PDA

View Full Version : Ah, jeugdsentiment is cool...



signsofzodiac
24 april 2004, 19:35
Vandaag een leuke ruildeal gemaakt met forumlid Raffel. Mijn Ibanez JPM100P1 met zijn ESP KH-2. FF een tijd bezig geweest met afstellen, maar hij speelt nu en hoe! Sinds ik een erg jong puppie was wou ik zo'n ding, en nu hangt ie er :-D Echt supertof. Nu nog een ESP Explorer zien te regelen....

Raffel was ook erg in z'n sas met de Petrucci, dus er zijn weer twee happy people bij.

Ralph, succes met de P1 en thanx! Ik ga nog ff ONE spelen 8-)

Anders Destium
24 april 2004, 19:40
Felici dude, allebei trouwens :)

Tja, die skull inlays....

De zon schijnt weer, en iedereen is weer bezig gitaren te kopen en verkopen (althans zo lijkt het :wink: )

De JPM zijn een beetje een hot commodity de laatste tijd (ik weet van minstens 4 van zulke gitaren die de laatste tijd in omloop zijn gegaan, er zit alleen nog geen P2 tussen!).

signsofzodiac
24 april 2004, 19:45
Ik weet het, die skulls zijn wel errug oldschool, maar dat draagt weer bij aan het puppiegevoel.... Benieuwd hoe lang het leuk blijft.

Inderdaad een stel JPM's lately. Maar niet een zo mooi als die Raffel nu heeft volgens mij. Was echt in uitzonderlijkm ooie staat. De ESP trouwens ook. De gemiddelde winkelgitaar ziet er 10 keer slechter uit. Het aantal plekjes was op de vingers van een hand te tellen.

THW
24 april 2004, 20:09
felici wordt helemaal jaloers op je

Ik wil ook zo'n ESP :(

BLOK182
24 april 2004, 20:14
Dus Raffel is zijn ESP toch kwijt? Heb een tijdje erover gedacht om evt mun Peavey ervoor te ruilen ofzo :)

Braindead
24 april 2004, 22:29
Volgens mij kun je beter zo'n ESP hebben als zo'n ibanez JPM.
Ik heb beide weleens in de handen gehad, maar die JPM vond ik toch behoorlijk tegenvallen.
Die in het zwart zien er wel ontzettend vet uit, maar qua spelen.......
Maar ja collectorsitems he..

PS; het valt me de laatste tijd op dat er geen tering te doen is op het forum.... Ligt dat aan mij?

Topic 1 welke gitaar moet ik kopen gitaar A of gitaar B
Topic 2 Ik heb een nieuwe gitaar gekocht mooi is ie he?

sash
24 april 2004, 22:38
Dan ga ik toch liever voor topic B :D

@Signsofzodiac: congrats man! Ik ken dat puppiegevoel :D

sash
24 april 2004, 22:39
Dan ga ik toch liever voor topic B :D

@Signsofzodiac: congrats man! Ik ken dat puppiegevoel :D

soup
25 april 2004, 12:23
signsofzodiac kan je een foto posten van je nieuwe aanwinst :)
Het is namelijk 1van mijn zovelen lievelings gitaren. :D

signsofzodiac
26 april 2004, 11:18
Zal vanavond ff een paar pics schieten. Dan nog uitvogelen hoe ik ze hier op krijg :)

EmgMaster
26 april 2004, 12:53
PuppIE of puppETS gevoel??? :-D :-D :-D

Josdevos
26 april 2004, 17:11
@ Anders

Mijn P2 is een halfjaartje geleden ook de deur uitgegaan hé.
Blijf het wel goeie gitaren vinden, maar heb nu eenmaal liever ook mahoniegitaren met een set/tru neck. Misschien dat ik er ooit nog eens terug een koop.

Ik denk dat m'n RG7 op de duur ook de deur uit gaat voor een mahonie 7 string. (Bv nog een Schecter of een LTD M307/H/307)

ff ontopic

Naais deal voor beiden, Raffel zijn KH stond al zo lang te koop en wist dat hij naar een JPM zocht, fijn. Nu heeft hij gewoon de opper JPM.

Anders Destium
26 april 2004, 19:07
>Jos

Zoek een RG2027x, dan hoef je erna nooit meer op zoek naar een andere 7-string :lol:

soup
26 april 2004, 19:25
Zal vanavond ff een paar pics schieten. Dan nog uitvogelen hoe ik ze hier op krijg :)

Is het nog geen avond :-D

Josdevos
27 april 2004, 11:17
@ Anders

Kweetet, ma wie doet die weg hé... :lol: