PDA

View Full Version : nieuwe versterker (eerste post)



pietjepuk69
26 april 2004, 13:50
test

pietjepuk69
26 april 2004, 13:50
Ik heb al even zitten kijken hier op het forum en ben jullie allemaal ook al een tijd aan het volgen. Ik ben zelf nu kwa muziek maken op een punt beland dat ik zelf wat serieuser gitaar speel (bandje erbij ) en ben nu dus eigenlijk opzoek naar een nieuwe versterker. Wat ik nu speel is een fender strat met een oude marshall silver jubilee 50W combo en een losse tuner. Ik gebruik helemaal geen FX. Nou, dit is ook niet helemaal waar want als ik een multi FX zou hebben zou ik zeker wel wat FX gaan gebruiken maar omdat ik nu lang heb gespaard voor een nieuwe versterker wil ik eigenlijk alles ineens kopen. Versterker met FX. Ik ben zeker ook geen goede programmeur dus het moet gewoon aansluiten en spelen zijn. Het is ook niet zo dat ik helemaal niet wil instellen maar zoals hier rekken staan op het rekforum is toch niet voor mij weggelegt denk ik. Het budget wat ik heb gaat tot 2000 euro maximaal. Dit zal dus een een versterker (combo of top met speakerkast) moeten worden en liefst een top met kast. Mijn oog is nu eigenlijk op line6 gevallen. Waarom, dit omdat ik nu al een tijdje heb zitten proberen te spelen en voor mij zijn de geluiden die eruit komen erg goed. Dit was op een line6 HD147 met een FBV (niet zeker) footcontroller. Er zat maar 1 kabel tussen en was ook erg makkelijk in te stellen voor als mij die er helemaal geen verstand van heeft. Ik hoef ook zeker niet van allerlei apparte geluiden te hebben omdat ik eigenlijk maar 3 basis geluiden gebruik en dat is voor een clean een chrunch en een lead geluid.