PDA

View Full Version : Tja....versterkerdillema!!



Firebird
24 april 2004, 13:53
weer een dillema...

nu ik alweer een half jaartje 2 Fender 75's heb, ben ik toch meer op zoek naar iets veelzijdigers. Dus van sprankelend clean, tot aan vette hi-gain en alles wat er tussen zit. Waar ik aan zat te denken: vanaf ongeveer 50 watt, liefst 2x12 (1x12 is ook goed), GEEN Marshall (hou absoluut niet van de Marshall Sound), goed clean en vette scheur.

oke, de prijsklasse: ik speelde laatst in een klein kroegje, er was verder nog geen publiek, en er stond daar een Bogner Shiva. Mooie versterker werd me verteld, en die eigenaar ziet me dat ding een beetje bekijken en vraagt: hey, als je wilt mag je er best even op spelen hoor. Nou, ik mn gitaar pakken, inpluggen: wat een ongeloooooooooofelijke sound zeg. Zo supervet!! Ik was in een klap verliefd. Totdat ik vroeg: hoeveel kost zo'n Bogner nou eigenlijk.....*knap*....nou, dat word toch wachten op de loterij (net als de andere helft van dit forum :wink: ).
Ik zoek dus een versterker van tussen de 500 en 1000 euro.

Had laatst trouwens bijna een deal voor een Peavey 5150 2x12. Heb contact met die dude gemaakt, ik moest m na het weekend terugbellen. Das nu 3 weken geleden, hij neemt niet op en reageerd niet op mailtjes. Echt balen!!

Nou, tot zover mijn vraag, ik hoop op reacties!