PDA

View Full Version : multi-amp eindtrap



alhambra
23 april 2004, 19:46
Momenteel heb ik de volgende setup:
H&K Access preamp met een rocktron chameleon in de loop (afhankelijk van preset in/uit geschakekeld) en als eindtrap gebruik ik de trap van de H&K bassversterker en de originele 15 inch speaker hiervan.
Het resultaat is meer dan goed ik speel hier zowel bas als gitaar over.

Nu wil ik dus de basversterker vervangen voor een SS eindtrap (rocktron velocity ofzo) en dan een 15 inch baskast kopen als ook 2 12 inch kasten. Lijkt mij een mooie multi functionele set.

Vragen:
Uiteraard is het niet verstandig om bas te spelen over en gitaar versterker(combo) vooral uitkijken met de speaker. Met mijn setup lijkt mij dit geen probleem, KLOPT DAT ????

De chameleon lijkt het ook prima te doen voor de basgitaar even als de Access preamp, uiteraard moet ik het vooral zo houden als ik het resultaat mooi vind maar KAN HET KWAAD. Het lijkt mij niet ik wordt hooguit belemmerd in de frequenties omdat deze meer voor de gitaar bedoeld zijn, toch ?????

Welke betaalbare opties zijn er nog meer behalve de rocktron velocity eindtrap en ja het MOET SS zijn i.v.m. bruikbaarheid thuis (volume) oftewel budget eindtrap zo'n 300 euro.