PDA

View Full Version : Waar wordt MXR verkocht?



sash
26 april 2004, 20:18
Waar dus :) Liefst beetje in mijn regio. Heeft Feedback ze toevallig?

jpb
26 april 2004, 20:29
Ik heb de 90 en de 100 RI's zien liggen bij "Rockpallast" (????) of zoiets, die hele grote winkel in Den Haag (t.o. Kerk aan de Riviervismarkt, in centrum dus). Ik neem aan dat je niet 181,- neer gaat tellen voor een reissue 100 terwijl je voor nog geen 150,- een scriptlogo van eBay hebt. succes.

sash
26 april 2004, 20:45
Hahaha Rockpalast is dat Duitse muziekprogramma waar ook DVD's van zijn. Je bedoelt Rockpalace denk ik :D

En inderdaad ik ga geen 181 Euro neerleggen voor een reissue 100, maar voor de 90 schijnt een hele simpele, maar effectieve mod te zijn om em zo goed als een script te laten klinken. Gewoon R28 weghalen uit het circuit en wonderen worden verricht :D

Dus ik dacht als ik nou ergens hier in de buurt een Phase 90 voor onder de 100 Euro kan kopen is het de moeite waard. Anders kan ik em net zo goed bij Musik Produktiv bestellen.

Mitch
26 april 2004, 22:36
Wave World had ze, maar ja.... :(

Je gaat ineens wel de modulatie kant op, sash ! Eerst al denken over chorus, nu al over phaser.....begint de vibe te vervelen :razz:

jpb
26 april 2004, 23:16
Hahaha Rockpalast is dat Duitse muziekprogramma waar ook DVD's van zijn. Je bedoelt Rockpalace denk ik :D

En inderdaad ik ga geen 181 Euro neerleggen voor een reissue 100, maar voor de 90 schijnt een hele simpele, maar effectieve mod te zijn om em zo goed als een script te laten klinken. Gewoon R28 weghalen uit het circuit en wonderen worden verricht :D

Dus ik dacht als ik nou ergens hier in de buurt een Phase 90 voor onder de 100 Euro kan kopen is het de moeite waard. Anders kan ik em net zo goed bij Musik Produktiv bestellen.

Rockpalace dus, zat ik toch in de buurt.....ik kom nooit in dat soort winkels; teveel niks.
De 100 ed 90 zijn wel heel verschillend. Op www.panicobros.com onder instrumenti (Italianen zijn om een of andere reden dol op phasers) staan goede soundsamples van beiden (en van de 45, mijn favoriet :cool: ).
De constructie van de RI 90 en 100 schijnt slecht te zijn: pluggen en switch aan PCP dus snel kapot. Waarom probeer je niet een oude bloc-logo te vinden op eBAy, lukt ook wel voor 100 euro.

jpb
26 april 2004, 23:22
Wave World had ze, maar ja.... :(

Je gaat ineens wel de modulatie kant op, sash ! Eerst al denken over chorus, nu al over phaser.....begint de vibe te vervelen :razz:
Erger nog, hij begint ook nog crappy reissue-pedalen te kopen :D

Speeddemon
27 april 2004, 00:19
Sash, als je al van plan bent 100 euro neer te tellen... waarom dan niet een originele block logo van Ebay, aangezien die geen PCB mounted pots en switch hebben, en geen pots met plastic asjes.
Grote voordeel: degelijker, en fatsoenlijk true bypass te maken.

sash
27 april 2004, 00:35
Hmm ja das dan wel wat aantrekkelijker. Ik ga m'n ogen open houden.

Lucky
27 april 2004, 00:42
Wat je ook doet...
ga niet naar Rockpalace.
vrij misse winkel!
ik haal er wel eens plectra...maar dat is het dan ook!

Fuhgawz
27 april 2004, 11:42
Ik geloof dat ik bij Conijn in Eindhoven ooit MXR pedalen heb gezien, maar dat is misschien een beetje ver weg voor jou.

sash
27 april 2004, 15:35
Je gaat ineens wel de modulatie kant op, sash ! Eerst al denken over chorus, nu al over phaser.....begint de vibe te vervelen :razz:

Nee de vibe heeft juist aanzet gegeven tot meer modulatie :D

Chorus en phaser moet ik hebben! :D

Speeddemon
27 april 2004, 16:31
Boss PH-1r en Ibanez BC9. I got them, can't have 'em. :razz:

On a serious note: voorlopig mijn favo phaser en chorus. En nog steeds redelijk betaalbaar (gemiddel 60-75 euro op Ebay)

Quink
27 april 2004, 17:23
Ibanez BC9. I got them,

Ah kijk, toch een gevonden? Good for you!