PDA

View Full Version : gare gitaar



mirage
1 april 2002, 00:01
heb ik in februari gitaar gekocht, gewoon beginnersplank van peavey niks raars aan.
maar op een gegeven moment blijkt lage E snaar wat tegen fretboard te klepperen. nou denk je kut ff bijstellen, maar niet willen.
dus je gaat terug naar de winkel (dirk witte in a'dam) en je zegt stel af dat ding.. maar degene die dat doet is er niet dus je laat 'm ff liggen.

een paar dagen later word je gebeld met slecht en goed nieuws, het slechte nieuws je gitaar is dood door kromme hals, goeie nieuws je krijgt een nieuwe compleet met excuses en goedmakertje en alles.
heel erg netjes voor gitaar van 2 maanden.

ik weet het het is niet echt discussiepunt maar ik vind het zo netjes hoe het is afgehandelt, mag wel is gezegd worden. als ze het fout doen word het toch ook gezegd :smile:

maar komen dit soort maandagochtend modellen nou vaak voor eigenlijk?

Ic3gl0vE
1 april 2002, 12:01
als je een goedkope gitaar hebt komt het nog wel is voor dat 'ie van maandagmorgen is...

Mijn beginnersgitaar had ook een kromme hals maar die is netjes bijgesteld, afstelling van dat ding was ook k*t dus ik heb zelf de brug verlaagd.

dat jij gelijk een nieuwe kreeg is wel cool van ze :smile:
veel suc6 met je gitaar

GrTz Maarten

ekkerman
1 april 2002, 12:03
voor sommige gitaren lijkt iedere morgen wel maandag morgen !!

Ic3gl0vE
1 april 2002, 12:05
Op 2002-04-01 12:03, schreef ekkerman:
voor sommige gitaren lijkt iedere morgen wel maandag morgen !!


ja ook hehe
ik speelde eerst op een The Animal strat en die was nieuw, maar alles kraakte en werkte maar half

dat was op donderdagmiddag ofzo en die gitaar had nog steeds last van maandagmorgen :razz:

ekkerman
1 april 2002, 16:50
IZZZOOOK EEN ROTDAG !!

sash
1 april 2002, 17:00
Volgens mij heeft Fender ook een periode gehad dat ze alle maandag-ochtend modellen naar Nederland stuurden, totdat Pim Fortuyn ze allemaal het land uitzetten en sinsdien worden ze naar Afghanistan gestuurd...

ekkerman
1 april 2002, 19:22
doen ze nu carpet bombardements mee !!!
zogenaamde fender showers !

Kitaarhiero
1 april 2002, 19:38
Deze maandagmorgen vond ik best wel heel leuk... :grin:... ik denk dat ik morgen pas last heb van een maandagmorgen :sad:

mirage
1 april 2002, 19:53
nou kheb nu weer wat tijd gehad om te spelen met nieuwe, en gaat als een zonnetje.
klinkt stuk beter.
dus of mijn weekje akoustisch kloten tussendoor heeft veel geholpen of die vorige was echt dramatisch..

naja in ieder geval goed dat er nog wel winkels zijn die goede service geven.

deze maandag was wel ok ja....
morgen soliciteren dat word pas een maandag ochtend gevoel

ekkerman
3 april 2002, 08:44
got the job ????

PeArLjAm
3 april 2002, 16:23
Ik vind het niet meer dan logisch dat als je gitaar ernstige gebreken vertoont je een nieuwe krijgt.. Bij sommige winkels doen ze dat gewoon niet en heb je dus gewoon je geld verneukt aan een gitaar. Maar ik vind Dirk Witte een goede zaak, heb ik al eens vaker gezegt hier en dit voorgeval bewijst t maar weer...

mirage
4 april 2002, 13:32
denk het wel, word morgen uiterlijk teruggebeld over wat ik moet gaan doen
(is afstudeer stage)

ekkerman
8 april 2002, 12:20
succes !