijs trouwens)

IndiepoprockJesse
27 april 2004, 19:13
eehm.. bij de ene aanbieder zou ik er een distortion van zoom, een sustainer, een delay en een flanger van DOD en een ouwe distortion van Yen bijkrijgen.. samen voor 500..