PDA

View Full Version : Daisy Rock Electric Guitars



soup
25 april 2004, 11:34
Een speciaal ontworpen gitaar voor vrouwen
http://www.musicianshop.com/Daisy_Rock_Guitars/daisy_rock_heartbreaker_artist_black_BIG.jpg
En hier wat info:
Daisy Rock Heartbreaker Electric Guitar Black
Full scale length electric guitar with serious pickups and the funky black heart body design. This guitar was designed by a lady in the USA for the ladies. It has a thinner profile neck so it's easier to play but has the powerful electric pickups giving the instrument a great sound. It is certainly an eye catcher!
En als jullie het filmpje willen zien moeten jullie naar deze site gaan en in het midden staat die gitaar dan.
http://www.musicianshop.com/cgi/musicianshop-uk.cgi/pageelectricguitars/408b834b0151

Rubenios
25 april 2004, 12:28
kutding...

THW
25 april 2004, 12:31
wat een nicht man die gast op het filmje

soup
25 april 2004, 12:34
zouden jullie zoiets kopen als je een vrouw was, ik niet hoor
je koopt dan wel iets beters voor je geld

Maap
25 april 2004, 12:34
en best wel een heel waardeloos solotje wat ie daar op et eind probeerde.

je ziet em ook moeite hebben dat onding op zijn schoot te houden.

Akira
25 april 2004, 12:37
Over deze site en deze wereldgitarist :-? is volgens mij al een topic geweest.
Vreselijke gozer, vreselijk spel, vreselijke presentatie van de gitaren.
Als ik hem zie heb ik ipv meer zin, MINDER zin om die planken te hebben.

wietse
25 april 2004, 12:44
Over deze site en deze wereldgitarist :-? is volgens mij al een topic geweest.
Vreselijke gozer, vreselijk spel, vreselijke presentatie van de gitaren.
Als ik hem zie heb ik ipv meer zin, MINDER zin om die planken te hebben.
1 topic?
volgens mij wel meerdere ,ik begrijp niet dat ze zo'n sukkel zo iets laten doen het blijft tenenkrommend.
en die daisyrock gitaren schijnen nogal erg slecht zijn las ik een keer op het HC forum.

IndiepoprockJesse
25 april 2004, 12:49
whahaha wat een geniale dude.. echt meesterlijk!!! :lol:

Jesse//

Fuhgawz
25 april 2004, 13:29
Over deze site en deze wereldgitarist :-? is volgens mij al een topic geweest.
Vreselijke gozer, vreselijk spel, vreselijke presentatie van de gitaren.
Als ik hem zie heb ik ipv meer zin, MINDER zin om die planken te hebben.
Als je nog eens last hebt van GAS moet je zo snel mogelijk naar die filmpjes gaan kijken. :)

R. Flagg
25 april 2004, 13:32
Aha de eerste persoon op aarde die de hombocker vereeuwigde. Ik ben sindsdien opzoek geweest naar deze hombockers maar kan ze nergens vinden, dus iemand suggesties.

soup
25 april 2004, 13:35
ooooooh je moet dat filmpje eens zien wanneer die op die Cort M520 Amber speelt, VERSCHRIKKELIJK, die kerel kan echt niet gitaar spelen

THW
25 april 2004, 13:50
en die van die flying vee dan
ik vond het mooi klinkende gitaren maar nu.......

Ronald
25 april 2004, 14:00
ik vind eerlijk gezegd dat je zelfs als vrouw met zo'n gitaar gigantisch voor lul staat :-?


en die dweep die er op speelt heeft nie eens zo'n maffe gitaar nodig om voor lul te staab :roll:

Javaca
25 april 2004, 14:39
www.daisyrock.com

http://www.daisyrock.com/images/products/heartbreaker/hb_artist_red_pop.jpg
In rood ziet hij er al heel anders uit

http://www.daisyrock.com/images/products/daisy/daisy_artist_blue_pop.jpg
Deze vind ik niet eens zo lelijk. :roll:

BartL
25 april 2004, 15:14
OMFG...allemaal lelijk. Wat een faget trouwens in dat filmpje

musicmaniac
25 april 2004, 15:14
Ik vind die site, ondanks dat die jongens geen wereldgitaristen zijn, behoorlijk informatief. Als ik niks wist over gitaren zou ik heel wat aan de uitleg hebben.

CHMC
25 april 2004, 17:05
jaaa!

M'n grote vriend ;)! Dat topic is al eens geweest ja, had ik gepost, ik heb dubbel gelegen om die weirdo, hahahah!

amon
25 april 2004, 17:07
Daisy Rock Heartbreaker Electric Guitar Black
Full scale length electric guitar with serious pickups and the funky black heart body design. This guitar was designed by a lady in the USA for the ladies. It has a thinner profile neck so it's easier to play but has the powerful electric pickups giving the instrument a great sound. It is certainly an eye catcher!
En als jullie het filmpje willen zien moeten jullie naar deze site gaan en in het midden staat die gitaar dan.

bij het lezen van deze tekst dacht ik al aan die gast uit een eerder topic met zn hombokkers, ik keek het filmpje en zag dat het ook nog eens dezelfde is ook :D ! wat een mongool.

Mitch
25 april 2004, 17:31
Een klassieker ! Hoe veel je er ook kijkt, de filmpjes blijven leuk. Zowel door het kutversterkertje waardoor iedere gitaar hetzelfde klinkt, zijn beschrijving van volume knoppen alsof het het nieuwste van het nieuwste op gitaargebied betreft en die geweldig blik aan het eind van het filpje "ik ben klaar met de verbluffende solo, stop nu maar met filmen".

Geweldig !

abbys
25 april 2004, 19:46
hehe, ben een noob, ken half niet zoveel dingetjes als hem, maar zonder stoer te doen of proberen op te vallen kan ik trots zeggen dat ik met men 7 maandjes tokkelen al veel betere dingetjes heb gespeeld als hem, is echt belachelijk, en zen kop, idd als ie klaar is kijkt hij zo stoer....en man, die moet es leren praten!

ieme
26 april 2004, 11:26
IK vind t een baggerpresentatie, als ie speciaal voor vrouwen is moeten ze em ook door een vrouw laten bespelen! ze laten huishoudmiddelen toch ook door huisvrouwen presenteren en auto's door mannen...

Ja toch?

Over de gitaar, wat een slechte sound! klinkt echt niet goed!

Over de doelgroep, vrouwen, mn vriendin vind die bloemetjes uitvoering wel leuk en dr was ooit een met Power Puff Girls uitvoering...

Tsja...

CHMC
26 april 2004, 12:31
Er is WEL een mooie Daisy Rock, maar wil het nou net zo zijn dat ik het verdomde type en geen plaatje kan vinden.....

:evil:

Javaca
26 april 2004, 12:43
http://www.ladysixstring.com/reviews-interviews/jaimie-d-travis/tish-ciravolo/images/tish-ciravolo-01.jpg
De heks en haar bezemsteel.


Bedoel je deze CHMC?
http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/07-14-03/2.jpg
of deze:
http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/07-14-03/3.jpg

CHMC
26 april 2004, 13:36
JAAA!

Behalve dan die met die felle kleurtjes, daar heb ik wel zo'n ontiegelijke sch**thekel aan, maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk, haha!

gjlp
27 april 2004, 11:10
Gemaakt voor vrouwen? Daarom speelt hij erop natuurlijk..

Fuhgawz
27 april 2004, 11:33
Ik vind het wel leuke gitaartjes. Is weer eens wat anders! Als je in een death/black/trash-metal band zou zitten zou je aan zo'n gitaar wel een leuke gimmick hebben. Mits je kunt spelen natuurlijk, anders sta je gewoon voor lul :P

Neals
27 april 2004, 18:13
ik zit er serieus aan te denken eentje te kopen voor in mijn punkband WIJF!

Kjiratsiekoedel
27 april 2004, 18:59
ik zit er serieus aan te denken eentje te kopen voor in mijn punkband WIJF!

waarom??, ziet er niet echt handig uit, waarom niet gewoon een gitaar kopen en overspuiten in rose en bloemetjes erop.

je kan ook gewoon een LP kopen en die dan in hartvorm zagen :D

'tallica-fan
7 mei 2004, 00:49
Fantastisch hoe hij X-11 zegt in dat filmpje! :P

Ronald
7 mei 2004, 13:24
ik vind die rooie er toch best leuk uit zien hoor

enne zoals hierboven al gezegd werd. zo'n in het zwart leer gestoken langharige death metal gitarist met zo'n bloemetjes gitaar heeft toch best stijl als je het mij vraagt :-D

Neals
10 mei 2004, 14:13
ik zit er serieus aan te denken eentje te kopen voor in mijn punkband WIJF!

waarom??, ziet er niet echt handig uit, waarom niet gewoon een gitaar kopen en overspuiten in rose en bloemetjes erop.

je kan ook gewoon een LP kopen en die dan in hartvorm zagen :D

haha, een LP in hartvorm zagen, ik ben niet zo heel erg handig, maar het is dan wel DiY en punk!

MoserCustomShopDotCom
10 mei 2004, 14:52
ik vind die rooie er toch best leuk uit zien hoor

enne zoals hierboven al gezegd werd. zo'n in het zwart leer gestoken langharige death metal gitarist met zo'n bloemetjes gitaar heeft toch best stijl als je het mij vraagt :-D

Precies! :) Lijkt me echt wel strak hoor!